bazą nowoczesnej Polski

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
REGIONALNA STRATEGIA INNOWACJI aktualizacja na lata
Znaki informacyjne.
Realizacja i przygotowanie inwestycji
Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
GDDKiA Oddział w Kielcach
7-8 października 2003, I Seminarium Integrujące Komponenty B.1 i B.2Projekt Usuwania Skutków Powodzi - Polska, kredyt nr 4264 POL 1 System Monitoringu.
Zmiana Planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Lubuskiego
Prezentacja projektu:
Projekt POIS /10 Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek.
Umowa ramowa - Nazwa UMOWA O WARUNKACH I SPOSOBIE REALIZACJI LOKALNEJ STRATEGII ROZWOJU OBSZARÓW RYBACKICH.
1 Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych Dla rozwoju Mazowsza Konferencja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Przygotowanie Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Parkingi podziemne w Warszawie – realizacja w formule PPP
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A. w Nowej Rudzie 1 Dolnośląski Regionalny Fundusz Pożyczkowy Nowa Ruda, ul. Kłodzka 27 Nowa Ruda.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
PRZEPISY PRAWA BUDOWLANEGO
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Stan i perspektywy rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
Miasto publiczne – miasto prywatne
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Budowa ogólnodostępnych parkingów podziemnych w Warszawie z udziałem partnera prywatnego For information on applying this template onto existing presentations,
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Zarzadzanie bezpiecznym systemem transportowym dziś…
Warszawa, Wsparcie ochrony własności przemysłowej w ramach Poddziałania POIG Ośrodek Przetwarzania Informacji.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
RAZEM DLA ŚRODOWISKA Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek II etap.
Sytuacja bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Instytut Rynku Hotelarskiego Popyt na usługi hotelowe w 2006 oraz tendencje na najbliższe lata.
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
Planowanie i wdrażanie inteligentnych systemów transportowych w Polsce
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Ul. Przy Rondzie 6, adres do korespondencji: ul. Basztowa 22, Kraków tel , faks „Narodowy Program Przebudowy.
Inteligentne Specjalizacje Pomorza - zmiany w regulaminie Spotkanie dot. II etapu Konkursu na wybór Inteligentnych Specjalizacji Pomorza Gda ń sk, 17 październik.
Inicjatywa JESSICA – pierwsze doświadczenia z perspektywy regionalnej
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
Kalendarz 2020.
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 18 grudnia 2015 r. Założenia konkursu dla działania Gospodarka Wodno-Ściekowa.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Najważniejsze elementy ze stanu wdrażania X posiedzenie KM RPO WKP
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Spotkanie dotyczące realizacji zadania
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Konferencja informacyjno-szkoleniowa Zalesice 29 listopad 2017
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
Omówienie prac nad realizacją
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur
Zapis prezentacji:

bazą nowoczesnej Polski Nowoczesne drogi bazą nowoczesnej Polski

W postępowaniu przetargowym Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2011-2015 Stan realizacji programu *: Oddane do ruchu 2024,3 km* W realizacji 1445,9 km W postępowaniu przetargowym 103,9 km** Na etapie prac przygotowawczych 48,9 km * W tym 1309,6 km w ramach PBDK 2008-2012 * W tym 546,4 km w ramach PBDK 2011-2015 ** W tym 103,9 km w ramach PBDK 2011-2015 – Załącznik nr 1a 2 Stan na dzień 20.01.2012 r.

Cykl życia obiektu Stan obiektu Remont Przebudowa Odbudowa Minimalny akceptowalny poziom stanu obiektu

Diagnoza: analiza stanu technicznego, ruchu, bezpieczeństwa Funkcjonalność sieci drogowej Diagnoza: analiza stanu technicznego, ruchu, bezpieczeństwa Recepta, czyli rekomendacje dalszych działań gwarantujących funkcjonalność Proces przygotowania działań, czyli jaka droga, jakim zabiegiem, w jakim czasie Bieżące utrzymanie, poprawa zarządzania ruchem, remont, przebudowa, budowa

Zarządzanie bezpieczeństwem Drogi zaufania Zarządzanie bezpieczeństwem Inżynieria Nadzór Ratownictwo medyczne Komunikacja

Zarządzanie bezpieczeństwem Zamierzenia na 2012 rok Opracowanie i wydanie wytycznych dostosowania odcinków dróg krajowych do przekroju 1x2 do przekroju 2+1 pasowego Opracowanie i wydanie dostosowanych do zmian dokonanych w normie PN-EN 1317 i uzupełnionych o poduszki zderzeniowe systemy powstrzymywania pieszych i ochrony kierujących dwuśladami wytycznych stosowania drogowych barier ochronnych na drogach krajowych. Opracowanie i wydanie wytycznych stosowania bezpiecznych konstrukcji wsporczych na drogach krajowych. Opracowanie zasad realizacji procedur określonych dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/96/WE w sprawie zarządzania bezpieczeństwem infrastruktury drogowej dla dróg krajowych

