PROCEDURY PROCEDURY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2009/2010.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Informacja dla ucznia przystępującego do egzaminu gimnazjalnego
Advertisements

Informacje dla rodziców
SPRAWDZIAN W SZÓSTEJ KLASIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ 2012.
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej.
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Sprawdzian szóstoklasisty
Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe
Informacje dla uczniów
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE Szkoła Zawodowa.
Procedury organizowania i przeprowadzania sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej obowiązujące w roku szkolnym 2013/2014.
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
Egzamin gimnazjalny 2012 Procedury przygotowania i organizowania egzaminu w Gimnazjum z Oddziałami Sportowymi.
Egzamin gimnazjalny 2010 Procedury przygotowania i organizowania egzaminu w Gimnazjum z Oddziałami Sportowymi.
Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.
Sprawdzian w szóstej klasie
Egzamin Gimnazjalny 2014 organizacja.
8. Informacja dla ucznia dotycząca przebiegu sprawdzianu
EGZAMIN GIMNAZJALNY ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE WYZNACZONYM PRZEZ OKE: r. – środa CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA r. – czwartek CZĘŚĆ MATEMATYCZNO -PRZYRODNICZA.
EGZAMIN GIMNAZJALNY w 2014 r.
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2013/14
Egzamin gimnazjalny 2014 część humanistyczna – 23 kwietnia 2014 r.
Informacje dla uczniów i słuchaczy w gimnazjach
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie 2015 rok
Organizacja części praktycznej egzaminu – model „w”
Sprawdzian szóstoklasisty
CO KAŻDY SZÓSTOKLASISTA MUSI WIEDZIEĆ PRZED SPRAWDZIANEM? Procedury przeprowadzenia sprawdzianu zewnętrznego w roku szkolnym 2014/2015 Warszawa 2015r.
Organizacja części praktycznej egzaminu – model „d” i „dk”
PROCEDURY ORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZANIA SPRAWDZIANU W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ Informacja dla Rodziców rok szkolny 2014/2015.
T ERMINY SPRAWDZIANU TERMIN SPRAWDZIANU Sprawdzian odbędzie się 1 kwietnia 2015 r. i składa się z dwóch części. Część 1 Język polski i matematyka zaczyna.
2014/2015 Informacje dla uczniów. Część humanistyczna – 21 kwietnia 2015 r. (wtorek) z zakresu historii i wiedzy o społeczeństwie – godz. 9:00 (60/80min-czas.
Procedury organizowania i przeprowadzania sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej obowiązujące w roku szkolnym 2014/2015.
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2014/15 Podstawa prawna: Ustawa o systemie oświaty z 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 256,
Egzamin gimnazjalny Uczeń (słuchacz) zgłasza się na każdą część egzaminu w miejscu i czasie wyznaczonym przez przewodniczącego szkolnego zespołu.
21,22,23 KWIETNIA 2015 r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2015.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Organizacja i przeprowadzanie sprawdzianu w sesji egzaminacyjnej 2015.
EGZAMIN GIMNAZJALNY PROCEDURY. Na salę nie wolno wnieść: telefonów komórkowych, MP3, MP4, itp. kalkulatorów korektorów lub wymazywaczy jedzenia.
Organizacja i przeprowadzanie
T ERMINY SPRAWDZIANU TERMIN SPRAWDZIANU Sprawdzian odbędzie się 5 kwietnia 2016 r. i składa się z dwóch części. Część 1 Język polski i matematyka zaczyna.
Informacja dla ucznia przystępującego do egzaminu gimnazjalnego 2014/2015 Gimnazjum nr 121 im. Wojciecha Zawadzkiego ul. Płużnicka 4 Warszawa.
Egzamin gimnazjalny kwietnia – część humanistyczna
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2015/2016
Gimnazjum Nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Olecku.
Egzamin Gimnazjalny ‘2016. WAŻNE TERMINY – EGZ. GIMNAZJALNY – egzaminy g. 9:00 i 11:00 1, 2, 3.06 – termin dodatkowy – informacje o wynikach.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 1 kwietnia 2015 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Procedury egzaminu gimnazjalnego 2015/2016 Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 72 im. A. B. Dobrowolskiego w Warszawie.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2016/2017
Egzamin Gimnazjalny 2017.
EGZAMIN GIMNAZJALNY.
Egzamin gimnazjalny 2017.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
Procedury organizowania i przeprowadzania egzaminu w klasach trzecich gimnazjum obowiązujące w roku szkolnym 2016/2017.
egzaminu gimnazjalnego 2017 / 2018
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018 ROK
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018 (środa) Część humanistyczna
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018r..
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2018/2019
INFORMACJA O EGZAMINIE ÓSMOKLASISTY DLA RODZICÓW Publiczna Szkoła Podstawowa nr 32 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Egzamin ósmoklasisty.
EGZAMIN GIMNAZJALNY EGZAMIN ÓSMOKLASISTY W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
INFORMACJE DLA RODZICÓW
Procedury przebiegu i organizacji egzaminu gimnazjalnego
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2018/2019
Zapis prezentacji:

