„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Strategia Rozwoju Gminy Zawonia
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
NARCIARSKIE I TURYSTYCZNE
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
Kampania poprawy wizerunku wilków wśród lokalnej ludności Bieszczad
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Pozytywne doświadczenia współpracy organizacji pozarządowych z samorządem miasta Przemyśla Konferencja inaugurująca Działalność Powiatowych Rad Organizacji.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Partnerstwo jako dobra podstawa do opracowania i wdrażania projektów w ramach PO KL OLSZTYN, 7 MAJA 2008 KRZYSZTOF MARGOL.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
„Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo – Informacyjnych w zakresie innowacji (MSODI)” Mariusz Frankowski – Zastępca Dyrektora, Departament Strategii i Rozwoju.
Gminna Koalicja na Rzecz Gminna Koalicja na Rzecz Rozwoju Biblioteki Publicznej Rozwoju Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Łapy Miasta i Gminy Łapy.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Empatia empatia.
4 maja- 3 września 2009 Gmina Szczawin Kościelny.
Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemi Tarnowskiej TAK czy NIE? Marcin Pałach, Tarnów
Projekt Inkubator Ekonomii Społecznej Subregionu Zachodniego woj. śląskiego Rybnik 27 czerwca 2013.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Urząd Statystyczny w Rzeszowie
Konferencja Jeziora między Brdą a Wdą – człowiek i środowisko Charzykowy, 24 maja 2013r.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Strategia Rozwoju Powiatu Puławskiego
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Autorzy programu: Wiceprzewodnicząca
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Stowarzyszenie Ostrzeszowska Lokalna Grupa Działania Prezentacja funkcjonowania Ostrzeszowskiej Lokalnej Grupy Działania w II schemacie Pilotażowego Programu.
ZAPROSZENIE do współpracy - skierowane do przedstawicieli administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych tj. w szczególności: - pracowników samorządów.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Strategia Rozwoju Gminy Kalisz Pomorski na lata
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE WSPÓLNIE NA ZAMOJSZCZYŹNIE KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROJEKCIE Wspólnie na Zamojszczyźnie- projekt.
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Projekt Comenius Regio
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu, 13 lipca Zasada przejrzystości Zasada braku tolerancji dla korupcji Zasada partycypacji społecznej Zasada przewidywalności.
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Olsztyn, 21 marca 2013 roku Spotkanie dotyczące.
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
SPOTKANIE KADRY KIEROWNICZEJ OPS, PCPR I PUP Z TERENU WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO- MAZURSKIEGO Olsztyn, 16. czerwca 2010 ELBLĄSKIE STOWARZYSZENIE WSPIERANIA.
REGIONALISTYKA INSTYTUT HISTORYCZNY UNIWERSYTET WROCŁAWSKI Zostań liderem społeczności lokalnej Poznaj sposoby zarządzania regionem Bądź kreatorem lokalnej.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Dyr. Karina Milan DZIAŁANIE 6.4. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA (PO IG) „INWESTYCJE W PRODUKTY TURYSTYCZNE O ZNACZENIU PONADREGIONALNYM”
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
DZIAŁANIA KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE W RAMACH SZKOŁY ZAWODOWCÓW NA RZECZ ROZWOJU SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM ROK SZKOLNY 2014 /
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Program Operacyjny PL13 – Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu Tytuł projektu: „Równe szanse w zdrowiu – program profilaktyki i promocji zdrowia.
Lubelskie Centrum Obsługi Inwestora Spotkanie pracowników PAIiIZ i COI L U B E L S K I E C O I Doświadczenie Lubelskiego COI w pozyskiwaniu funduszy Unii.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Lesznie Planujesz rozpoczęcie lub rozwój działalności? Chcesz być konkurencyjny na rynku? Masz innowacyjny pomysł.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Podsumowanie realizacji celów Strategii Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Powiatu Kartuskiego Spotkanie Rady Programowej Strategii Rozwoju Powiatu.
Gospodarcze efekty EURO 2012 dla Gdańska i regionu pomorskiego dr Bohdan Wyżnikiewicz Gdańsk, 9 stycznia 2008 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”. . Informacja na temat możliwości włączenia się do.
GIŻYCKI BUDŻET OBYWATELSKI 2017 SPOTKANIE PODSUMOWUJĄCE
Potrzeby informacyjne ROT WŁ w kontekście monitorowania SRWŁ 2020 i RSI LORIS 2030 Maciej Bąk (BPPWŁ ROT)
Zapis prezentacji:

„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP KRÓTKO O NAS… Lokalna Organizacja Turystyczna „Mazury Południowe” to stowarzyszenie, które działa od 2008, a naszym głównym celem jest promocja regionu Mazur Południowych. Członkowie LOT MP: Jednostki Samorządowe: Starostwo Powiatowe w Piszu i 4 Gminy- Biała Piska, Orzysz, Piszu i Ruciane-Nida Przedsiębiorcy branży turystycznej (31 członków) Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP Nasze główne działania: Wydajemy materiały promocyjne naszego regionu Pozyskujemy fundusze europejskie na działania związane z branżą turystyczną Organizujemy i uczestniczymy w targach krajowych i zagranicznych Organizujemy imprezy promocyjne Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

