WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

METODA PROJEKTU Metoda ta polega na samodzielnym realizowaniu przez uczniów zadania przygotowanego przez nauczyciela na podstawie wcześniej ustalonych.
ABC nauczyciela przygotowującego uczniów do konkursu polonistycznego
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Zespół szkolny w Cegłowie
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Pasożyty wokół nas Kozieł Mirosława.
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Czy należy bać się GMO?.
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
„Gdzie były, co robiły twoje ręce
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Moja wymarzona podróż po Europie
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Autor: mgr Beata Gorzelańczyk
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
z języka angielskiego – czas Present Simple
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
Technologia informacyjna
W 2009 roku będziemy obchodzić 70 rocznicę śmierci Wojciecha Korfantego. Dla uczczenia wielkiego syna Śląskiej Ziemi podjęto wiele działań. Jednym z nich.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Jak przygotować dobrą prezentacje???
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Znaczenie produktów zbożowych
Świat wierszy Jana Brzechwy
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Segreguję i Ziemię ratuję!
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik

Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja

Wprowadzenie Listopad… za oknem coraz ciemniej i pogoda coraz mniej przyjemna. Częściej szukamy przyjaciela do zabawy na długie wieczory. Wiedzą już o tym najmłodsi, że niezawodnym przyjacielem dzieci jest PLUSZOWY MIŚ, który właśnie w listopadzie obchodzi swoje święto.

Zadanie Waszym zadaniem będzie przygotowanie wszelkich informacji i na temat SWIATOWEGO DNIA PLUSZOWEGO MISIA. W poszukiwaniu informacji pomogą Wam książki, Internet i inne źródła wiedzy. Przygotowując projekt nie możecie zapomnieć o zgodnej współpracy. Zdobytymi przez  siebie wiadomościami podzielisz się z Misiem Bibelotem 25 listopada 2013r. w Miejskiej Szkole Podstawowej nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi w Piekarach Śląskich POWODZENIA

Proces By wykonać zadanie podzielcie się na 3 zespoły. grupa „BADACZE” grupa „TROPICIELE BAJEK” grupa „ FOTOREPORTERZY”

Proces cd. Zasady dla wszystkich grup: wybierzcie LIDERA grupy, który będzie kontaktował się z nauczycielem i koordynował Waszą pracę, podzielcie się zadaniami rozsądnie i sprawiedliwie, zwróćcie szczególną uwagę na poprawność językową, ortograficzną i stylistyczną redagowanych przez Was tekstów, weźcie pod uwagę sugestie zamieszczone w „Źródłach informacji”, możecie korzystać też z własnych pomysłów  na zdobycie potrzebnych informacji, oczywiście w granicach prawa, możecie współpracować z innymi grupami, na wykonanie zadania przewidziano około 2 tygodni, czyli do 21.11.2013r. ocena pracy każdej grupy będzie zależała od stopnia wypełnienia kryteriów zawartych w tabeli ewaluacyjnej  zamieszczonej w "Ewaluacji".

Proces cd. Drodzy „BADACZE” , a oto wasze zadanie: Wyszukajcie w Internecie wszelkich informacji dotyczących Światowego Dnia Pluszowego Misia. W waszych materiałach nie powinno zabraknąć wiadomości na temat : Historii pluszowego misia Daty produkcji pierwszego pluszowego misia Odpowiedzi na pytanie „Skąd wzięło się imię misia?” Odpowiedzi na pytanie „W jakich krajach obchodzi się Święto Pluszowego Misia?” …oraz wiele innych danych, które uważacie za ważne 

Proces cd. Zadanie dla grupy 2 Drodzy TROPICIELE waszym zadaniem będzie wyszukanie w Internecie tytułów bajek , w których występowały misie. Przygotowane informacje posegregujcie na dwa działy: Miś jako bohater literacki Miś jako bohater filmowy

Proces cd. Zadanie dla grupy 3 Kochani Fotoreporterzy przed wami niezwykle pracochłonne zadanie, które polega na przygotowaniu „Misiowej fotogalerii” Fotogaleria może składać się ze zdjęć Kolorowanek, wydruków…