PROCEDURY PROCEDURY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2009/2010

opr. GCH/10/20092 EGZAMIN GIMNAZJALNY ODBĘDZIE SIĘ 27, 28 i 29 kwietnia 2010r. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA – 27 kwietnia (wtorek) CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA – 27 kwietnia (wtorek) CZĘŚĆ MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZA – CZĘŚĆ MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZA – - 28 kwietnia (środa) - 28 kwietnia (środa) JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY – 29 kwietnia (czwartek) JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY – 29 kwietnia (czwartek) WSZYSTKIE EGZAMINY ROZPOCZYNAJA SIĘ O godz. 9 00

opr. GCH/10/20093 UCZEŃ ZGŁASZA SIĘ NA KAŻDĄ CZĘŚĆ EGZAMINU W MIEJSCU I CZASIE WYZNACZONYM PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY

opr. GCH/10/20094 O USTALONEJ GODZINIE ZDAJACY WCHODZĄ DO SALI pojedynczo pojedynczo według kolejności na liście według kolejności na liście zajmują wyznaczone miejsca zajmują wyznaczone miejsca z dokumentem tożsamości (np. ważną legitymacją szkolną) z dokumentem tożsamości (np. ważną legitymacją szkolną)

opr. GCH/10/20095 NA EGZAMIN UCZEŃ PRZYNOSI WYŁĄCZNIE PRZYBORY DO PISANIA I RYSOWANIA pióro lub długopis pióro lub długopis (z czarnym tuszem/atramentem) (z czarnym tuszem/atramentem) ołówek, gumkę, linijkę, ekierkę, cyrkiel, kątomierz ołówek, gumkę, linijkę, ekierkę, cyrkiel, kątomierz NIE WOLNO PRZYNOSIĆ ŻADNYCH URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH NIE WOLNO PRZYNOSIĆ ŻADNYCH URZĄDZEŃ TELEKOMUNIKACYJNYCH

opr. GCH/10/ PRZEWODNICZACY ZESPOŁU NADZORUJĄCEGO W OBECNOŚCI PRZEDSTAWICIELI ZDAJĄCYCH ODBIERA PAKIETY Z ZESTAWAMI EGZAMINACYJNYMI I PRZENOSI JE DO SALI EGZAMINACYJNEJ

opr. GCH/10/ KAŻDA CZĘŚĆ EGZAMINU ROZPOCZYNA SIĘ OD ROZDANIA ZESTAWÓW EGZAMINACYJNYCH PUNKTUALNIE O GODZINIE WYZNACZONEJ PRZEZ DYREKTORA CENTRALNEJ KOMISJI EGZAMINACYJNEJ

opr. GCH/10/ PO OTRZYMANIU ZESTAWU ZDAJĄCY MA OBOWIĄZEK Zapoznać się z instrukcją, która znajduje się na pierwszej stronie zestawu egzaminacyjnego (w razie wątpliwości pytać członków ZN) Zapoznać się z instrukcją, która znajduje się na pierwszej stronie zestawu egzaminacyjnego (w razie wątpliwości pytać członków ZN)

opr. GCH/10/ sprawdzić czy zestaw jest kompletny (czy ma wszystkie strony i czy są wyraźnie wydrukowane) braki zgłosić PZN, który wymieni zestaw co zdający potwierdza czytelnym podpisem w protokole egzaminu sprawdzić czy zestaw jest kompletny (czy ma wszystkie strony i czy są wyraźnie wydrukowane) braki zgłosić PZN, który wymieni zestaw co zdający potwierdza czytelnym podpisem w protokole egzaminu wpisać swój indywidualny kod i numer PESEL w wyznaczonych miejscach zestawu egzaminacyjnego, uczniów z dysleksją i korzystający z dostosowanych zestawów egzaminacyjnych wyręczają w kodowaniu członkowie ZN wpisać swój indywidualny kod i numer PESEL w wyznaczonych miejscach zestawu egzaminacyjnego, uczniów z dysleksją i korzystający z dostosowanych zestawów egzaminacyjnych wyręczają w kodowaniu członkowie ZN

opr. GCH/10/ CZAS TRWANIA EGZAMINU CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA – 120 min. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA – 120 min. CZĘŚĆ MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZA – 120 min. CZĘŚĆ MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZA – 120 min. JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY – 90min. JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY – 90min. DLA OSÓB Z DYSLEKSJĄ CZAS JEST WYDŁUŻONY O 50% CZAS JEST WYDŁUŻONY O 50%

