kształcenia zawodowego

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

DORADZTWO ZAWODOWE W SZKOLE PONADGIMNAZJALNEJ
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zespół Szkół Mechanicznych
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Zamkowa 16 a
Rodzic jako doradca zawodowy
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA Głównym celem szkoły zawodowej jest umożliwienie absolwentowi uzyskania kwalifikacji w wyuczonym zawodzie. Kształcenie trwa.
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Kształcenie praktyczne
1 ZAŁOŻENIA PROJEKTOWANYCH ZMIAN KSZTAŁCENIE ZAWODOWE I USTAWICZNE.
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Reforma kształcenia zawodowego rok szkolny 2012/2013
Publiczna Policealna Szkoła Nowoczesnych Technologii dla Dorosłych w Łodzi ŁÓDZKIE Urząd Marszałkowski w Łodzi.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Związek Pracodawców Dolnego Śląska
Szkolnictwo ponadgimnazjalne – nowa podstawa programowa i zmiana przepisów od 1 września 2012 roku Zmiany dotyczą: 1. Ustawa z dnia o zmianie.
Chcę się uczyć i pracować EFS – ZPORR /Działanie 2.1/ Rozwój umiejętności powiązany z potrzebami regionalnego rynku pracy i możliwości kształcenia ustawicznego.
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
Wykład 2 Cykl życia systemu informacyjnego
Certyfikacja Kompetencji Informatycznych w standardzie ECCC
KATEDRA INŻYNIERII PRODUKCJI
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Co to jest TIK?.
1. Zarządzanie pracą we współczesnej firmie.
WYDZIAŁ ELEKTRYCZNY PB
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Sesja panelowa - Panel 1 i 2 Korzyści wynikające z realizacji modułowych programów nauczania dla zawodu Konferencja System.
Kształcenie zawodowe w szkołach rolniczych
„Wiedza i umiejętności drogą do sukcesu zawodowego”
INFORMACJA EDUKACYJNA I ZAWODOWA W SZKOLE
MODU Ł Kszta ł cenie ustawiczne i mobilno ść zawodowa Klasa II.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Jadwigi Markowej
Zmiany ustawy o systemie oświaty
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
W ramach projektu zakupiono wyposażenie
Operacja Sukces to unikatowy w skali kraju projekt finansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej mający na celu reformę programu studiów na.
KONFERENCJA „oferta edukacyjna zs nr 1 w Olkuszu”
ZNANE ZAWODY NOWE MOŻLIOWOŚCI PEWNA PRZYSZŁOŚĆ.
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Praca naukowa wykonana w ramach realizacji Programu Strategicznego pn. „Innowacyjne systemy wspomagania technicznego zrównoważonego rozwoju gospodarki”
w Zespole Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Realizacja i rezultaty Projekt „Pracownie marzeń”.
studia trzeciego stopnia (doktoranckie) studia drugiego stopnia (magisterskie) stacjonarne i niestacjonarne studia pierwszego stopnia (inżynierskie)
Technik mechatronik Monter mechatronik
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
AQOR- Wzmocnienie jakości orientacji zawodowej 1 Podnoszenie kompetencji doradców zawodowych - efekty prac uczestników Seminarium otwierającego projekt.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Edukacja i konkursy w szkołach średnich Sebastian Kowalski POL-EKO-APARATURA.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
Możliwości rozwoju szkolnictwa zawodowego i edukacji przedszkolnej RPO WŚ
Inżynier budowy systemów komputerowych nadzoruje, projektuje i konstruuje systemy oraz wdraża oprogramowanie systemowe w różnych dziedzinach gospodarki.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka - Jeziorańskiego.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Harmonogram naborów wniosków o dofinansowanie na 2015 rok w trybie konkursowym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
„Kwalifikacje zawodowe sukcesem na rynku pracy”
Możliwości rozwoju kompetencji osób dorosłych – system bonów szkoleniowych i znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno - Szkoleniowych.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
Zapis prezentacji:

kształcenia zawodowego KONFERENCJA Europejski wymiar kształcenia zawodowego „Wyposażenie dydaktyczne nowoczesnej szkoły zawodowej” Kraków, 26 kwietnia 2006 r.

