ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Advertisements

Gimnazjum nr 3 do klasy językowej DSD
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
Konkurs na bajkę lub opowiadanie w języku angielskim.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Efekty opracowania i wdrożenia Programu Poprawy Jakości Kształcenia
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Biblioteka Pedagogiczna w Kazimierzy Wielkiej
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Biblioteka Miejskiego Zespołu Szkół nr 4 im
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Naszym partnerem w tym projekcie była francuska szkoła College Andre Lahaye Adernos-les-Bains. W wydarzeniu, brało udział 15 uczniów naszego gimnazjum.
Szkoła podstawowa nr 4 w Lubartowie Ania Antos. Od 2007 roku w naszej szkole jest organizowany konkurs Top Songs jest to konkurs piosenki angielskiej.
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
ENCYKLOPEDIE I SŁOWNIKI
EDUKACJA CZYTELNICZA W GIMNAZJUM NR 1 W PRZEMYŚLU
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO – KWIECIEŃ 2012 HISTORIA.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
Analiza wyników z testu sprawdzającego wiedzę ze znajomości lektury „Anaruk chłopiec z Grenlandii” Klasy 3a i 3b Rok 2012/2013.
z języka angielskiego – czas Present Simple
Dobra organizacja czasu- pogodzenie obowiązku uczestniczenia w zajęciach sportowych i rozgrywkach z przygotowaniem się do zajęć szkolnych i czynnym.
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
Realizacja programu rozwojowego
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Wymiana doświadczeń – dobra praktyka w zakresie nauczania języka angielskiego dzieci w młodszym wieku szkolnym w Szkole Podstawowej nr 41 w Bydgoszczy.
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
KOORDYNATORZY ZESPOŁU : M.Orłowska-Gaweł , J. Kowalska,M. Rajterowska,
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Od 1999 roku nasze gimnazjum należy do elitarnego grona krakowskich szkół z programem DSD, współfinansowanym przez rząd Federalnej Republiki Niemiec.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Wyniki ZS Egzamin gimnazjalny, matura, egzaminy zawodowe.
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Jagiełły w Łodzi adres: ul. Sienkiewicza Łódź tel. tel strona.
XLIV Liceum Ogólnokształcące Ł ód ź. Obierz kurs na 44 LO Posiadamy ofertę dostosowaną do uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Nasza.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
„Ready, steady…English!” to projekt Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności, której krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA.
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Przedszkolu nr 6 im
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Klasa matematyczno-przyrodnicza pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Centrum Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dlaczego warto czytać? Informacja od biblioteki szkolnej dla rodziców,
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Warsztat informacyjny Biblioteki Szkolnej Zespołu Szkół w Gogołowej
GRUPA OF W BIBLIOTECE..
OBRAZKOWY SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Wykonanie: Amelia Kowalczyk
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Klasy 4a i 4b

SPIS TREŚCI CHARAKTERYSTYKA TESTU PUNKTACJA TESTU SZABLON TESTU WYNIKI UCZNIÓW WYNIKI PROCENTOWE UCZNIÓW WYNIKI TESTU II WYNIKI PROCENTOWE TESTU ANALIZA TESTU WNIOSKI

Charakterystyka testu Zestaw zadań z zakresu języka angielskiego miał na celu sprawdzenie opanowania umiejętności i wiadomości z zakresu czasu Past Simple. Uczniowie mieli do wykonania 10 zadań -8 zamkniętych oraz 2 otwarte , za które mogli zdobyć 10 punktów. W zadaniach otwartych uczniowie tłumaczyli zdania z języka polskiego na angielski. W zadaniach otwartych mieli za zadanie wybrać odpowiednie słowo.

PUNKTACJA TESTU 0-2 OCENA NIEDOSTATECZNA 3-4 OCENA DOPUSZCZAJACA 5-6 OCENA DOSTECZNA 7-8 OCENA DOBRA 9-10 OCENA BARDZO DOBRA

SZABLON TESTU

WYNIKI UCZNIÓW

WYNIKI PROCENTOWE UCZNIÓW

WYNIKI TESTU II

WYNIKI PROCENTOWE TESTU

Analiza testu Biorąc pod uwagę powyższe dane test okazał się łatwy dla uczniów klas 4. 87% uczniów zaliczyło test, zaledwie 13% otrzymało ocenę niedostateczną. Najczęściej występującą oceną jest ocena dobra – 47% Najlepiej wypadły zadania zamknięte.

WNIOSKI •Należy doskonalić bogactwo słownictwa poprzez częstą pracę z tekstami z wykorzystaniem słowników angielsko-polskich, polsko- angielskich. •Należy zachęcać uczniów do wypożyczania i korzystania z pozycji obcojęzycznych (książek, czasopism, filmów video). •Należy kontynuować organizowanie konkursów językowych tym samym motywując uczniów do pracy nie tylko podczas zajęć. •Należy zachęcać uczniów do uczestniczenia w zajęciach dodatkowych, oraz wyrównawczych.

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