O teście Aptis Globalny test z języka angielskiego opracowany przez British Council Test kompetencji w języku angielskim dla osób dorosłych (16+) Oparty.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kursy języka polskiego i niemieckiego dla dzieci
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
Analiza potrzeb szkoleniowych nauczycieli na przykładzie III Liceum Ogólnokształcącego im. Unii Lubelskiej w Lublinie Adam Prus.
PRZEZENTACJA KURSÓW RZADZIEJ UŻYWANYCH JĘZYKÓW EUROPEJSKICH E – L O C A L.
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
system zarządzania zasobami ludzkimi
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
internacjonalizacja przedsiębiorstw
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
(na podstawie badań ankietowych)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Język angielski Profesjonalne usługi dla firm
JAK UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Egzamin maturalny CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język obcy nowożytny zdawany na jednym poziomie wybrany.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Certyfikacja Kompetencji Informatycznych w standardzie ECCC
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Monte Cassino w Ustrobnej
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
EUROPEJSKIE BADANIE KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH (ESLC) Ogłoszenie wyników Warszawa, Pracownia Języków Obcych IBE dr Magdalena Szpotowicz i Agata.
ZMIANY W SYSTEMIE EGZAMINÓW ZAWODOWYCH
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WEKTOR ZMIAN – Koszaliński Program Wspierania Wychodzenia z Bezdomności Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII – Promocja Integracji Społecznej.
„Mamo, tato mówię po angielsku”
Język angielski dla personelu medycznego
Plansza tytułowa / tytuł prezentacji
Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie
Test de français international. > Obiektywny i uznany egzamin Stworzony w odpowiedzi na potrzeby firm i instytucji z kapitałem francuskim Stosowany przez.
III SPOTKANIE EKSPERCKIE
Prezentacja Programu Everything DiSC Facilitation System
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
compulsory full-time education
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
Dlaczego właśnie francuski?
Egzaminy uznawane przez najlepsze uczelnie i największych pracodawców
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
STAŻYŚCI NA JĘZYKACH SPOTKANIE INFORMACYJNE 13 PAŹDZIERNIKA 2014 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Temat 2: Instalacja Apache, PHP i bazy danych MySQL.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
PROF. WITOLD T. BIELECKI REKTOR ALK Maciej Madziński – Dyrektor Operacyjny Akademia Leona Koźmińskiego.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
WYKŁAD dr Krystyna Kmiotek
Jakość w szkoleniach zawodowych Europejski System Opisu Kształcenia Językowego Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, 18.III.2016 Elżbieta Jarosz Instytut.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Podstawowe informacje
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Jak to się zaczęło…? pilotażowy projekt i system bonów szkoleniowych w Małopolsce.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Zapis prezentacji:

O teście Aptis Globalny test z języka angielskiego opracowany przez British Council Test kompetencji w języku angielskim dla osób dorosłych (16+) Oparty na najbardziej aktualnych wynikach badań z dziedziny lingwistyki stosowanej Łatwodostępny, prosty w administracji i przyjazny dla kandydatów Testuje wszystkie umiejętności językowe – rozumienie tekstu, pisanie, słuchanie i mówienie Lub tylko jedną z nich – np. słuchanie Każdy moduł poszerzony o test z zakresu gramatyki i słownictwa

Jakie umiejętności sprawdza test? Aptis jest podzielony na części, które mogą być łączone w pakiety Komponent testujący gramatykę i słownictwo jest zawsze częścią składową innych komponentów testujących poszczególne umiejętności językowe – rozumienia tekstu, pisania, słuchania i mówienia Klient może dowolnie dopasować wybór komponentów do potrzeb firmy czy stanowiska Klient decyduje kiedy, jak i w jaki sposób przeprowadzi test, aby uzyskać oczekiwane rezultaty

W jaki sposób przeprowadzany jest test? Na komputerze i w wersji on-line W wersji papierowej Przez telefon (część testująca mówienie) Klient może sam administrować test lub zlecić jego administrację British Council Oparty na rewolucyjnej, interaktywnej platformie do tworzenia i dostarczania testów oraz raportowania ich wyników Wyniki dostępne w maksymalnie 72 godziny

Innowacyjny sposób prezentacji wyniku Wynik opisany na Skali Poziomów Rady Europy (CEFR) Wynik komponentu testującego gramatykę i słownictwo opisany na skali od 0 do 50 punktów Wyniki komponentów testujących poszczególne umiejętności językowe opisane na skali od 0 do 50 punktów a także na Skali Poziomów rady Europy (A1-C) Wyniki indywidualne i zbiorcze dla grup Wynik opisany na skali numerycznej oraz wynik opisany na Skali Poziomów Rady Europy dają razem bardziej dokładną ocenę każdej umiejętności osobno

Zastosowania testu Aptis Analiza porównawcza umiejętności językowych pracowników Audyt językowy przeprowadzany w celu analizy potrzeb szkoleniowych Selekcja potencjalnych przyszłych pracowników na rozmowę kwalifikacyjną Selekcja pracowników na kursy czy wybór kandydatów do awansu Test stosowany przez firmy komercyjne, ministerstwa, organizacje pozarządowe oraz instytucje edukacyjne

Dlaczego Aptis? Wysoka jakość i dokładność oceny Dobór testowanych umiejętności Elastyczna zawartość Wspólne obrandowanie oraz portal instruktażowy w języku lokalnym Dostępny i skuteczny test w przystępnej cenie Szybka informacja o wynikach Szybki i łatwy w administracji

Kto stosuje test Aptis? “Ogromnym plusem tego testu jest precyzja i szybkość w weryfikowaniu umiejętności.” - Marta Gerlach-Kaleta, Projekt Menedżer z firmy Adecco. Adecco, Polska GlaxoSmithKline, Egipt KPMG, Egipt Akademia Leona Koźmińskiego, Polska Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Republika Kosowa MPS Group Henkel, Węgry Narodowy Bank Grecji, Grecja Pfizer, Egipt Siemens, Brazylia Uniwersytet Alcala de Henares (UAH), Hiszpania

Wybierz Aptis aby skuteczniej i na większą skalę przetestować umiejętności językowe i podnieść standardy posługiwania się językiem angielskim w organizacji www.britishcouncil.org