TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ MAPY MYŚLI - MINDMAP W PROGRAMACH MIND42

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak pomóc dziecku w nauce?
Advertisements

Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
uczyć się języka angielskiego
Wykorzystanie w szkole
Mapy myśli – wykorzystanie na lekcjach języka angielskiego i polskiego. Prezentację wykonały: Anna Heś i Emilia Kuźniak źródło: Internet.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
TIK w szkole podstawowej
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
Mind Mapping (mapa myśli) – nowy wymiar sporządzania notatek
„Zabawa jest nauką, nauka zabawą. Im więcej zabawy, tym więcej nauki”
– dwie drogi kształcenia, dwa pakiety, jeden cel
SIEĆ SKOJARZENIOWA (mapa myśli)
Obsługa programu FreeMind
Egzamin maturalny zmiany od 2009 roku. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 września 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków.
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
Miejskie Przedszkole nr 34 im. Jasia i Małgosi w Katowicach
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK w szkole podstawowej Wykorzystanie.
"Zapomnij o zapominaniu!"
Szkołą z klasą 2.0 Proponowane Programy Pracownia zajęć Artystycznych.
TIK w szkole podstawowej MAPY MYŚLOWE i MAPY POJĘĆ
TIK w szkole podstawowej
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
TIK w szkole podstawowej
TIK w szkole podstawowej
„Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” Wykorzystanie narzędzi (aplikacji) TIK do pracy edukacyjnej w szkole.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
ProjektSukces.pl przedstawia: Mapy Myśli
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
Niepubliczna placówka doskonalenia nauczycieli „prototo” we wrocławiu
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Organizacja wspomagania szkół
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
TIK w pracy nauczyciela
Sztuka robienia notatek Zasady tworzenia „Map y myśli”
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa Szkoła - podsumowanie.
Wikis Lekcje z odrobiną technologii. Czym jest Wikispace? Wikispace – strona www, gdzie najważniejszymi przyciskami są “edytuj” i ‘’ zapisz’’ Wiki pozwala.
Przedszkole Samorządowe nr 4 „Krasnal Hałabała”. Oferujemy: Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do 16.30; Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Szkoła z klasą 2.0. Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i„Gazetę Wyborczą”. Od.
NOTATKI CO I JAK ?.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Egzamin maturalny od 2010 r.. CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe:  język polski – nie określa się poziomu egzaminu  język obcy nowożytny zdawany na poziomie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
Czy uczyć normalizacji w szkole zawodowej? Warszawa, 12 marca 2014 r. Piotr Pniewski.
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Wraz z wstąpieniem do Unii Europejskiej, w Polsce coraz więcej dotacji jest przeznaczanych na szkolnictwo. Te pieniądze są wykorzystywane m.in. na zakup.
na rzecz cyfryzacji szkół
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
NOWOCZESNE METODY NAUCZANIA
OFFENE SCHULE KÖLN.
Czytaj od A do Zachwytu - projekt promocji czytelnictwa zrealizowany
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
Działania na rzecz innowacji
Rok szkolny 2018/2019.
Zapis prezentacji:

TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ MAPY MYŚLI - MINDMAP W PROGRAMACH MIND42 Konferencja regionalna projektu „Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” TIK W SZKOLE PODSTAWOWEJ MAPY MYŚLI - MINDMAP W PROGRAMACH MIND42 BLUMIND I FREEMIND Renata Kaźmierczak

POMYŚLCIE PAŃSTWO O SŁONECZNEJ PLAŻY

W JAKI SPOSÓB O NIEJ POMYŚLELIŚCIE? CO DZIAŁO SIĘ W WASZYM UMYŚLE?

JĘZYKIEM MÓZGU SĄ OBRAZY

SZCZEGÓLNY RODZAJ NOTOWANIA POBUDZAJĄCY OBIE PÓŁKULE MAPA MYŚLI MINDMAP SZCZEGÓLNY RODZAJ NOTOWANIA POBUDZAJĄCY OBIE PÓŁKULE

WYKORZYSTANIE TIK W TWORZENIU MAPY MYŚLI DARMOWE PROGRAMY PRZYKŁADY WYKORZYSTANIA MAP – WYBRANE PRZEDMIOTY NAUCZANIA

KSZTAŁCĄ I ROZWIJAJĄ KREATYWNOŚĆ OTWARTY MODEL Słowa klucze KSZTAŁCĄ I ROZWIJAJĄ KREATYWNOŚĆ ZALETY DOWOLNA ROZBUDOWA I ZMIANY UŁATWIAJĄ SKOJARZENIA POKAZUJĄ CAŁY MATERIAŁ

ZASTOSOWANIE NOTOWANIE WYKŁAD NAUCZYCIELA KSIĄŻKA, PODRECZNIK INTERNET

PRZED ODPOWIEDZIĄ USTNĄ ZASTOSOWANIE POWTARZANIE PRZED PRACĄ KLASOWĄ PRZED ODPOWIEDZIĄ USTNĄ

PRZED ODPOWIEDZIĄ USTNĄ ZASTOSOWANIE NAUKA SŁÓWEK W J. OBCYM PRZED PRACĄ KLASOWĄ PRZED ODPOWIEDZIĄ USTNĄ

PRZYKŁADY MAP MYŚLI ODRĘCZNYCH

MAPY MYŚLI TWORZONE ZA POMOCĄ TIK PROGRAM W JĘZYKU ANGIELSKIM MIND42 www.mind42.com PROGRAMY W JĘZYKU POLSKIM BLUMIND www.blumind.pl FREEMIND http://freemind.en.softonic.com/

Mind42 Darmowy Intuicyjny interface Duża liczba dostępnych opcji

MIND 42

Mapa utworzona w programie Mind42

BLUMind Darmowy Intuicyjny interface Duża liczba dostępnych opcji

Mapa utworzona w programie bluMind

freeMind Darmowy Intuicyjny interface Duża liczba dostępnych opcji

Mapa utworzona w programie freeMind

Mapa utworzona w programie freeMind

SZYBKIE ZAPAMIĘTYWANIE EFEKTYWNIEJSZE NAUCZANIE MOŻLIWOŚĆ MODYFIKACJI ŁATWE NOTOWANIE KREATYWNOŚĆ SZYBKIE ZAPAMIĘTYWANIE EFEKTYWNIEJSZE NAUCZANIE MOŻLIWOŚĆ MODYFIKACJI

Dziękuję za uwagę Renata kaźmierczak kazmierczak47@wp.pl