Czy system edukacji może Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Edukacja Rynek pracy Czy system edukacji może sprostać wyzwaniom XXI w. ?

Nowe wyzwania dla edukacji zawodowej Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Nowe wyzwania dla edukacji zawodowej budzenie i zaspokajanie aspiracji edukacyjnych społeczeństwa powiązanie systemu kształcenia zawodowego z aktualnym rynkiem pracy racjonalne wykorzystanie środków przeznaczonych na edukację zapewnienie wykształcenia średniego jak największej liczbie uczniów skrócenie cyklu kształcenia zawodowego i zapewnienie elastyczności przy zmianie zawodu dostosowanie systemu egzaminowania i nadawania tytułów zawodowych w związku z przystąpieniem do Unii Europejskiej

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie RYNEK PRACY NOWE TECHNOLOGIE EUROPEJSKI RYNEK PRACY GLOBALIZACJA CYWILIZACJA INFORMACYJNA JAK SOBIE ZA KILKA LAT PORADZI NA RYNKU PRACY DZISIEJSZY PIĘTNASTOLATEK? JAKI BĘDZIE RYNEK PRACY? JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA (TELE)KOMUNIKACJA? JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁ KOMPUTER? STAŁE ZMIANY  EDUKACJA USTAWICZNA JAK SOBIE ZA KILKA LAT PORADZI NA RYNKU PRACY DZISIEJSZY NAUCZYCIEL? JAKA BĘDZIE POTRZEBNA WIEDZA - NAUCZYCIELOWI? UCZNIOWI? PRESJA JĘZYKÓW OBCYCH? CIĄGŁE PODNOSZENIE KWALIFIKACJI? STAŁE ZMIANY  EDUKACJA USTAWICZNA

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Przejście Stara gospodarka Nowa  Społeczeństwo industrialne informacyjne 

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Przejście Stara gospodarka Nowa  produkty i usługi materialne cyfrowe  zasoby materialne ludzkie 

Wyzwania dla szkolnictwa zawodowego w Polsce na początku XXI wieku: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Wyzwania dla szkolnictwa zawodowego w Polsce na początku XXI wieku: gwałtowny postęp technologiczny reforma systemu edukacji gwałtowne zmiany na rynku pracy stowarzyszenie z Unią Europejską ___________________________________________________ Świadomi tych wyzwań oczekujemy koncepcji dydaktyczno-szkoleniowej, która może poprawić jakość edukacji zawodowej i pomóc w modernizacji systemu kształcenia zawodowego w Polsce

Nowe wyzwania edukacyjne Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Zmiany w gospodarce Nowe wyzwania edukacyjne wzrastające tempo przemian ekonomicznych i technologicznych firmy i przedsiębiorstwa wprowadzają nowe technologie wytwarzania nowe produkty nowe formy organizacji pracy zmiana mentalności i aspiracji pracowników nieprzystosowanie kwalifikacji zawodowych uzyskiwanych w systemie szkolnictwa zawodowego do wymagań rynku pracy

Oczekiwania pracodawców Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Oczekiwania pracodawców HIERARCHIA WYMAGANYCH KWALIFIKACJ SPEŁNIAJĄCYCH OCZEKIWANIA PRACODAWCÓW fachowa wiedza, samodzielność w podejmowaniu decyzji, chęć podnoszenia kwalifikacji, doświadczenie zawodowe, dyspozycyjność, umiejętność organizowania własnej pracy, umiejętność tworzenia dobrego wizerunku firmy, umiejętność adaptacji, umiejętność kierowania ludźmi, komunikatywność,

Nowe wyzwania edukacyjne Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Nowe wyzwania edukacyjne podnoszenie produktywności i konkurencyjności przedsiębiorstwa cechy pracowników: elastyczność, kreatywność, właściwa motywacja, akceptacja innowacji, asertywność, umiejętność pracy w grupie zmiana polityki odchodzenie od: aspektów ilościowych na rzecz jakościowych