JEST POMYSŁ, JEST DZIAŁANIE Pomysłodawcą realizacji akcji „Mazury za pół ceny” jest Starosta Powiatu Piskiego w Piszu. Podmioty zaangażowane w akcję: LOT MP Starostwo Powiatowe w Piszu Gminy: Biała Piska, Orzysz, Pisz i Ruciane-Nida Powiatowy Urząd Pracy w Piszu Patronat medialny Tygodnik Piski Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP ETAPY AKCJI: Wspólne konferencje, w których uczestniczyli: przedstawiciele władz samorządowych, przedsiębiorcy branży turystycznej, animatorzy turystyki Wspólnie wypracowano założenia akcji: termin trwania akcji (14.01.- 31.03.), regulamin akcji i zasady uczestnictwa oraz kategorie ofert za pół ceny: Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Obiekty gastronomiczne Atrakcje turystyczne, historyczne, przyrodnicze Obiekty noclegowe Obiekty gastronomiczne Atrakcje turystyczne, historyczne, przyrodnicze Atrakcje sportowe Kultura i rozrywka Dla duszy i dla ciała Dla dzieci i młodzieży Nauka i edukacja Budownictwo i architektura Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP DZIAŁANIA PROMOCYJNE 1. STRONA INTERNETOWA 2. REKLAMA W INTERNECIE 3. MEDIA 4. BANERY 5. MAPA ATRAKCJI TURYSTYCZNYCH Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

1. Strona www.mazuryzapolceny.pl Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

2. Reklama w Internecie portali turystycznych Banery flash na stronach www: portali turystycznych jednostek samorządowych, organizacji pozarządowych, CIT –ów uczestników akcji Portale społecznościowe facebook artykuły na stronach www: Onet.pl, pisz.naszemiasto.pl, wyborcza.biz.pl, turystyka.wp.pl, mazury.com.pl, tvn24.pl Pozycjonowanie strony w trakcie akcji ok. 4500 tys. wejść na stronę miesięcznie Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP 3. Media TVP Olsztyn Radio RMF Polskie Radio Olsztyn Lokalna prasa „Tygodnik Piski” Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP 4. Banery Banery umieszczone zostały w strategicznych miejscach naszych miast jako wizytówka akcji. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

5. Mapa atrakcji turystycznych Na mapie naszego regionu będą zaznaczone obiekty turystyczne, a w szczególności atrakcje zimowe z odniesieniem do akcji „Mazury za pół ceny”. Mapa jako materiał promocyjny zabierana będzie na targi turystyczne. Najbliższe targi to Targi LATO 2012 w Warszawie. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP ANALIZA SWOT MOCNE STRONY - Duże zainteresowanie przedsiębiorców i mediów akcją - Innowacyjność akcji na terenie Mazur Południowych Sprawna koordynacja przedsięwzięcia Dobra współpraca podmiotów zainteresowanych akcją Dobrze opracowana strona internetowa akcji pod względem funkcjonalności i informacji Brak konkurencji z innych regionów SŁABE STRONY Krótki termin przygotowań realizacji (około 1 miesiąca) Krótki termin na przygotowanie kampanii promocyjnej Niski budżet do dyspozycji Brak możliwości przygotowania kampanii na większą skalę Na Mazurach Południowych dominuje sezon letni, do którego turysta się przyzwyczaił Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP SZANSE - Cykliczność akcji Wzrost zainteresowania przedsiębiorców i turystów akcją Wypozycjonowana strona internetowa akcji Dłuższy czas na przygotowanie kampanii promocyjnej Przyzwyczajenie turystów do okresu zimowego Większa świadomość korzyści z przedsięwzięcia wśród przedsiębiorców ZAGROŻENIA Pojawienie się konkurencji w postaci podobnych akcji w innych regionach Polski Niski poziom świadomości korzyści płynących z akcji wśród przedsiębiorców Zmiana założeń dotyczących akcji Brak wystarczających środków budżetowych na promocję i realizację akcji Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP PODSUMOWANIE W akcji brało udział 61 wszystkich podmiotów, z czego 103 to zgłoszone oferty. Z badań przeprowadzonych (ankieta) wynika, że średnio na każdy obiekt skorzystało 5 turystów lub lokalnych mieszkańców. Zdaniem ankietowanych akcja za „ Mazury pół ceny” jest dobrym pomysłem na promocję regionu. Elementy kampanii promocyjnej przedsiębiorcy uważają za bardzo dobre w szczególności strona i reklama internetowa. Każdy z podmiotów deklaruję chęć uczestnictwa w kolejnym takim przedsięwzięciu. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP Planujemy cyklicznie organizować akcję w okresie zimowym. Strona www.mazuryzapolceny.pl będzie funkcjonować przez cały czas, oferując Państwu oferty promocyjne. Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP

Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ! Magdalena Roehrig- Prezes LOT MP