Ankieta C Metryczka Rekrutacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
Advertisements

Rekrutacja w kierunku kształcenia zawodowego Badania przeprowadzone pośród 800 uczniów Co i kto wpływa na wybór wykształcenia i zawodu wśród młodzieży.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa, realizowany pod nadzorem Wojewódzkiego.
Badania cech i losów absolwentów zrealizowane we Włoszech prof. Andrea Cammelli Uniwersytet w Bolonii Dyrektor AlmaLaurea Konferencja Warszawa, 27 października,
Osoby długotrwale bezrobotne na rynku pracy w Powiecie Cieszyńskim
ROLA POWIATOWYCH URZĘDÓW PRACY WE WSPIERANIU ZATRUDNIENIA OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM - realizacja projektów współfinansowanych przez Europejski.
Projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia.
Czy e-learning jest popularny wśród dolnośląskich bibliotekarzy ?
Informacja o sytuacji na rynku pracy w Gminie Wadowice
Długotrwałe bezrobocie w województwie podlaskim
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA.
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Czy masz jakieś określone plany dotyczące przyszłości? a) tak, wiem dokładnie co chcę robić b) nie,nie mam pojęcia co chcę robić c) nie jestem pewien\na,
DLACZEGO ABSOLWENCI MAJĄ KŁOPOTY ZE ZNALEZIENIEM PRACY?
Jesteś młody ? Wykorzystaj swój potencjał!!! Działanie 1.2 Projekt TWÓJ START- NASZYM WYZWANIEM.
OBSERWATOR RYNKU PRACY REGIONU JELENIOGÓRSKO – LEGNICKIEGO Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Sytuacja kobiet na rynku pracy powiatu oleśnickiego Rok 2009.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Młodzi ludzie na rynku pracy. Baranowo 2013
Młodzieżowe Centrum Kariery oraz Punkt Pośrednictwa Pracy
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
1 Podsumowanie realizacji projektu Czas nowych możliwości na koniec 2011 roku Projekt Czas nowych możliwości współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Wojewódzki Urząd Pracy w Białymstoku Podlaski Absolwent Absolwenci kierunków turystycznych, informatycznych i medycznych na rynku pracy dr Jarosław Kilon.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Promocja kształcenia ustawicznego w województwie lubuskim.
Ankieta diagnozująca zapotrzebowanie uczniów na informacje edukacyjno-zawodowe oraz na pomoc w planowaniu kształcenia i kariery zawodowej (próbka badawcza.
Indywidualny plan działania
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Priorytet 2 Wzmacnianie rozwoju zasobów ludzkich w regionach Działanie 2.1. Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości.
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Instytut Statystyki i Demografii
BADANIE UKRYTEGO POTENCJAŁU LOKALNEGO RYNKU PRACY MONITOROWANIE PLUS WARSZTAT
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
POWIATOWY URZĄD PRACY W TYCHACH
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Bezrobocie w moim regionie i województwie. Sposoby poszukiwania pracy.
MODUŁ A.
SEMINARIUM UPOWSZECHNIAJĄCE REZULTATY PROJEKTU „Praktyki w Hiszpanii - szansa dla uczniów rzemieślniczych szkół zawodowych z Tarnowa i Pilzna” Beata Rzepiela.
Przedsiębiorcy z dotacją – inteligentne wsparcie w Małopolsce Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego.
Działania samorządu województwa (Wojewódzkiego Urzędu Pracy) na rzecz promocji zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości Zielona Góra, 08 kwietnia 2009.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
POWIATOWY URZĄD PRACY W RACIBORZU
Moduł 3 Wszystko co potrzebujesz wiedzieć, żeby mieszkać i pracować za granicą.
Prezentacja projektu (Niepełno)Sprawni, Aktywni, Kreatywni Gdynia, r. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Gwarancje dla Młodzieży to POWER Perspektywa finansowania działań na rzecz młodzieży w okresie Bartosz Kosiński Miechów
1 Podsumowanie realizacji projektu „Czas nowych możliwości” na koniec 2013 roku Projekt „Czas nowych możliwości” współfinansowany przez Unię Europejską.
Wybrane zagadnienia raportu z ankiety ewaluacyjnej (wrzesień 2013 r.) respondenci: studenci studiów III stopnia biorący udział w Programie MOST w roku.
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim Sytuacja na rynku pracy Powiatu Drawskiego 09/2008 – 09/2009 Działalność Powiatowego Urzędu Pracy w Drawsku Pomorskim.
Projekt OHP Równi na rynku pracy w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży” Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Konferencja Prasowa Warszawa, 2 września 2015 r..
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Projekt „Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Poddziałania.
FORMY WSPARCIA OFEROWANE PRZEZ PUP SKARŻYSKO-KAMIENNA W 2016r. Elżbieta Niewczas – Koordynator Zespołu ds. Instrumentów Rynku Pracy w PUP Skarżysko-Kamienna.
Popyt Na rynku pracy reprezentowany jest przez pracodawców, którzy są gotowi do zatrudnienia pracowników. Podaż Kształtują osoby chętne do podjęcia pracy,
POWIATOWY URZĄD PRACY W LIPNIE Lipno, r. 1.
Realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Iławie Projekt „Masz Okazję – Pomóż Sobie”
INFORMACJA O SYTUACJI NA RYNKU PRACY W POWIECIE CHOSZCZEŃSKIM W 2013 ROKU CHOSZCZNO, STYCZEŃ 2014 R.
Wsparcie lokalnego rynku pracy przy wykorzystaniu narzędzi Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja przygotowana przez Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach.
Polityka rynku pracy w Polsce
Losy absolwentów 2016 (dane udostępnione szkole przez Małopolskie Obserwatorium Rynku Pracy i Edukacji WUP w Krakowie)
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Wykład: Instrumenty adresowane dla szczególnych grup bezrobotnych
Wyniki raportu końcowego
Wykład: Instrumenty adresowane dla szczególnych grup bezrobotnych
Zapis prezentacji:

