Prezentacja przygotowana przez uczniów Gimnazjum nr 3 w Czeladzi: Kamila Przenios ł o i Jacka Zubrzyckiego pod kierunkiem mgr Doroty Za łę ckiej Prezentacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Chcia ł by ś wiedzie ć …. jaki jest poziom satysfakcji Twojego klienta od razu po wykonaniu us ł ugi? kryteria : jedzenie, otoczenie, servis… …który z.
Advertisements

BIBLIJNE SYMBOLE DUCHA ŚWIĘTEGO
Matematyka w życiu codziennym
Marianne Lowlie i Werner Fahrenholz – czyli pieszo przez Swiat
Wolność.
CZWOROKĄTY Prezentacja została wykonana przez Kacpra Jackiewicza.
Z historii naszej szkoły…
Przepisy przej ś ciowe Problemy praktyczne Warsztaty legislacyjne Jachranka, czerwiec 2013 r. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Pocz ą tek historii Ring Of Honor to rok W tym w ł a ś nie roku Rob Feinstein za ł o ż y ł t ą niezale ż n ą ameryka ń sk ą federacj ę wrestlingow.
Dla Kochanej Mamusi Wierszyki.
Górnictwo twoim zawodem
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany.
Walk ę matematyczn ą prowadzi ł a z nami pani mgr El ż bieta Maciejewska.
About a risk in our area, do we know enough ?
Keeping pace with an ever changing world Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku w Czeladzi Projekt Grundtvig ł ą czy instytucje kształc ą ce.
Oprac. Wioletta Sadowska. Komputer i Internet umo ż liwiaj ą dost ę p do szybkiej informacji U ł atwiaj ą naukowcom i studentom prowadzenie bada ń Dostarczaj.
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU
Prof. dr hab. Anna Karma ń ska SGH, SKwP. 1. uwarunkowania zmian w zarz ą dzaniu przedsi ę biorstwem 2. zarz ą dzanie warto ś ci ą przedsi ę biorstwa.
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
Optymizm….
Szkolne Rowerowe Ko ł o Krajoznawczo – Turystyczne PTTK KWADRANS SP – maja 2004 r. odby ł o si ę w naszej szkole uroczyste spotkanie z Prezesem Oddzia.
Przykłady skrzyżowań ze znakami
Realizować marzenia Natasza Caban.
Czyli brytyjski zwyczaj picia herbaty.
Turystyka a środowisko naturalne Ustawa śmieciowa w Polsce.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Quiz o energii odnawialnej.
Debata szkolna w ramach projektu Szko ł a Demokracji - Sejm Dzieci i M ł odzie ż y Przygotowa ł y: Anna K ą siel i Kamila Osóbka.
Wybory to podstawowy mechanizm demokracji, dzi ę ki któremu decydujemy o naszej przyszło ś ci. Poprzez oddanie głosu na jednego z kandydatów, którego popieramy.
W ł adcy przestworzy. Franciszek Ż wirko – urodzi ł si ę 16 wrze ś nia 1895 roku, zmar ł 11 wrze ś nia 1932 roku. By ł porucznikiem pilotem Wojska Polskiego.
KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
Marzenia.
Litery z pomara ń czowych pól czytane poziomo dadz ą hasło. Krzy ż ówka.
Geometryczne dyktando
Kiedy Siergiej dzwoni do George`a…
DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET INŻYNIER BUDOWNICTWA – ZAWÓD Z PRZYSZŁOŚCIĄ Projekt wsp ó łfinansowany jest ze środk ó w.
CEL PRZEPROWADZONEGO BADANIA: SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW.
PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA PRZEPROWADZONEGO ZA POMOCĄ ANKIET SPRAWDZENIE POZIOMU DOPASOWANIA KOMPETENCJI ABSOLWENTÓW DO POTRZEB PRACODAWCÓW INŻYNIER BUDOWNICTWA.