Rynek pracy w nowej gospodarce Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Rynek pracy w nowej gospodarce kompetencje do wynajęcia a nie ludzie do wynajęcia

między cywilizacją a katastrofą" Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie „Edukacja to wyścig między cywilizacją a katastrofą" H.G.Wells

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Nowa koncepcja aktywnej nauki i kształcenia zawodowego oparta jest na: wykorzystaniu w procesie kształcenia nowoczesnych systemów opartych na programach komputerowych z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu dydaktycznego i pakietów edukacyjnych, połączeniu wirtualnej i rzeczywistej sali lekcyjnej i laboratorium, w oparciu o interakcyjne oprogramowanie i multimedialne narzędzia komunikacji, przy pomocy których możliwe są różne sposoby przekazywania i zdobywania wiedzy.

Nowa koncepcja aktywnej nauki i kształcenia zawodowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Nowa koncepcja aktywnej nauki i kształcenia zawodowego umożliwia to: pobudzanie wyobraźni i kreatywności podmiotu kształcenia jakim jest uczeń, zdobywanie wiedzy poprzez rozwiązywanie konkretnych zadań, samodzielność w pokonywaniu problemów.

Metodyka aktywnej nauki - metody aktywizujące Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Metodyka aktywnej nauki - metody aktywizujące Uczniowie zapoznają się: z zagadnieniami technicznymi, zasadami działania rzeczywistych elementów i układów wykonując konkretne zadania i ćwiczenia przed ekranem komputera, z rzeczywistymi urządzeniami i układami pomiarowymi, z multimedialnym oprogramowaniem, które nieustannie nadzoruje proces, szybko i obiektywnie sygnalizując wszelkie błędy i podpowiadając właściwe rozwiązania.

Metodyka aktywnej nauki – metody aktywizujące Nauczyciel ustala: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Metodyka aktywnej nauki – metody aktywizujące Nauczyciel ustala: liczbę, kolejność, stopień trudności poszczególnych ćwiczeń, zgodnie z założonym celem dydaktycznym, pakiety edukacyjne w postaci: zadań problemowych, wskazówek i instrukcji, rysunków, zdjęć, tekstów, animacji, filmów.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Sposoby korzystania z pakietów edukacyjnych: zindywidualizowana nauka pod kontrolą nauczyciela, nauczyciel wybiera z bogatej oferty oprogramowania odpowiednie elementy programu nauczania, dopasowując go do własnej koncepcji dydaktycznej i możliwości uczniów, samodzielna nauka pod kontrolą oprogramowania uczeń wybiera drogę postępowania zalecaną przez program i wykonuje kolejne zadania, program dydaktyczny analizuje postępy pracy, koryguje błędy i informuje o wynikach, rozwiązywanie konkretnego problemu.

Korzyści dla nauczyciela: zindywidualizowanie ćwiczeń. Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Korzyści dla nauczyciela: zindywidualizowanie ćwiczeń. oprogramowanie oferuje nauczycielowi możliwość ustalenia zestawu ćwiczeń właściwego dla możliwości i umiejętności ucznia, wzrost efektywności nauczania korzystając z oprogramowania, uczniowie uczą się szybciej i stają się bardziej samodzielni. Pozwala to na poświęcenie większej uwagi tym, którzy tego bardziej potrzebują, a w konsekwencji, podnosi efektywność nauczania.