Źródła Bajki Bajki o Misiu Bajkowe misiaczki Galeria i nie tylko Pluszowa zabawka Kubuś Puchatek Bajkowo pl. Lekcja historii Miś literacki ...misie, misiaczki i misiaki Co każdy o Misiu wiedzieć powinien :)

Ewaluacja Wykonane zadania zostaną ocenione zespołowo, Każda grupa oceniana będzie na podstawie opracowanych kryteriów Zwróćcie uwagę na: jakość zawartych informacji, zawartość merytoryczną, szatę graficzną, przejrzystość, pisownię, wkład pracy poszczególnych członków grupy, oryginalność wykonania projektu

Ewaluacja Wymagania Podstawowe 1pkt Rozszerzające 2pkt Dopełniające Wykraczające 4pkt pkt. Gromadzenie danych, ich uporządko­wanie oraz zawartość merytoryczna Zebrane wiadomości są niekompletne nie zostały uporządkowane w logiczną całość, źle dobrane informacje, błędy merytoryczne, brak własnych opracowań Zebrano podstawowe informacje, temat zrealizowano poprawnie, lecz brakuje szczegółów, nieliczne własne opracowania Zebrano wystarczającą ilość materiałów, który został uporządkowany w logiczną całość, temat zrealizowany dobrze, zawiera szczegółowe informacje i własne opracowania Zebrane informacje są różnorodne i znacznie wykraczają poza założone cele, temat wyczerpująco opracowany, zawiera liczne własne opracowania 1-4 Umiejętność prezentacji zdobytej wiedzy, (czytelność, przejrzystość, szata graficzna, jakość elementów graficznych, ogólne wrażenie estetyczne, oryginalność) Wykonanie nieestetyczne, brak elementów graficznych, folder słabo czytelny, Wykonanie dość przejrzyste i czytelne, nieodpowiedni dobór kolorów, uboga ilość grafiki, poprawna kompozycja Wykonanie poprawnie pod względem graficznym i kompozycyjnym, prawidłowy dobór kolorów, prawidłowo uporządkowane działy Bardzo dobrze zaprojektowana praca przejrzysty, czytelny, właściwy dobór kolorów, dużo elementów graficznych, informacje przedstawione w interesujący sposób, wyjątkowa inwencja twórcza uczniów

Ewaluacja Gramatyka, ortografia, interpunkcja 1-4 Wymagania Podstawowe 1pkt Rozszerzające 2pkt Dopełniające 3pkt Wykraczające 4pkt pkt. Gramatyka, ortografia, interpunkcja Praca zawiera liczne błędy gramatyczne, ortograficzne i interpunkcyjne Praca zawiera niewiele błędów gramatycznych, ortograficznych lub interpunkcyjnych Praca zawiera pojedyncze błędy gramatyczne, ortograficzne lub interpunkcyjne Nie ma żadnych błędów gramatycznych, ortograficznych ani interpunkcyjnych w tekście 1-4 Umiejętność współpracy w grupie Całkowity brak współpracy w grupie, duża indywidualność, zadania nie są wykonywane dokładnie i terminowo Mała kolektywność, przeważa praca indywidualna, kolejne kroki zadania wykonywane są częściowo i nieterminowo Dobra współpraca w grupie, więk­szość uczniów uczestniczy wspólnie w realizacji wszystkich zadań, które są wykonywane dokładnie, lecz nieterminowo Doskonała współpraca całej grupy, zadania są realizowane dokładnie i terminowo

Ewaluacja Skala oceniania: Ilość punktów ocena 16 -15 Celujący 14 – 13 Bardzo dobry 12 – 11 Dobry 10 – 8 Dostateczny 7 Dopuszczający 6 - 4 niedostateczny

Konkluzja Celem Waszego projektu było: - wyszukanie informacji na temat Dnia Pluszowego Misia - nabycie  umiejętności  wyszukiwania  i  przetwarzania  informacji doskonalenie  umiejętności  wykorzystywania nowoczesnych  narzędzi  - doskonalenie  umiejętności  wykorzystywania metod  technologii informacyjnej  i  komunikacyjnej. - umiejętność  współpracy  w  zespole - dokonanie  prezentacji  swojej  pracy

GRATULACJE!!! zadanie ZAkończone !!!