OMNIBUS PODKARPACKI. BD Center sp. z o.o. BD Center jest profesjonalną i dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - badawczą, funkcjonującą na rynku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Straż Ochrony Kolei.
Równość szans edukacyjnych
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Po co ? Wprowadzenie standardów usług edukacyjno – szkoleniowych w Małopolsce jest niezbędne dla stworzenia spójnego i efektywnego systemu edukacji pozaformalnej.
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Jak prawidłowo publikować wyniki badań? Mgr Magdalena Szpunar.
Wyniki badania TNS OBOP
Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Oferta Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Pro-Akademia Beata Bartoszewska Seminarium dla przedsiębiorców.
1 EWALUACJA GŁÓWNYM NARZĘDZIEM PODNOSZENIA JAKOŚCI PRACY DORADCY ZAWODOWEGO Robert Fleischer –Zarząd Główny SDSiZ RP Lubniewice,
Badanie projektów szkoleniowych w ramach Działania 2.3 schemat a) SPO RZL.
Krzysztof GŁOMB Marcin KUFLOWSKI
Powiatowe zróżnicowanie sytuacji na podkarpackim rynku pracy w kontekście zawodów nadwyżkowych i deficytowych. Tomasz Soliński Zakład Public Relations.
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Badanie potrzeb i opinii społeczeństwa
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1. Jak Polacy świętują? Grudzień 2008 Badanie zostało zrealizowane w dniach 2-7 grudnia 2008 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków powyżej.
Robert Godek Starosta Strzyżowski
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
System POMOST Dane statystyczne dla woj. podkarpackiego za rok 2001.
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Unia Europejska Podsumowanie raportu zbiorczego z badań opracowanego w ramach Zadania 1 „Diagnoza i analiza problemu” Projekt: „Akademia Handlowa 50+
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Mikroprzedsiębiorstwa Mikroprzedsiębiorstwa
Prezentacja inicjatyw Śląskiego Klastra ICT
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
PROJEKT : NOWA JAKOŚĆ – NOWE MOŻLIWOŚCI II współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Działalność Komisji Nauki, Specjalizacji i Szkoleń Ciągłych w IV kadencji POIA Rzeszów 2009.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
szkolnictwa zawodowego w województwie podkarpackim
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
Zwyczaje związane z myciem okien
PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Informacja, opieka i asysta – wsparcie Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. w ramach projektu Punkt Konsultacyjny KSU Leszno
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Sytuacja na rynku pracy w województwie podkarpackim
SEGMENTACJA RYNKU.
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
OKE w Krakowie Informacja o wynikach sprawdzianu w klasie VI 2008.
Transfer technologii Podkarpackie Centrum Innowacji jako element rozwoju technologicznego w Przemyśle 4.0 Bartosz Jadam.
Operatorzy projektu: Wektor Consulting
Uwarunkowania regionalnego rynku pracy
Podkarpacki rynek pracy
Zapis prezentacji:

OMNIBUS PODKARPACKI

BD Center sp. z o.o. BD Center jest profesjonalną i dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - badawczą, funkcjonującą na rynku od 2001 roku. Działając na rzecz komercjalizacji, transferu wiedzy i technologii ze świata nauki do świata biznesu, BD Center specjalizuje się w realizacji badań społecznych i rynkowych, szkoleniach, projektach krajowych i międzynarodowych z zakresu polityki społecznej oraz rozwoju przedsiębiorczości. BD Center świadczy także pełen zakres usług analitycznych i konsultacyjnych. Wysoki stopień profesjonalizmu oraz szerokie zaplecze intelektualne i eksperckie to podstawy naszych trwałych i pozytywnych relacji z Klientami. Dysponujemy zgranym i kreatywnym zespołem o znaczącym dorobku naukowym i bogatym doświadczeniu praktycznym. Ciągły rozwój firmy pozwala na indywidualne i dokładne dopasowanie naszej oferty do Państwa wymogów i oczekiwań, gwarantując przy tym najwyższą jakość świadczonych usług. str. 2

str. 3 Omnibus Podkarpacki Omnibus Podkarpacki jest zaprojektowany jako cykliczne badanie telefoniczne (CATI) wśród losowej reprezentatywnej grupy 500 mieszkańców województwa podkarpackiego w wieku 15 lat i więcej. Kwestionariusz badania omnibusowego zwiera bloki pytań zlecone przez różnych klientów, dzięki czemu koszt badania jest niski – płaci się bowiem za poszczególne pytania, nie pokrywa kosztów całego przedsięwzięcia. Możliwe jest również zamówienie pytań w badaniu realizowanym wśród przedsiębiorców mających swe siedziby w województwie podkarpackim.