Zarządzanie ruchem w czasie rzeczywistym Strategia wdrażania systemów ITS na drogach krajowych Studium Wykonalności dla inwestycji: „Budowa Krajowego Systemu Zarządzania Ruchem” 7 września 2011r. - ogłoszenie przetargu 31 października 2011r. – otwarcie ofert (12 ofert) styczeń 2012r. – podpisanie umowy (2 letnie związanie umową na dostosowanie dokumentu) kwiecień 2012r. – opracowanie przedmiotu umowy Porozumienie pomiędzy GDDKiA i ITS Polska 24 listopada 2011r. – uroczyste podpisanie seminarium stowarzyszeń Ertico w Łodzi Cel: opracowanie 9 tematów: „Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru” w obszarze ITS od grudnia 2011r. – przyjmowanie zgłoszeń do udziału w grupach roboczych (sektor prywatny, naukowy, publiczny) 21 grudnia 2011r. – spotkanie informacyjne dla moderatorów grup roboczych 28 grudnia 2011r. – podpisanie umów z moderatorami grup roboczych marzec 2012r. – złożenie prac do GDDKiA kwiecień 2012r. – przedłożenie prac do opinii 3 niezależnym podmiotom Realizacja inwestycji: „Budowa Krajowego Systemu zarządzania Ruchem” lipiec 2012r. Zakończenie prac na PFU sierpień/wrzesień - ogłoszenie przetargu grudzień 2012r. – podpisanie umowy

Zarządzanie ruchem w czasie rzeczywistym Planowana realizacja rok 2012 - procedura przetargowa na zaprojektowanie i budowę KSZR rok 2013 – prace projektowe nad KCZR lata 2014 – 2016 – prace budowlane nad KCZR Funkcjonalność KSZR System Łączności Autostrady/drogi ekspresowej, System Zarządzania Ruchem, w tym: podsystem informacji o rotacji pojazdów na MOP, podsystem preselekcji wagowej pojazdów przeciążonych, podsystem telewizji przemysłowej, podsystem osłony meteorologicznej, podsystem oddziaływania na ruch System Gromadzenia Danych Statystycznych o Ruchu, Efekt realizacji budowa 4 Centrów Zarządzania Ruchem w Oddziałach GDDKiA: Wrocław, Katowice, Łódź, Warszawa budowa infrastruktury telematycznej na drogach krajowych

Program: „Wagi ważna sprawa” Pętle indukcyjne klasyfikujące pojazd Realizacja w 2011 r. 27 stanowisk preselekcji wagowej za kwotę 31,3 mln zł Planowana realizacja w 2012 r. 32 stanowiska preselekcji wagowej za kwotę 50 mln zł Zadania kontynuowane – 10 lokalizacji Nowe zadania – 22 lokalizacji Założony plan docelowy programu Ponad 300 stanowisk preselekcji wagowej Czujniki do pomiaru nacisków osi (piezoelektryczne)

Miejsce przeznaczone do ważenia pojazdów ciężarowych – wyposażenie Fotoradar Preselekcyjny punkt pomiarowy Miejsce przeznaczone do ważenia pojazdów ciężarowych – wyposażenie Waga statyczna do pomiarów nacisków osi Preselekcyjny punkt pomiarowy Fotoradar

Miejsce Obsługi Podróżnych (MOP) to wydzielony w pasie drogowym – poza koroną drogi – teren, wyposażony w miejsca postojowe dla pojazdów oraz w urządzenia służące zaspokajaniu potrzeb podróżnych. MOP-y w Polsce podzielone są na trzy klasy: 1.MOP klasy I - o funkcji wypoczynkowej: wyposażony w stanowiska postojowe (parking), jezdnie manewrowe, urządzenia wypoczynkowe, sanitarne i oświetlenie; dopuszcza się wyposażenie w obiekty małej gastronomii, 2.MOP klasy II - o funkcji wypoczynkowo-usługowej: wyposażony w obiekty, o których mowa w pkt 1, oraz w stację paliw, stanowiska obsługi pojazdów, obiekty gastronomiczno-handlowe, informacji turystycznej, 3.MOP klasy III - o funkcji wypoczynkowej i usługowej: wyposażony w obiekty, o których mowa w pkt 2, obiekty noclegowe oraz w zależności od potrzeb w agendy poczty, banku, biur turystycznych, biur ubezpieczeniowych. MOP-y są ściśle związane z drogami o ograniczonej dostępności (autostrady i drogi ekspresowe) i muszą znajdować się w pasie drogowym.