Ankieta C Metryczka Rekrutacja

Struktura respondentów (osób bezrobotnych do 25 roku życia) według wieku (N=500; w%)

Struktura respondentów (osób bezrobotnych do 25 roku życia) według stanu cywilnego (N=500; w%)

Struktura respondentów (osób bezrobotnych do 25 roku życia) według ilości dzieci i ilości dzieci na utrzymaniu (N=500; w%)

Miejsce zamieszkania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%) Małe miasteczko (do 20 tys. mieszkańców) – 7,3% Średniej wielkości miasto (pow. 20 do 100 tys. mieszkańców) – 30,2% Duże miasto (pow. 100 do 500 tys. mieszkańców) – 62,6%

Główne źródła dochodu respondentów osób bezrobotnych poniżej 25 roku życia (N=500; w%)

Wykształcenie i posiadana wiedza Moduł A Wykształcenie i posiadana wiedza

Okres pozostawania bez pracy – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Struktura respondentów według wykształcenia – osoby bezrobotne do 25 roku życia (N=500; w%)

Struktura respondentów według posiadanych kwalifikacji – bezrobotni do 25 roku życia (N=500; w%)

Struktura respondentów według innych umiejętności/ cech – bezrobotni do 25 roku życia (N=500; w%)

Czy w ostatniej szkole, której jest Pan/i absolwentem/ absolwentką miała Pan/i kontakt z praktyką zawodową – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Korzyści wynikające z odbywania praktyki zawodowej/ stażu przez uczniów/studentów – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=84; w%)

Negatywne strony odbywania praktyki zawodowej/ stażu przez uczniów/studentów – wskazania osób bezrobotnych do 25 doku życia (N=84; w%)

Ocena przydatności wiedzy i umiejętności wyniesionych z ostatnio ukończonej szkoły/uczelni z punktu widzenia szans na rynku (N=500; w%)

Czy w trakcie nauki w ostatniej szkole/uczelni uczestniczył/ła Pan/i w zajęciach z zakresu poruszania się po rynku pracy? – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%) Nie – dlaczego? Szkoła nie organizowała tego rodzaju zajęć – 84,5% Brak czasu – 5,6% Były to zajęcia, na których przekazywano wiedzę ogólnie dostępną – 5,3% Były to zajęcia nieobowiązkowe – 4,9% Brak potrzeby uczestnictwa w takich zajęciach – 1,4% Rzadko chodziłem do szkoły – 0,4% Nie było mnie na zajęciach – 0,4% Brak odpowiedzi – 0,4%

Jak ocenia Pan/i przydatność wiedzy uzyskanej podczas tych zajęć Jak ocenia Pan/i przydatność wiedzy uzyskanej podczas tych zajęć? – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=215; w%)

Czy w szkole/uczelni, której jest Pan/i absolwentem/tką informowano Pana/ią o możliwościach zatrudnienia po zakończeniu nauki – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500;w%)

Moduł B

Czy interesuje się Pan/i sytuacją na regionalnym rynku pracy Czy interesuje się Pan/i sytuacją na regionalnym rynku pracy? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Z jakich źródeł czerpie Pan/i informacje na temat regionalnego rynku pracy? – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=456; w%)

Proszę wymienić znane Panu/i instytucje rynku pracy wspomagające młode (do 25 roku życia) bezrobotne osoby w znalezieniu zatrudnienia (N=500; w%)

Czy kiedykolwiek korzystał/a Pan/i bądź obecnie korzysta ze wsparcia instytucji rynku pracy? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Ze wsparcia których instytucji Pan/i korzystał/a lub obecnie korzysta Ze wsparcia których instytucji Pan/i korzystał/a lub obecnie korzysta? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=340; w%)

Ocena skuteczności poszczególnych form wsparcia oferowanych przez instytucje rynku pracy dokonana przez bezrobotnych do 25 roku życia (skala 1–5) (N=500; w%) wcale nieskuteczne bardzo skuteczne

