Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wsparcie eksportu i inwestycji w ramach projektu WRPO 1.5
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
Aplikowanie o środki z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na przykładzie SPO Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw Wojciech Pander CASE-Doradcy.
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
2012 Departamentu Wsparcia Instytucji Otoczenia Biznesu Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa, 23 października 2012 r. Stan wdrażania działania.
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Krajowy Punkt Kontaktowy Programu IEE Program ramowy na rzecz konkurencyjności i innowacji ( ) CIP Antonina.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie – Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
Centrum Inwestora i Eksportera
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nastroje wśród przedsiębiorców e-barometr Konferencja.
POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH S.A.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
Gdańsk, r. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJA DOT. DZIAŁAŃ EWALUACYJNYCH w ramach PO KL 2007 – 2013 w województwie pomorskim.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Otwieramy dostęp do światowych rynków Poznań 23 października 2012 r.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY IT/ICT. Branżowy Program Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka: Oś priorytetowa 6 - Polska gospodarka na.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
Agencja Rozwoju Pomorza S.A. Al. Grunwaldzka 472 D (Olivia Six) Gdańsk tel.: faks:
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Program wsparcia eksportu na rynkach niestandardowych – oferta ARR w praktyce
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Wsparcie dotacyjne w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Zapis prezentacji:

Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT Ogólny Program Promocji – branża gier wideo Ewa Swędrowska Departament Instrumentów Wsparcia MG Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Ogólny program promocji – branża gier wideo Informacje ogólne. Celem programów promocji jest zwiększenie rozpoznawalności polskich przedsiębiorców – ich produktów i usług oraz technologii, wzmocnienie Marki Polskiej Gospodarki, zwiększenie wartości polskiego eksportu Branżowe i ogólne programy promocji oparte są na zasadach pomocy de minimis oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej na udział przedsiębiorców w programach promocji w ramach poddziałania 6.5.2 POIG na lata 2007-2013

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Ogólny program promocji – branża gier wideo Korzyści jakie oferuje przedsiębiorcom udział w programie promocji: możliwość skorzystania z dofinansowania kosztów poniesionych na udział w programie, kwalifikujących się do objęcia pomocą, w wysokości do 75% poniesionych wydatków udział w budowaniu i wzmacnianiu wizerunku polskiej branży usług ICT/IT i branży gier wideo na rynkach międzynarodowych czynności związane z organizacją udziału przedsiębiorców w programie promocji przeniesione są na organizatora branżowego lub ogólnego programu promocji

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Ogólny program promocji – branża gier wideo Warunki jakie należy spełnić przy składaniu wniosku o dofinansowanie: Z dofinansowania mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy prowadzą działalność i mają siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie posiadają przeterminowanych zobowiązań wobec US i ZUS w roku podatkowym oraz dwóch poprzedzających nie otrzymali pomocy de minimis o wartości wyższej niż 200tyś. Euro złożą w terminie do 30 czerwca 2013 r. wniosek o dofinansowanie udziału w programie promocji do Ministerstwa Gospodarki. zadeklarują udział w minimum 50% działań promujących z branżowego programu promocji -usługi ICT/IT( aktualnie w 14 działaniach) lub zadeklarują udział w wybranym działaniu promującym w ramach ogólnego programu promocji –branża gier wideo

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Kraje objęte programem promocji: USA, Brazylia, Hiszpania, Niemcy, Norwegia, Szwecja, Japonia

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Program obejmuje 3 lata: 2012, 2013 i 2014 i częściowo 2015 Imprezy targowe objęte dofinansowaniem: „IT-Innovation Expo”, Goteborg (Szwecja) 01.2014 r., 01.2015 r. „Mobile World Congress”, Barcelona (Hiszpania) 02.2014r., 02.2015r. „CeBIT” Hanower (Niemcy) 03.2014 r., 03.2015r. „IT Japan Week” Tokio (Japonia) 05.2013 r., 10.2013r., 05.2014 „Futurecom”, Sao Paulo (Brazylia) 10.2013 r., 10.2014 „Intertelecom”, Łódź (Polska) 04.2014 r.,

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Misje gospodarcze objęte dofinansowaniem Stany Zjednoczone Ameryki Północnej – 02. 2014 r. Japonia – 05. 2013 r., 10.2013r., 05.2014r. Hiszpania – 05. 2014 r., 03.2015r. Brazylia – 10.2013r.,12.2014r., Niemcy – 03.2014r., 03.2015r. Norwegia – 09.2013r.,12.2014r., Misje gospodarcze organizowane w ramach programu obejmują: udział w spotkaniu matchmakingowym z partnerami gospodarczymi bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju spotkanie z przedstawicielami otoczenia biznesu oraz z dziennikarzami udział w imprezie targowej lub konferencji lub wystawie itp. Seminarium nt. prowadzenia działalności eksportowej – luty 2014r.

Branżowy program promocji - usługi ICT/IT Działania promujące branżę usług ICT/IT w trakcie trwania programu wizyty przyjazdowe do Polski dziennikarzy reprezentujących zagraniczne specjalistyczne media branżowe reklama w prasie zagranicznej polskiego sektora ICT/IT opracowanie znaku graficznego i hasła promującego branżę wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno- promocyjnych (m.in. katalogi, gadżety promocyjne) opracowanie i dystrybucja filmów promocyjno-reklamowych opracowanie i wydanie informatora o polskiej branży usług ICT/IT opracowanie i dystrybucja analizy struktury polskiego sektora usług ICT/IT działania promocyjne podczas imprez targowych poprzez organizację polskiego stoiska

Ogólny program promocji – branża gier wideo Kraje objęte programem promocji: USA, Niemcy

Ogólny program promocji – branża gier wideo Program obejmuje 1 rok: od lutego 2013 do stycznia 2014 Imprezy targowe i misje objęte dofinansowaniem: targi Electronic Entertainment Expo w Los Angeles – 11-13 czerwiec targi Gamescom w Kolonii - 21-25 sierpień misja gospodarcza na targi Consumer Electronic Show w Las Vegas- styczeń 2014

Ogólne programy promocji Programy obejmują 1 rok: 2013 Imprezy targowe i misje interesujące dla branży ICT/IT Turcja : Cebit Bilisim Eurasia - Stambuł - październik Izmir International Fair - Izmir - wrzesień - impreza wielobranżowa Brazylia MECShow – targi przemysłu maszynowego, energii i automatyki- Espirito Santo 23-26 lipiec Algieria: Wystawa narodowa w ramach Międzynarodowych Targów Algieru FIA, czerwiec Kazachstan: Wystawa narodowa w ramach targów „Europa-Azja Współpraca bez granic- Actiubińsk 1-3 październik

Branżowy program promocji -usługi ICT/IT Ogólny program promocji – branża gier wideo Ilość środków i zainteresowanie firm Branżowy program promocji – usługi ICT/IT Ilość środków przeznaczonych dla firm w ramach poddziałania 6.5.2 POiG – 7.300.000 PLN ( aktualnie pozostało do wykorzystania – 4.520.000 PLN) Ilość firm, które złożyły wnioski-18 Ogólny program promocji – branża gier wideo Ilość firm, które złożyły wnioski: - 20

Dziękuję za uwagę aktualne informacje o naborze wniosków na dofinansowanie udziału w programie dostępne są na stronie internetowej: www.mg.gov.pl/Fundusze+UE/POIG/Dzialania/Dzialanie+652/Wazne+informacje szczegółowe informacje o projekcie pn. „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” dostępne są na stronie internetowej www.mg.gov.pl/promocjagospodarki