ANALIZA SPRAWDZIANU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Klasy 4a i 4b
SPIS TREŚCI CHARAKTERYSTYKA TESTU PUNKTACJA TESTU SZABLON TESTU WYNIKI UCZNIÓW WYNIKI PROCENTOWE UCZNIÓW WYNIKI TESTU II WYNIKI PROCENTOWE TESTU ANALIZA TESTU WNIOSKI
Charakterystyka testu Zestaw zadań z zakresu języka angielskiego miał na celu sprawdzenie opanowania umiejętności i wiadomości z zakresu czasu Past Simple. Uczniowie mieli do wykonania 10 zadań -8 zamkniętych oraz 2 otwarte , za które mogli zdobyć 10 punktów. W zadaniach otwartych uczniowie tłumaczyli zdania z języka polskiego na angielski. W zadaniach otwartych mieli za zadanie wybrać odpowiednie słowo.
PUNKTACJA TESTU 0-2 OCENA NIEDOSTATECZNA 3-4 OCENA DOPUSZCZAJACA 5-6 OCENA DOSTECZNA 7-8 OCENA DOBRA 9-10 OCENA BARDZO DOBRA
SZABLON TESTU
WYNIKI UCZNIÓW
WYNIKI PROCENTOWE UCZNIÓW
WYNIKI TESTU II
WYNIKI PROCENTOWE TESTU
Analiza testu Biorąc pod uwagę powyższe dane test okazał się łatwy dla uczniów klas 4. 87% uczniów zaliczyło test, zaledwie 13% otrzymało ocenę niedostateczną. Najczęściej występującą oceną jest ocena dobra – 47% Najlepiej wypadły zadania zamknięte.
WNIOSKI •Należy doskonalić bogactwo słownictwa poprzez częstą pracę z tekstami z wykorzystaniem słowników angielsko-polskich, polsko- angielskich. •Należy zachęcać uczniów do wypożyczania i korzystania z pozycji obcojęzycznych (książek, czasopism, filmów video). •Należy kontynuować organizowanie konkursów językowych tym samym motywując uczniów do pracy nie tylko podczas zajęć. •Należy zachęcać uczniów do uczestniczenia w zajęciach dodatkowych, oraz wyrównawczych.
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