str. 4 Omnibus Podkarpacki zmienne metryczkowe Badanie Omnibus jest reprezentatywne dla mieszkańców woj. podkarpackiego ze względu na wiek, płeć, podregion oraz wielkość miejscowości zamieszkania. Zleceniodawcy otrzymują zestawienie odpowiedzi ogółu badanych wraz z podzialem na następujące zmienne: płeć, wiek, sytuacja zawodowa, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania, region zamieszkania, deklarowana wysokość zarobków na osobę w gospodarstwie domowym liczba osób w gospodarstwie domowym

Omnibus Podkarpacki zmienne metryczkowe ZMIENNEWARTOŚCI PŁEĆ kobieta mężczyzna WIEK lat lat lat >59 lat WYKSZTAŁCENIE Podstawowe Zawodowe Średnie Wyższe MIEJSCE ZAMIESZKANIA WEDŁUG LICZBY MIESZKAŃCÓW miasto pow. 100 tys. miasto tys. miasto tys. miasto poniżej 20 tys. wieś WIELKOŚĆ GOSPODARSTWA DOMOWEGO 1 osoba 2 osoby 3 osoby 4 osoby 5 osób i więcej DOCHÓD NETTO NA OSOBĘ W GOSPODARSTWIE RESPONDENTA do 800 PLN PLN PLN Pow PLN str. 5 ZMIENNEWARTOŚCI GRUPA SPOŁECZNA Kadra zarządzająca Pracownicy umysłowi Handel Robotnicy wykwalifikowani Robotnicy niewykwalifikowani Rolnicy Właściciele Gospodynie domowe Uczniowie, studenci inne KTO ROBI ZAKUPY najczęściej ja robię zakupy czasami ja, a czasami inni domownicy zwykle ktoś inny robi zakupy SYTUACJA FINANSOWA GOSPODARSTWA wystarcza na wszystko bez specjalnych wyrzeczeń żyjemy oszczędnie ale wystarcza na wszystko żyjemy bardzo oszczędnie aby odłożyć na poważniejsze zakupy pieniędzy nie wystarcza na podstawowe potrzeby REGION Krośnieński (bieszczadzki, brzozowski, jasielski, krośnieński, sanocki, leski, m. Krosno) Przemyski (jarosławski, lubaczowski, przemyski, przeworski, m. Przemyśl) Rzeszowski (kolbuszowski, łańcucki, ropczycko- sędziszowski, rzeszowski, strzyżowski, m. Rzeszów) Tarnobrzeski (dębicki, leżajski, mielecki, niżański, stalowowolski, tarnobrzeski, m. Tarnobrzeg)

str. 6 Omnibus Podkarpacki metoda badań Zalety badań telefonicznych CATI: sprawna realizacja dużej liczby wywiadów w krótkim czasie ciągła kontrola nad przebiegiem badania i jakością zbieranych danych komfortowe warunki przeprowadzania wywiadów – respondenci odpowiadają z domu/pracy zminimalizowanie niebezpieczeństwa wystąpienia błędów odejście od kwestionariuszy papierowych: odpowiedzi respondentów zaznaczane są bezpośrednio w programie, który automatycznie przetwarza je do bazy danych stały monitoring pracy teleankieterów możliwość dotarcia do grup trudno dostępnych szeroki zakres zastosowania możliwość testowania reklam dźwiękowych rejestracja audio wywiadów telefonicznych przeprowadzanych przez teleankieterów Omnibus Podkarpacki realizowany jest techniką CATI (z ang. Computer Assisted Telephone Interview). Są to wywiady telefoniczne ze wspomaganiem komputerowym. Przez cały czas trwania badania ankieterzy są nadzorowani przez koordynatora, który w każdym momencie ma możliwość śledzenia jego przebiegu oraz kontroli jakości pracy ankieterów.

Uzyskane wyniki standardowo przekazywane są w postaci wykresów oraz tabel zawierających dane statystyczne. Na życzenie Klienta prowadzimy bardziej szczegółowe analizy danych, również z zastosowaniem zaawansowanych technik statystycznych. str. 7 Omnibus Podkarpacki prezentacja danych Zamówienie może obejmować także przygotowanie raportu przedstawiającego wyniki analiz wraz z ich interpretacją. Co więcej – proponujemy Państwu także kompleksową usługę dotyczącą budowania oraz wdrażania strategii marketingowej firmy adekwatnej do uzyskanych wyników badań.

str. 8 Omnibus Podkarpacki cennik pytań

Dziękujemy Zapraszamy do kontaktu: BD Center Sp. z o. o. ul. Broniewskiego Rzeszów tel