14 października 2013r. w ramach doskonalenia warsztatu pracy odbyło się szkolenie na temat:Problemy prawidłowej komunikacji w szkole – przygotowane i przeprowadzone.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
Advertisements

WIELKOPOLSKA – BRANDENBURGIA
Zrealizowane działania w ramach OTK sprawozdanie 2010
Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Pilotaż nowych rozwiązań prawnych w ramach projektu Podniesienie efektywności kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w województwie.
Młodzieżowa Akcja Obywatelska „20 lat wspólnie” w gimnazjum nr 3 im
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
w edukacji przedszkolnej
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
Konferencja Wdrażanie pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
Spotkanie z Wójtami, Burmistrzami, Prezydentami i Starostami Małopolski Małopolski Kurator Oświaty Artur Dzigański.
Co to jest TIK?.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA PAWŁA II W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM rok szkolny 2012/2013 Zebranie otwierające 24 października 2012 r.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Malborskie Porozumienie Rad Rodziców Szkół Podstawowych i Gimnazjalnych.
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Akcja jest skierowana jest.
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Spotkanie mieszkańcówSpotkanie mieszkańców z Burmistrzem Byczyny z Burmistrzem Byczyny Spotkanie dotyczyć usprawnienia przepływu informacji i poprawy przekazu.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Szkoła Współpracy.
2 Projekt CWDR Rekomendacje dla WKDS Projekt 2011 – 2012 Geneza projektu.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Narad a z dyrektorami przedszkoli ogólnodostępnych i specjalnych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonymi.
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Co chcieliśmy osiągnąć?
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Pilotażowy model doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół i przedszkoli w powiecie jaworskim Projekt współfinansowany ze środków Unii.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
Komunikacja w pracy audytora wewnętrznego
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
„NIEODPŁATNE POMOCE EDUKACYJNE” DO DYREKCJI SZKOŁY Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rodziców oraz pedagogów, Firma CREATUS z pomocą lokalnych firm doposaża.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
„8 LISTOPADA-DZIEŃ ZDROWEGO ŚNIADANIA
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
EUROPEJSKI DZIEŃ LOGOPEDY Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Zakopanem Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sierockiem Sierockie, r.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
czwarte spotkanie Zespołu
Spotkanie z Panią dietetyk
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
Przyszłością edukacji
Szkoła Nauczycielem stoi
Szkoła Promująca Zdrowie
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Co chcieliśmy osiągnąć?
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

14 października 2013r. w ramach doskonalenia warsztatu pracy odbyło się szkolenie na temat:Problemy prawidłowej komunikacji w szkole – przygotowane i przeprowadzone przez p. Elżbietę Misiak. W szkoleniu wzięli udział wychowawcy, w tym także członkowie Zespołu Humanistycznego. Opracowane materiały udostępniono wszystkim uczestnikom szkolenia. 3/2/2014opracowała Elżbieta Misiak1

3/2/2014opracowała Elżbieta Misiak2 Opinie uczestników szkolenia Beata Bukała: Spotkanie poświęcone problemom prawidłowej komunikacji w szkole zostało poprowadzone przez panią Elżbietę Misiak w niezwykle interesujący sposób. Liczne przykłady z życia codziennego pozwoliły mi dostrzec najczęstsze błędy w komunikacji pomiędzy nauczycielem a uczniem. Wskazówki przekazane podczas szkolenia wykorzystam na pewno w pracy z uczniami". Maria Karcz: Szkolenie poświęcone komunikacji – starannie przygotowane; głównym walorem były konkretne rady, rozwiązania, dotyczące relacji nauczyciela z rodzicem. Joanna Wiącek: Szkolenie było rzeczowe, a najważniejsze informacje zostały przedstawione w przystępny sposób. Zdobyta wiedza zostanie wykorzystana w mojej pracy dydaktycznej.

3/2/2014opracowała Elżbieta Misiak3 Opinie uczestników szkolenia Dorota Kasperowicz: Interesujące wystąpienie na temat komunikacji, jej typów i poziomów. Prelegentka wyeksponowała najczęstsze błędy, z uwzględnieniem problemów nauczycieli w tej materii. Istotne i przydatne było również zaprezentowanie mostów komunikacyjnych, pozwalających zapobiec ewentualnym konfliktom w relacjach uczeń – nauczyciel – rodzic. Zainteresowani uzyskali bibliografię pozycji, z których korzystała pani Misiak. Ewa Żawrocka: Szkolenie ciekawe, przekaz jasny, zwięzły, dający potrzebne informacje, przydatne w pracy. Ewa Sputowska: Na konferencji pani Misiak omówiła proces i bariery komunikowania się; uczestnicy poznali techniki efektywnego komunikowania się, podane w sposób rzetelny i profesjonalny, a teoria była oparta na praktycznych przykładach.