BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Advertisements

2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
BISNEP Business and Innovation Support for North-East Poland
Internetowa Akademia Biznesu
Model partnerstwa na rzecz innowacyjności
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Informacja nt. krajowego i regionalnych Forów Terytorialnych jako narzędzi kształtowania polityki regionalnej w myśl Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego.
Definicje […] społeczeństwo obywatelskie jest przestrzenią działania instytucji, organizacji, grup społecznych i jednostek, rozciągającą się pomiędzy rodziną,
Rok w Unii. Ocena i perspektywy dla biznesu
Private Sector Liaison Officer Wsparcie przedsiębiorców w wykorzystaniu oferty Banku Światowego Barbara Kanabus Warszawa,
2011 Konkurs Nowoczesny HR Warszawa, 28 marca 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Budowa powiązań z otoczeniem gospodarczym Panel.
internacjonalizacja przedsiębiorstw
Efektywna współpraca administracji i biznesu. Prezentowane rekomendacje powstały w ramach projektu Poprawa wizerunku przedsiębiorców współfinansowanego.
Niezależna organizacja typu think-tank powstała w 2011 r. z inicjatywy grona profesjonalistów branży medialnej, public relations i public.
Instytucjonalne aspekty współpracy Budowanie kompetencji do współpracy między-samorządowej i międzysektorowej jako narzędzi rozwoju lokalnego i regionalnego.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
XIX FORUM EKONOMICZNE Krynica 9-12 września Oferta specjalna dotycząca publikacji towarzyszących forum: EUROPA NAJWIĘKSZYCH FIRM EUROPY ŚRODKOWO-WSCHODNIEJ.
Biblioteka zasobów informacyjnych Kraków, 5 grudnia 2007 r.
AUTORSKI PROJEKT Redakcji TTG Poland WIRTUALNE BIURO PRASOWE Poli sh Press Center.
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
A B C POLSKIEJ PREZYDENCJI 2011.
Samorząd terytorialny
Charakterystyka klastra
PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK.
Aktywność zawodowa i przedsiębiorczość osób z niepełnosprawnościami
Myślenie sieciowe Technologie komunikacji i informacji (ICT) jako narzędzie zarządzania gminą i powiatem Konferencja Polskie gminy w nowoczesnej Europie.
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
Obszary społecznej odpowiedzialności według ISO
Pomysłodawca i założyciel
PARTYCYPACJA PUBLICZNA – czym jest?
Nauki o Rodzinie r.. Miesięcznik wydawany od 1993 roku w Krakowie. Miesięcznik adresowany jest do nauczycieli i wychowawców. Tematyka jaką
Centrum Inwestora i Eksportera
Portal Twoja Europa The Your Europe Portal. Twoja Europa – co to jest? Wielojęzyczny portal informacyjny dla obywateli i przedsiębiorców funkcjonujących.
Konferencja Projektu Razem-inicjatywy w zakresie ekonomii społecznej współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rynek pracy w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Andrzej Stanisław Barczak Katowice, 4 marzec 2010.
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
Kapitał dla innowacyjnych i ryzykownych Czego oczekują inwestorzy od innowacyjnych przedsiębiorców? Barbara Nowakowska Polskie Stowarzyszenie Inwestorów.
Program ramowy na rzecz Konkurencyjności i Innowacji (ang. Competitiveness and Innovation Framework Programme - CIP) ma na celu promowanie konkurencyjności.
Współpraca nauki i biznesu celem zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarczego.
Copyright Universum 2009 Zatrudniamy ok. 200 osób na 5 kontynentach. Siedziba główna Universum znajduje się w Sztokholmie. Zaufało nam ponad klientów,
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków została zorganizowana wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską w 2001 roku. Wzięły w niej udział miliony.
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Tomasz Grzegorz Grosse Uniwersytet Warszawski 1 Warszawa, 16 października 2014 roku.
WYZWANIA DLA BIZNESU. Przedsiębiorstwa w Europie Włączają się w proces globalizacji (integracja, konkurencyjność, regulacje wspólnotowe, polityka wobec.
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
Cele PKB+ ● Politechniczny Klub Biznesu „PKB+” powstał w 2001 roku, aby promować działalność zawodową członków oraz popierać przedsiębiorczość i gospodarkę.
Współpraca nauka – biznes jako nowoczesna ścieżka wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw Komisja ds. Innowacyjności i Współpracy Nauki z Biznesem Regionalna.
POD DOBRĄ OCHRONĄ. O NAS  Jedyna organizacja na Dolnym Śląsku skupiająca zarówno świadczeniodawców podstawowej, jak i specjalistycznej opieki zdrowotnej.
Geneza społeczeństwa obywatelskiego
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „PRACOWNIK 45+. PRZEŁAMYWANIE BARIER NA RYNKU PRACY”
...i jeszcze jedno. NAJBARDZIEJ PRESTIŻOWE I NAJWYŻEJ OCENIANE PRZEZ PRZEDSIĘBIORCÓW WYDARZENIE BIZNESOWE W REGIONACH.
Gdańsk, r. Przedsiębiorcze odkrywanie – wprowadzenie do dyskusji, doświadczenia pomorskie Maciej Dzierżanowski, Stanisław Szultka, Instytut.
ALEJA POLSKICH INNOWACJI 15 września 2016, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego.
Een.ec.europa.eu Wsparcie dla biznesu i innowacji.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
Nowe kierunki współczesnej dyplomacji – przykłady narzędzi stosowanych przez dyplomację ekonomiczną w promocji i wsparciu polskich przedsiębiorców za granicą.
Regionalna Sieć Tematyczna Województwa Warmińsko - Mazurskiego
II Spotkanie konsultacyjne Dolnośląskich Pracodawców Artur Mazurkiewicz, Prezes zarządu Dolnośląskich Pracodawców 28 października 2016 r. Spotkanie.
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK NA PREZYDENCJĘ POLSKI W UE