Korzyści dla nauczyciela: Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Korzyści dla nauczyciela: dobra inwestycja pod każdym względem pakiety oprogramowania, to wysokiej jakości pomoc dydaktyczna i nowoczesna metodyka pracy. Kolejna korzyść, to wielka oszczędność czasu nauczyciela, możliwość monitorowania pracy uczniów i elastycznego reagowania na ich potrzeby oraz wprowadzania zmian.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Korzyści dla ucznia: wzrost atrakcyjności - precz nudo! rozwiązania problemu można szukać stosując podejście systematyczne, metodę prób i błędów lub symulację. System jest nieustannie gotów zaspokoić ciekawość i żądzę wiedzy ucznia. Jest to bardzo podobne do gry komputerowej. własne tempo pracy metody pracy uczniów mogą być bardzo zróżnicowane. Oprogramowanie daje możliwość wyboru. Uczyć można się w różny sposób: szybko, systematycznie, zrywami, intensywnie, powoli, dokładnie...itd., gdyż system dopuszcza wszystkie warianty. Uczeń decyduje o tym, jak i kiedy osiągnie wyznaczony cel.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Korzyści dla ucznia: wspomaganie pracy ucznia interakcyjny program nadzoruje wszystko, co robi uczeń. Zna nie tylko odpowiedzi, ale potrafi ocenić prawidłowość wykonanych ćwiczeń praktycznych. Reaguje natychmiast, podpowiada właściwe rozwiązanie. wygoda pakiet oprogramowania zawiera wszystko, co jest potrzebne do wykonania danego zadania. Gdziekolwiek istnieją możliwości korzystania z komputera PC, należy zainstalować w nim oprogramowanie i rozpocząć pracę

Oprogramowanie i sprzęt Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Oprogramowanie i sprzęt Wyposażenie pracowni STANDARDY http://www.mein.gov.pl/ksztzaw/standardy/standardy.php Standardy wyposażenia dydaktycznego pracowni kształcenia zawodowego dla zawodów: w których kształcenie jest prowadzone w technikach, technikach uzupełniających i szkołach policealnych o trzyletnim cyklu kształcenia, o dwuletnim cyklu kształcenia.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Dostępne wyposażenie, oprogramowanie i sprzęt umożliwiają organizację następujących pracowni z zakresu mechaniki, elektrotechniki, elektroniki, informatyki (mechatroniki): podstaw mechatroniki projektowania i symulacji sensoryki pneumatyki, elektropneumatyki, hydrauliki i elektrohydrauliki hydrauliki samochodowej napędów elektrycznych, techniki regulacji analogowej sterowników programowalnych i robotyki złożonych systemów mechatroniki sterowania procesami ciągłymi obrabiarek sterowanych numerycznie

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne W ramach zestawów dydaktycznych dostawcy sprzętu proponują specjalistyczne pakiety oprogramowania umożliwiające realizację szerokiego zakresu ćwiczeń praktycznych, z wykorzystaniem multimedialnej symulacji układów i procesów produkcyjnych. Umożliwiają one realizację wielu pracowni wirtualnych, bez elementów sprzętowych. Drugą częścią oferty są kompletne zestawy dydaktyczne, które pozwalają na samodzielną naukę montażu i uruchamiania zaprojektowanych układów i urządzeń, sprawdzanie działania elementów urządzeń i kompletnych zestawów, jak również umożliwiają rozwój umiejętności z zakresu budowy złożonych układów automatyki.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Programy symulacyjne: tworzenie pracowni wirtualnych. Istotą programów symulacyjnych jest udawanie czyli symulacja sposobu działania różnych urządzeń lub systemów. Programy takie tworzy się na użytek edukacji młodzieży i dorosłych. Umożliwiają one użytkownikowi zapoznanie się z działaniem i obsługą wielu urządzeń bez konieczności ich zakupu.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Korzyści płynące z nauczania lub szkolenia z wykorzystaniem programów symulacyjnych są oczywiste: praca w środowisku maksymalnie zbliżonym do rzeczywistego, możliwość prostego i szybkiego modyfikowania zadań, wykrywania, sygnalizacji i obszernej diagnostyki różnych błędów i nieprawidłowości, brak obawy o uszkodzenia lub zniszczenia cennego sprzętu dydaktycznego, w miarę niska cena przy pracy układów symulacyjnych w sieci, istnieje ponadto możliwość interakcyjnego współdziałania nauczyciela z uczniami, w zakresie rozwiązywania określonych zadań oraz ich bieżącej kontroli.