11opr. GCH/10/2009 Po zakończeniu czynności organizacyjnych zaczyna być liczony czas przeznaczony na rozwiązywanie zadań PZE zapisuje na tablicy czas rozpoczęcia i zakończenia rozwiązywania zadań Na egzaminie z języka obcego nowożytnego po zapisaniu czasu rozpoczęcia i zakończenia rozwiązywania zadań odtworzone zostaje nagranie z płyt CD

12 W CZASIE TRWANIA EGZAMINU UCZEŃ: Rozwiązuje zadania i zapisuje odpowiedzi wyłącznie długopisem lub piórem z czarnym tuszem/atramentem (tylko rysunki wykonuje ołówkiem) Rozwiązuje zadania i zapisuje odpowiedzi wyłącznie długopisem lub piórem z czarnym tuszem/atramentem (tylko rysunki wykonuje ołówkiem) Nie opuszcza sali egzaminacyjnej (tylko w szczególnie uzasadnionej sytuacji po pozwoleniu PZN) Nie opuszcza sali egzaminacyjnej (tylko w szczególnie uzasadnionej sytuacji po pozwoleniu PZN)

opr. GCH/10/ Nie opuszcza wyznaczonego mu w sali Nie opuszcza wyznaczonego mu w sali miejsca miejsca Nie porozumiewa się z innymi zdającymi Nie porozumiewa się z innymi zdającymi Nie wypowiada uwag i komentarzy Nie wypowiada uwag i komentarzy Nie zadaje żadnych pytań dotyczących zadań egzaminacyjnych Nie zadaje żadnych pytań dotyczących zadań egzaminacyjnych NIE KORZYSTA Z ŻADNYCH ŚRODKÓW ŁĄCZNOŚCI NIE KORZYSTA Z ŻADNYCH ŚRODKÓW ŁĄCZNOŚCI

opr. GCH/10/ ZACHOWANIE UCZNIÓW PODCZAS EGZAMINU W przypadku niesamodzielnej pracy lub zakłócania spokoju na sali PSZE przerywa danemu uczniowi egzamin i nakazuje mu opuszczenie sali W przypadku niesamodzielnej pracy lub zakłócania spokoju na sali PSZE przerywa danemu uczniowi egzamin i nakazuje mu opuszczenie sali

opr. GCH/10/ Jeżeli zdający ukończył pracę przed czasem zgłasza to PZN przez podniesienie ręki, zamyka test i po sprawdzeniu przez PZN lub ZN poprawności kodowania zestawu egzaminacyjnego uczeń wychodzi Po upływie czasu przeznaczonego na egzamin uczniowie kończą pracę i stosują się do poleceń PZN

opr. GCH/10/ UCZNIOWIE Z DYSFUNKCJAMI Jeżeli posiadasz ważną opinię/orzeczenie z poradni psychologiczno-pedagogicznej Jeżeli posiadasz ważną opinię/orzeczenie z poradni psychologiczno-pedagogicznej zaświadczenie lekarskie o chorobie lub czasowej niesprawności zaświadczenie lekarskie o chorobie lub czasowej niesprawności Masz prawo do zdawania egzaminu w formie i warunkach dostosowanych do Twojej dysfunkcji

opr. GCH/10/ NARUSZENIE PROCEDUR Jeżeli uważasz, że w trakcie egzaminu zostały naruszone przepisy dotyczące jego przeprowadzania, to w ciągu dwóch dni zgłoś pisemne zastrzeżenie do Dyrektora OKE (zastrzeżenie musi zawierać dokładny opis zaistniałej sytuacji) Dyrektor OKE rozpatruje to zastrzeżenie w ciągu 7 dni roboczych od daty jego otrzymania Rozstrzygnięcie Dyrektora OKE jest ostateczne

opr. GCH/10/ Stwierdzenie niesamodzielnego rozwiązywania zadań przez ucznia Dyrektor OKE unieważnia odpowiednią część egzaminu Dyrektor OKE unieważnia odpowiednią część egzaminu Przystępujesz ponownie do danej części egzaminu Przystępujesz ponownie do danej części egzaminu Czas ponownego egzaminu ustala Dyrektora CKE Czas ponownego egzaminu ustala Dyrektora CKE

opr. GCH/10/ Gdy zostanie stwierdzona niesamodzielność Twojej pracy podczas ponownego egzaminu wówczas: Gdy zostanie stwierdzona niesamodzielność Twojej pracy podczas ponownego egzaminu wówczas: Dyrektor OKE w porozumieniu z Dyrektorem CKE unieważnia odpowiednią część egzaminu Dyrektor OKE w porozumieniu z Dyrektorem CKE unieważnia odpowiednią część egzaminu Na Twoim zaświadczeniu o szczegółowych wynikach egzaminu z danej części wpisuje się 0 Na Twoim zaświadczeniu o szczegółowych wynikach egzaminu z danej części wpisuje się 0