WYDANIE SPECJALNE MAGAZYNU THINKTANK DWIE WERSJE JĘZYKOWE SIERPIEŃ 2011 POLSKIE IDEE DLA EUROPY THINKTANK EUROPE WYDANIE SPECJALNE

1 WYDANIE SPECJALNE THINKTANK EUROPE – ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY

Wyjątkowa okazja do promocji marek, firm, instytucji i wydarzeń w Polsce oraz na rynku Unii Europejskiej WYDANIE SPECJALNE THINKTANK NA PREZYDENCJĘ POLSKI W UE

THINKTANK: PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW 2

(ang. dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów

THINKTANK EUROPE: DWA WYDANIA SPECJALNE (PO POLSKU I ANGIELSKU ) 3

1.Specjalna publikacja z okazji Prezydencji Polski w Unii Europejskiej. Dwa wydania, osobne na rynek polski i osobne na rynek europejski. 2.Liderzy polskiego życia biznesowego, politycznego, publicznego i kulturalnego na temat nowego spojrzenia na wyzwania Polski i Europy. Na czym budować europejskie soft power – sposoby zwiększania konkurencyjności Europy. Polska a Europa: główne wyzwania i szanse. 3.Precyzyjna dystrybucja do liderów opinii w Polsce i Europie. 4.Reklama w magazynie zapewnia dostęp do precyzyjnie opisanej, unikatowej grupy wpływowych odbiorców, w wyjątkowym wydawnictwie o znaczącym zasięgu oraz wpływie. CEL WYDANIA SPECJALNEGO

DWA SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK NA PREZYDENCJĘ WYDANIE NA RYNEK EUROPEJSKI Anglojęzyczna publikacja drukowana i wersja do pobrania na iPad. Nakład: egz., wersja na tablet, dystrybucja nakładu drukowanego: głównie do liderów opinii w Europie (administracja UE i decydenci, rządy, biznes, media). WYDANIE NA RYNEK POLSKI Polskojęzyczna publikacja drukowana. Nakład egz., dystrybucja nakładu drukowanego do liderów opinii publicznej i mediów w Polsce, dystrybucja podczas istotnych wydarzeń publicznych i konferencji związanych z UE (m.in. Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie).

DYSTRYBUCJA WYDANIA SPECJALNEGO: WYSYŁKA DO LIDERÓW OPINII W UE, KONFERENCJE I SZCZYTY (M.IN. EUROPEJSKIE FORUM NOWYCH IDEI W SOPOCIE)

PRECYZYJNE DOTARCIE DO LIDERÓW BIZNESU I ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W EUROPIE ORAZ W POLSCE.

20000 UZYTKOWNICY E-NEWSLETTERA THINKTANK NAKŁAD NUMERU SPECJALNEGO PO ANGIELSKU, ADRESOWANY DO LIDERÓW W UNII EUROPEJSKIEJ NAKŁAD WYDANIA POLSKIEGO 40 AUTORZY I EKSPERCI BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ THINKTANK EUROPE W LICZBACH

P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