Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Szkoła Sukcesu września 2010 Sopot
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Projekt systemowy Rynek Pracy pod Lupą - realizacja zadań w 2011 i I kwartale 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację.
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Technologia informacyjna według MENiS
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Czy e-learning jest popularny wśród dolnośląskich bibliotekarzy ?
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Od aktywności do samodzielności Tytuł Projektu:. Działanie: 1.5 w ramach SPO RZL Promocja aktywnej polityki społecznej poprzez wsparcie grup szczególnego.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań – gwarancją życiowego sukcesu Konferencja otwarcia projektu współfinansowanego ze środków EFS w.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
ABC e-learningu.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
BEZ BARIER DO KARIER ! Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA ! Razem możemy więcej Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Powiatowy Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Nauczycieli w Busku Zdroju.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
Przedsiębiorcy a szkolnictwo zawodowe
Autoanaliza mentalności:
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Szkolenie dla opiekunów Centów
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Zaproszenie do Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Dyrektor kluczem do sukcesu szkoły Kielce, wrzesień 2014.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
TIK w pracy nauczyciela
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Centrum w Ostrołęce Centrum w Ciechanowie Centrum w Płocku Centrum w Radomiu Centrum w Siedlcach Centrum w Warszawie - poradnictwo zawodowe - pośrednictwo.
Konsultacje publiczne: omówienie wyników badań ankietowych i fokusowych dr Marta Jaskulska.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
PROJEKT.
Projekt Kim będziesz?.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Dualne kształcenie zawodowe
Wykładowcy: dr inż. Mariusz Stawowski, CISSP
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
III KONFERENCJA NORMALIZACJA W SZKOLE „Edukacja na rynek pracy”
Zapis prezentacji:

Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości

Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach jako partner w projekcie odpowiedzialne było za następujące zadania: organizację Konferencji Inauguracyjnej projekt, przeprowadzenie szkolenia w formie e-learningu, organizację Konferencji Podsumowującej.

Konferencja Inauguracyjna odbyła się 27 września 2011 r. w Centrum Konferencyjnym Targi Kielce, wzięło w niej udział 100 osób, Omówiono zadania dla szkół biorących udział w projekcie, Odbyły się konsultacje indywidualne.

Zadanie związane z e-learningiem obejmowało następujące działania podejmowane przez ŚCDN: konfigurację platformy e-learningowej: e-mip.scdn.pl i strony internetowej projektu opracowanie zasobów na platformę e-learningową (techniczne, graficzne, merytoryczne, metodyczne) opracowanie i przeprowadzenie szkolenia dotyczącego kształcenia na odległość na platformie e-learningowej dla przedsiębiorców prowadzących z uczniami zajęcia blended-learning, opracowanie i przeprowadzenie szkolenia opiekunów lokalnych Biur MIP mające na celu zapoznanie ich z pracą na platformie e-learningowej Moodle oraz doskonalenie umiejętności w tym zakresie, administrowanie stroną internetową projektu i platformą e-learningową, monitoring aktywności na platformie e-learningowej.

Zajęcia dla uczniów cykl zajęć dla uczniów szkół zawodowych obejmował sześć kursów szkoleniowych każdy kurs składał się z dwóch części: stacjonarnej i e-learningowej. Zakres tematyczny oraz sposób organizacji i wymiar czasowy całego szkolenia przedstawia schemat:

Aktywny udział w poszczególnych kursach dostarczył uczestnikom następujących korzyści: zainteresował uczniów przedsiębiorczością jako możliwą ścieżką kariery, ukazał uczniom, jak ważną rolę w kraju pełni gospodarka i zarządzanie strategiczne, przygotował uczniów profesjonalnie do prowadzenia własnej firmy, umożliwił uczniom nabycie dodatkowych umiejętności w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii ICT w procesie uczenia się.