Działania, jakie zdaniem osób bezrobotnych do 25 roku życia, powinny podjąć instytucje rynku pracy by skutecznie pomóc im wejść na rynek pracy i znaleźć zatrudnienie (N=500; w%)

Moduł C

Sposoby poszukiwania pracy przez osoby bezrobotne do 25 roku życia (N=500; w%)

Powody, dla których osoby bezrobotne do 25 roku życia nie mogą znaleźć zatrudnienia (N=500; w%)

Czy w ciągu najbliższych 12 miesięcy planuje Pan/i skorzystać z pomocy instytucji rynku pracy w celu znalezienia zatrudnienia - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Ze wsparcia których instytucji zmierza Pan/i skorzystać w ciągu najbliższych 12 miesięcy - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=360; w%)

Czynniki wpływające na poszukiwanie zatrudnienia przez osoby bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Plany zawodowe osób bezrobotnych do 25 roku życia – Gdzie zamierza Pan/i pracować? (N=500; w%)

Oczekiwania względem przyszłej pracy osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Moduł D

Czy kiedykolwiek podejmował/a Pan/i jakieś działania bądź obecnie podejmuje w celu podniesienia własnych kwalifikacji - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%) Nie, dlaczego? Tak, jakie? Brak środków finansowych – 47,8% Brak atrakcyjnych ofert szkoleń/kursów –21,7% Nie ma takiej potrzeby – 13,5% Brak czasu spowodowany obowiązkami rodzinnymi – 12,2% Brak chęci/motywacji do podnoszenia kwalifikacji – 9,6% Trudno powiedzieć – 9,1% Studiował/am studiuję zaocznie/wieczorowo – 48,3% Uczestniczyłem/am, uczestniczę w szkoleniu/kursie – 30,6% Doksztłacam się samodzielnie (samokształcenie) – 21,1% Uczyłem/am się, uczę się w szkole dla dorosłych – 18,5%

Czy w ciągu najbliższych 12 miesięcy planuje Pan/i podjąć działania w celu podniesienia własnych kwalifikacji zawodowych, umiejętności? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%) Nie, dlaczego? Tak, jakie? Brak środków finansowych – 34,9% Nie ma takiej potrzeby – 27,4% Brak atrakcyjnych/ciekawych ofert szkoleń/kursów –16,4% Brak czasu spowodowany obowiązkami rodzinnymi – 10,3% Brak chęci/motywacji do podnoszenia kwalifikacji – 3,4% Trudno powiedzieć – 19,9% Odbycie szkolenia/kursu – 52,3% Podjęcie/ kontynuowanie studiów wyższych – 38,3% Podjęcie/ kontynuowanie nauki w szkole dla dorosłych - 14,6% Samodzielnie (samokształcenie) – 12,3%

Kursy/szkolenia, w których uczestniczyli bądź obecnie uczestniczą osoby bezrobotne do 25 roku życia (N=81; w%)

Jakie szkolenie/kurs planuje Pan/i odbyć w ciągu najbliższych 12 miesięcy - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Moduł E

Oczekiwania pracodawców względem kandydatów do pracy – kryterium: wykształcenie – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Oczekiwania pracodawców względem kandydatów do pracy – kryterium: doświadczenie zawodowe - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Oczekiwania pracodawców względem kandydatów do pracy – kryterium: posiadane kwalifikacje - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Oczekiwania pracodawców względem kandydatów do pracy – kryterium: inne umiejętności - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Proszę powiedzieć, czy pracodawcy traktują osoby młode (do 25 roku życia) na równi z innymi kandydatami do pracy? (N=500; w%)

Dlaczego pracodawcy niechętnie zatrudniają młode (poniżej 25 roku życia) osoby bezrobotne? - (N=268; w%)

Ocena ważności poszczególnych cech/umiejętności, jakie powinien posiadać potencjalny kandydat do pracy dokonana przez osoby bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%) zupełnie neważna bardzo ważna

Moduł F

W jakim zawodzie zamierza Pan/i podjąć pracę W jakim zawodzie zamierza Pan/i podjąć pracę?- wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500;w%)

Czy obecnie podjął/podjęłaby Pan/i pracę Czy obecnie podjął/podjęłaby Pan/i pracę? – wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

W jakiej odległości od swojego miejsca zamieszkania byłby/aby Pan/i skłonna podjąć pracę dojeżdżając do miejsca zatrudnienia* - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%) * dojazd w jedną stronę

Gdzie planuje Pan/i podjąć pracę Gdzie planuje Pan/i podjąć pracę? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=500; w%)

Czy bierze Pan/i pod uwagę możliwość podjęcia pracy zarobkowej za granicą? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=491; w%)

Na jak długo chciałby/aby Pan/i wyjechać Na jak długo chciałby/aby Pan/i wyjechać? - wskazania osób bezrobotnych do 25 roku życia (N=165; w%)