ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Advertisements

ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło”
NOWY NADZÓR PEDAGOGICZNY
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
przeprowadzonych w przedszkolach województwa wielkopolskiego
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA WYMAGANIA PAŃSTWA WOBEC SZKÓŁ I PLACÓWEK
,,Aby mierzyć drogę przyszłą, trzeba wiedzieć skąd się wyszło”
z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Autoewaluacja pracy nauczyciela a ewaluacja wewnętrzna pracy szkoły
NADZÓR PEDAGOGICZNY PODLASKIEGO KURATORA OŚWIATY W ROKU SZKOLNYM 2010/2011.
W roku szkolnym 2009/2010. Konstytucja RP art. 70 ust. 3 (…) Warunki zakładania i działalności szkół niepublicznych oraz udziału władz publicznych w ich.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 – wnioski dla zmian. 2. Zmiany w załączniku do rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego.
Dokonać kontroli zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów należących do szkoły, w tym bezpiecznych i higienicznych warunków.
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
Nadzór pedagogiczny dyrektora szkoły/placówki
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
Planowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych Jadwiga Romaniuk.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2009/2010 Maków GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE Hanna Głuszek Krystyna Strzemińska.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
Co warto wiedzieć o ewaluacji?
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 2
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Ewaluacja w nowym nadzorze pedagogicznym
WYNIKI i WNIOSKI Z EWALUACJI ZEWNĘTRZNYCH PRZEPROWADZONYCH W ROKU SZKOLNYM 2012/2013 W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM Urszula Wojsław-Kozłowska Zastępca Dyrektora.
WNIOSKI Z EWALUACJI ZEWN Ę TRZNYCH PRZEPROWADZONYCH W ROKU SZKOLNYM 2011/12 W WOJEWÓDZTWIE ŚWIĘTOKRZYSKIM Urszula Wojsław-Kozłowska Zastępca Dyrektora.
Jelenia Góra, 27 kwietnia 2011 r.
VII OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA KADRY KIEROWNICZEJ OŚWIATY OSKKO,
N ARADA DLA DYREKTORÓW - SIERPIEŃ 2012 ROKU Teresa Kmiecik – Zastępca Dyrektora Wydziału Nadzoru Pedagogicznego Zespół ds. Wspomagania.
EWALUACJE WEWNĘTRZNE ROK SZKOLNY 2012/13.
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 2
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
NADZÓR PEDAGOGICZNY KURATORA OŚWIATY
Wyniki całościowej ewaluacji zewnętrznej w ZS nr1 im
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
EWALUACJA WEWNĘTRZNA PROFIL SZKOŁY
ZMIANA KONCEPCJI FUNKCJONOWANIA SZKOŁY WEDŁUG EUROPEJSKICH STANDARDÓW KSZTAŁCENIA Makary K. Stasiak Kinga Kwiatkowska-Kuc.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego 2013/2014 przedszkola
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Planowanie nadzoru pedagogicznego przez dyrektorów szkół i placówek oświatowych Jadwiga Romaniuk.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
Kuratorium Oświaty w Kielcach
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PRZEDSZKOLA- ( ) przeprowadzono 71 ewaluacji, w tym: 8 ewaluacji całościowych 63 ewaluacje problemowe Podsumowanie.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Organizacja roku szkolnego 2015/2016
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Debata z udziałem dyrektorów szkół i placówek oświatowych maj/czerwiec 2016 r.
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Uczniowie cudzoziemscy w Szkole Podstawowej nr 4 w Kostrzynie nad Odrą
Ewaluacja zewnętrzna Zasady informowania o działaniach w ramach pedagogicznego nadzoru zewnętrznego.
Zapis prezentacji:

ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE EWALUACJA ZEWNĘTRZNA

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie NASZE SUKCESY W listopadzie i grudniu 2010 roku Zespół Szkół w Ostaszewie poddany został ewaluacji zewnętrznej, czyli sprawdzeniu, w jakim stopniu osiągamy poziom wymagań, określonych przez państwo. Ewaluację zewnętrzną przeprowadził zespół wizytatorów Pomorskiego Kuratora Oświaty w Gdańsku, na podstawie przepisów rozporządzenia MEN z dn. 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 168, poz.1324) opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie Zebrano informacje i ustalono poziom spełniania wymagań określonych na 4 obszarach: OBSZAR: EFEKTY działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły. WYMAGANIA: 1. Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego; 2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności; 3. Uczniowie są aktywni; 4. Respektowane są normy społeczne. opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie Zebrano informacje i ustalono poziom spełniania wymagań określonych na 4 obszarach: OBSZAR: PROCESY zachodzące w szkole. WYMAGANIA: 1. Szkoła ma koncepcję pracy; 2. Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej; 3. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany; 4. Procesy edukacyjne są efektem współdziałania nauczycieli; 5. Kształtuje się postawy uczniów; 6. Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych. opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie Zebrano informacje i ustalono poziom spełniania wymagań określonych na 4 obszarach: OBSZAR: FUNKCJONOWANIE SZKOŁY W ŚRODOWISKU współpraca z rodzicami. WYMAGANIA: Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju; 2. Wykorzystywane są informacje o losach absolwentów; 3. Wykorzystywana jest wartość edukacji; 4. Rodzice są partnerami szkoły. opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie Zebrano informacje i ustalono poziom spełniania wymagań określonych na 4 obszarach: OBSZAR: ZARZĄDZANIE SZKOŁĄ WYMAGANIA: 1. Funkcjonuje współpraca w zespołach; 2. Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny; 3. Szkoła ma odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie. opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie SZKOŁA może spełniać wymagania na pięciu poziomach. Poziom E – oznaczający NISKI stopień wypełniania wymagania przez szkołę. Poziom D - oznaczający PODSTAWOWY stopień wypełniania wymagania. Poziom C – oznaczający ŚREDNI stopień wypełniania wymagania. Poziom B - oznaczający WYSOKI stopień wypełniania wymagania. Poziom A - oznaczający BARDZO WYSOKI stopień wypełniania wymagania. opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie JAK WYPEŁNIAMY WYMAGANIA W NASZEJ SZKOLE: WYMAGANIE POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA OBSZAR: EFEKTY Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego B 2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności C 3. Uczniowie są aktywni 4. Respektowane są normy społeczne. opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie JAK WYPEŁNIAMY WYMAGANIA W NASZEJ SZKOLE: WYMAGANIE POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA OBSZAR: PROCESY 1. Szkoła ma koncepcję pracy B 2. Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej 3. Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany C 4. Procesy edukacyjne są efektem współdziałania nauczycieli 5. Kształtuje się postawy uczniów 6. Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie JAK WYPEŁNIAMY WYMAGANIA W NASZEJ SZKOLE: WYMAGANIE OBSZAR: WSPÓŁPRACA ze środowiskiem POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA 1. Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju B 2. Wykorzystywane są informacje o losach absolwentów C 3. Promowana jest wartość edukacji 4. Rodzice są partnerami szkoły opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie JAK WYPEŁNIAMY WYMAGANIA W NASZEJ SZKOLE: WYMAGANIE POZIOM SPEŁNIANIA WYMAGANIA OBSZAR: ZARZĄDZANIE 1. Funkcjonuje współpraca w zespołach B 2. Sprawowany jest wewnętrzny nadzór pedagogiczny C 3. Szkoła ma odpowiednie warunki lokalowe i wyposażenie opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie

opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie PODSUMOWANIE: Łącznie wyznaczono 17 wymagań Poziom B – WYSOKI – spełniamy w 11 wymaganiach Poziom C – ŚREDNI – spełniamy w 6 wymaganiach opracowanie: nauczyciele Zespołu Szkół w Ostaszewie