POLSKIE RODZINY- FAKTY, MITY I STEREOTYPY Anna Antoniak Sylwia Szczepańska Kl. 1b.
PROJEKT EUDUKACYJNY POD TYTUŁEM :
Unia Europejska Przekraczamy granice Euroregion Nysa
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
Temat 4: Znaki diakrytyczne i definiowanie języka dokumentu
Dzień bezpiecznego Internetu
HISTORIA FIZYKII. Rozwój fizyki jako nauki zapocz ą tkowany zosta ł w XVII w. W XVIII w. sformu ł owano mechanik ę klasyczn ą i podstawy elektromagnetyz.
L.I.P.S.S. Helmut Loidl koordynator Transfer po uko ń czeniu szko ł y podstawowej jest obecnie najgor ę tszym tematem w Europie. Nie przyj ę cie na.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Lab 3, 4, 5 Zaawansowane arkusze kalkulacyjne. autor: Piotr Marczewski WYKRESY Typy wykresów Grupowane Skumulowane Skumulowane.
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Klasa III Kszta ł cenie ponadgimnazjalne.
Jak wygląda moje gimnazjum w liczbach i procentach?
AKTYWNI DLA PRZYSZŁOŚCI! DEBATA W RAMACH XX EDYCJI SEJMU DZIECI I M Ł ODZIE Ż Y.
Recykling Metoda Odzysku.
NOT in the rain….
Pytania warte uwagi:. Powszechnie uwa ż a si ę, ż e jeden nie ma jakiej ś wielkiej wagi, jednak sugeruj ą c si ę znanym przys ł owiem - grosz do grosza.
Kawalerowie Orderu Uśmiechu
MODU Ł II- KUPUJESZ? Dlaczego chcesz kupi ć ? (25) – Czy jeste ś gotowy na zakup? Sk ą d wiesz na co Ci ę sta ć ? Kryteria wyboru- matryca.
Dziś Twoje urodzinki ! Usiądź wygodnie i oglądaj ! ;D
AlFaBET.
ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA
Z okazji Ś wi ą t Bo ż ego Narodzenia w naszej szkole odbyły si ę warsztaty plastyczne dla klas 1-3 prowadzone przez Panie z firmy Werbena.
Podręczniki dla klas I – III Szkoła Podstawowa
MODU Ł Klasa I „Kszta ł cenie ponadgimnazjalne”
Ś limaki otrzyma ł y miano szkodników, poniewa ż „podjadaj ą ” troch ę z naszych ogródków. To prawda, ale jedz ą te ż ro ś liny, które bardzo szybko si.
Nie tylko wybory… Jak m ł odzi ludzie mog ą wp ł ywa ć na rzeczywisto ść i aktywnie uczestniczy ć w demokracji?
A Ą B C Ć D E Ę F G H I J K L Ł M N Ń O Ó P R S Ś T U W Y Z Ź Ż.
Zapis prezentacji:

Prezentacja przygotowana przez uczniów Gimnazjum nr 3 w Czeladzi: Kamila Przenios ł o i Jacka Zubrzyckiego pod kierunkiem mgr Doroty Za łę ckiej Prezentacja przygotowana przez uczniów Gimnazjum nr 3 w Czeladzi: Kamila Przenios ł o i Jacka Zubrzyckiego pod kierunkiem mgr Doroty Za łę ckiej KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi Stycze ń 2013 Siedziba partnera w Projekcie: Municipality of SantAngelo in Vado

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi

Publikacja powsta ł a w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Uczenie si ę przez ca ł e ż ycie. Publikacja odzwierciedla jedynie stanowisko autorów i Komisja Europejska aniNarodowa Agencja nie ponosz ą odpowiedzialno ś ci za umieszczon ą w niej zawarto ść merytoryczn ą oraz za sposób wykorzystania zawartych w niej informacji. DZI Ę KUJEMY ZA UWAGE KEEPING PACE WITH AN EVER CHANGING WORLD Projekt Grundtvig dla Uniwersytetu III Wieku w Czeladzi