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Najczęściej produktami są mechatroniczne systemy dydaktyczno-szkoleniowe, które obejmują: prowadzenie kompleksowej działalności edukacyjnej i szkoleniowej wyposażanie pracowni i laboratoriów doradztwo w zakresie metodyki szkoleń i standardów wyposażenia techno-dydaktycznego różne formy informowania o mechatronice i promowania mechatroniki w technologii i edukacji

Środki dydaktyczne Elektrotechnika Elektronika Technika cyfrowa Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Elektrotechnika Elektronika Technika cyfrowa Energoelektronika Energetyka: Napędy elektryczne Miernictwo Systemy mikrokomputerowe Automatyka/SPS/PLC Robotyka Elektropneumatyka Telekomunikacja Elektronika samochodowa Przyrządy pomiarowe Wyposażenie laboratoryjne LUCAS-NULLE

Ilość jednocześnie użytych modułów może być nieograniczona Multimedialny system dydaktyczny UNI-TR@in-I Zasadnicze elementy składowe UNI-Tr@in-I Zasilacze Podstawowy Uzupełniający Interfejs Zasadnicze podzespoły: - Generator/wyjście analogowe - Cyfrowe we/wy - Przekaźniki - Wejścia analogowe Złącza szeregowe Złącza wielowtykowe do dołączania modułów Uniwersalne moduły pomiarowe Zasadnicze podzespoły modułu złącza 64-stykowe gniazdo do mocowania kart pomiarowych lub płyty montażowej port pomiarowy w podczerwieni do przyrządu Metrahit - gniazda zasilające Ilość jednocześnie użytych modułów może być nieograniczona

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Fizyka Chemia Biologia Ekologia Interfejsy pomiarowe Mechanika Inż. Materiałowa Elektronika Przyrządy pomiarowe Wyposażenie laboratoryjne Oprogramowanie PHYWE

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne R.&S.KELLER GmbH Oprogramowanie serii Plus do nauki programowania obrabiarek CNC (funkcje CNC/CAD/CAM)

Środki dydaktyczne HAKO Lehrmittel Modele: projekcyjne, przekrojowe, Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne HAKO Lehrmittel Modele: projekcyjne, przekrojowe, montażowe z zakresu: techniki samochodowego maszynoznawstwa

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne mobiTED Oprogramowanie do testowania wiedzy i przeprowadzania sprawdzianów

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne 3BScientific środki poglądowe -biologia -medycyna -fizjologia -ratownictwo medyczne

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Leybold Didactic Fizyka Chemia Biologia Mechanika Elektronika Technika samochodowa Maszyny elektryczne Sensoryka i pomiary

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Festo Didactic proponuje zestawy dydaktyczne które umożliwiają pomoc w zdobywaniu wiedzy z zakresu szeregu dyscyplin oraz powiększania umiejętności w rozwiązywaniu typowych problemów spotykanych w praktyce przemysłowej: podstaw mechatroniki projektowania i symulacji sensoryki pneumatyki i elektropneumatyki hydrauliki i elektrohydrauliki hydrauliki samochodowej napędów elektrycznych techniki regulacji analogowej sterowników programowalnych robotyki złożonych systemów mechatroniki sterowania procesami ciągłymi obrabiarek sterowanych numerycznie

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Oprogramowanie CAD / Oprogramowanie CAM / Oprogramowanie CNC do dydaktyki i produkcji

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Pracownie

Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Pracownie

Środki dydaktyczne Zapraszamy do pracowni edukacji zawodowej !!! Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie Środki dydaktyczne Zapraszamy do pracowni edukacji zawodowej !!! spotkania z metodykami, doradztwo zawodowe, doradztwo w sprawie wyposażenia, dostępne katalogi, adresy, kontakty.

ZAPRASZAMY CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO Education and Culture ENLARGEMENT, EMPLOYMENT and VET (E2-VET) Dyrektor Centrum Kształcenia Praktycznego Marek Filipczyk 31-123 Kraków ul. Krupnicza 42a Tel./fax 0048 12 422 32 18 E-mail: ckpkrakow@interia.pl ZAPRASZAMY