Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wawer
Advertisements

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek
Inwestycje budowlane ze środków publicznych Jerzy Jacek Rybiński 1 Inwestycje budowlane ze środków publicznych Strategia przygotowania inwestycji.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Szkoły jazdy.
referat spraw komunikacyjnych – sekcja rejestracji pojazdów
Gospodarka nieruchomościami
Podlaski Urząd Skarbowy w Białymstoku Ustawa o opłacie skarbowej Ustawa z r. o opłacie skarbowej Dz.U. z r. Nr 225, poz
Schemat organizacyjny Urzędu Dzielnicy Żoliborz
Przekształcenie użytkowania wieczystego we własność Kwestię tę reguluje ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu użytkowania wieczystego we własność
CEIDG.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Toruń?
Zagadnienia interpretacyjne w ramach osi priorytetowej 4 PO RYBY Poznań,
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Wilanów
Włochowski Wydział Obsługi Mieszkańców
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Rejestracja Firmy Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości.
PORADNIK DLA OSÓB ZAKŁADAJĄCYCH WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Południe
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Bielany
PORADNIK INTERESANTA Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Targówek.
CO, GDZIE, JAK ? czyli przewodnik w sieci procedur dotyczących
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
WYDZIAŁ URBANISTYKI I ARCHITEKTURY URZĘDU MIASTA POZNANIU (WUiA)
Ustawa z dn o ewidencji ludności i dowodach osobistych
Jak założyć własną firmę?
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
PRAWO ADMINISTRACYJNE
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus
Stanisław Pajor Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
ZAKŁADANIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
CO TRZEBA ZROBIĆ, ABY GO UZYSKAĆ? WAŻNA JEST BEZTERMINOWO W zakresie: warunków i wymagań ochrony ładu przestrzennego, ochrony środowiska i zdrowia ludzi.
Wspieranie rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości opiera się w Urzędzie Miasta Krakowa na realizacji zadań ujętych w Krakowskim Programie Wspierania.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
ZAKŁADANIE FIRMY.
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
Dzielnica Śródmieście m.st. Warszawy
Automatyczna wymiana zawiadomień z Sądami Rejonowymi w myśl Ustawy o Infrastrukturze Informacji Przestrzennej Mariusz Kasperkiewicz Jastrzębia Góra,
Rekrutacja 2015/2016 Oddział przedszkolny klasy pierwsze.
PARTYCYPACJA, CZYLI WSPÓŁUCZESTNICZENIE Budżet partycypacyjny to wydzielona część budżetu dzielnicy, o której wydaniu współdecydują mieszkańcy. Na Woli.
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
Legalna praca cudzoziemca w polsce
Budżet Obywatelski Katowice 2015 w liczbach KatowiceLigota-Panewniki Środki zł zł Wniosków zgłoszonych Wniosków głosowanych
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAC W ZAKRESIE FINANSOWANIA ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ul. Świętokrzyska Warszawa tel.:
Podatek od nieruchomości
NADZÓR STAROSTY NAD OŚRODKAMI SZKOLENIA KIEROWCÓW POWIAT GRODZKI TORUŃ
Reglamentacja procesu budowy
Techniki informacji i komunikacji Ćwiczenia nr 7 Mgr Anna Materla Krajowy Rejestr Sądowy. CEIDG. Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa, Administracji i.
Temat: Uzyskiwanie podstawowych dokumentów.
Łódzki Ośrodek Geodezji Portal GIS Portal GIS platforma obsługi interesant ów w Łódzkim Ośrodku Geodezji GEODETA.
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
Urząd Miasta Departament Architektury i Rozwoju Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków.
Jak założyć firmę w jednym okienku? Autorki: Anna Mikler Anna Mikler Magdalena Aksamit Magdalena Aksamit.
Formalności i wzory wypełniania niezbędnych dokumentów.
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRAC W ZAKRESIE FINANSOWANIA ZADAŃ ZLECONYCH Z ZAKRESU ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ ul. Świętokrzyska Warszawa tel.:
To proste Do… Uwaga prezentacja zawiera lokowanie produktu.
Uzyskiwnie podstawowych dokumentów
DECYZJI, POSTANOWIEŃ I ZAŚWIADCZEŃ
Ewidencja gruntów i budynków
Ewidencja Zabytków Ewidencja w Polsce Krajowa Ewidencja Zabytków
Gdzie uzyskać informacje na temat wycinki zieleni na terenie Gdańska:
SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI WYDZIAŁU ARCHITEKTURY STAROSTWA POWIATOWEGO W BIAŁYMSTOKU do 31 sierpnia 2012 roku.
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
USTAWA O PRZEKSZTAŁCENIU PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO GRUNTÓW ZABUDOWANYCH NA CELE MIESZKANIOWE W PRAWO WŁASNOŚCI TYCH GRUNTÓW Istotne rozwiązania.
Zapis prezentacji:

Wydział Obsługi Mieszkańców na Woli – profesjonalizm, miła obsługa, wysoka jakość!

Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy Burmistrz: Marek Andruk Powierzchnia Dzielnicy: 19,26 km² Liczba mieszkańców Dzielnicy: ok. 135 tysięcy Al. „Solidarności” 90, 01-003 Warszawa, tel. centr.: (22) 50-48-300 (03), www.wola.waw.pl, mieszkancy@wola.waw.pl

Z LOTU PTAKA...

WIEDZA OTWARTOŚĆ MOBILNOŚĆ WIARYGODNOŚĆ OBOWIĄZKOWOŚĆ LOJALNOŚĆ ALTRUIZM

KRÓTKI PRZEWODNIK: JAK... udzielanie informacji o trybie i procedurach rozpatrywania spraw urzędowych wydawanie podstawowych druków (meldunki, wymeldowanie, dowody osobiste, zaświadczenia z ewidencji ludności, wnioski o udostępnienie danych, wnioski o udzielenie informacji publicznej, prawa jazdy, NIP-3) gromadzenie informacji przydatnych dla mieszkańców w zakresie realizowanej w Dzielnicy polityki społecznej, kultury i sportu, oświaty, środowiska, infrastruktury

...GDZIE...

Okienko nr 1, 2, 3 (Ewidencja ludności: B) – Dowody osobiste Okienko nr 4, 5, 6 (Ewidencja ludności: A) – Meldunki Okienko nr 7 (Komunikacja: L) – Prawa jazdy Okienko nr 8 i 9 (C, D) – Architektura, Nieruchomości, Geodezja, Infrastruktura, drogownictwo, kancelaria, sprawy różne Okienko nr 10, 11, 12 (F) – Sprawy lokalowe Okienko nr 13 i 14 (G) – Działalność gospodarcza Okienko nr 15 i 16 (Komunikacja: H) – Rejestracja pojazdów – obsługa firm Okienko nr 17 (Komunikacja: M) – Wydawanie dokumentów po realizacji Okienko nr 18, 19, 20 (Komunikacja: I) – Rejestracja pojazdów Okienko nr 21 (Komunikacja: J) – Odbiór dowodów rejestracyjnych

...CO zameldowanie na pobyt stały i czasowy wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności przyjmowanie wniosków na dowód osobisty wydawanie gotowych dokumentów

ARCHITEKTURA wydawanie decyzji o warunkach zabudowy/pozwoleniu na budowę/rozbiórkę, zgłoszenie robót budowlanych wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego NIERUCHOMOŚCI podziały nieruchomości sprzedaż nieruchomości użytkownikowi wieczystemu zagadnienia dotyczące opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu sprawy związane z wycinką drzew lub krzewów

GEODEZJA wypis z rejestru gruntów, kartoteki lokali i budynków zaświadczenie o numerze porządkowym nieruchomości, nadanie numeru porządkowego INFRASTRUKTURA wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy powodującej utrudnienia w organizacji ruchu BIURO PODAWCZE

Pomoc skierowana do mieszkańców Dzielnicy Wola poprzez: obniżkę czynszu ze względu na niskie dochody dodatek mieszkaniowy dla wszystkich właścicieli lokali mieszkaniowych, którzy spełniają kryteria dochodowe i metrażowe Zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych: najem lokalu zamiana lokalu regulacja tytułu prawnego

wpis do ewidencji działalności gospodarczej zmiana we wpisie zawieszenie działalności gospodarczej wznowienie działalności gospodarczej potwierdzenie własnego wpisu do ewidencji potwierdzenie wpisu innego przedsiębiorcy

H (firmy z osobowością prawną – KRS) I (klienci indywidualni) rejestracja pojazdu (nowego zakupionego w Polsce, sprowadzonego z zagranicy, zabytkowego, marki SAM) przerejestrowanie pojazdu wyrejestrowanie pojazdu z powodu innego niż sprzedaż samochodu wpisywanie i wykreślanie adnotacji do/z dowodu rejestracyjnego oraz karty pojazdu (współwłaściciel, gaz, hak, taxi, zastaw) zgłoszenie zmiany (rodzaju pojazdu, adresu, nazwiska właściciela) składanie wniosków o wymianę/wtórnik dowodu rejestracyjnego, wydanie karty pojazdu, nalepki kontrolnej, znaków legalizacyjnych lub tablic/y rejestracyjnych/-nej czasowe wycofanie pojazdu z ruchu

M (odbiór dokumentów) odbiór dokumentów po realizacji w stanowiskach I oraz H odbiór stałego dowodu rejestracyjnego po czasowej rejestracji odbiór nowego dowodu rejestracyjnego po wymianie odbiór wtórnika dowodu rejestracyjnego zwrot dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez policję przyjmowanie wniosków wydawanie gotowych dokumentów

Druki dostępne na stojakach sklasyfikowano, by łatwiej można było je odnaleźć, np.: Niektóre druki, a także informacje dotyczące konkretnych spraw wraz z wykazem wymaganych dokumentów oraz opłat związanych z daną operacją można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta: www.um.warszawa.pl w zakładce „eWOM Wydział Obsługi Mieszkańców” – poradnik interesanta

/ \ Oferujemy mieszkańcom również: KĄCIK informacyjno-czytelniczy / \ informacyjno-czytelniczy dla dorosłych dla najmłodszych, znudzonych sprawami tychże dorosłych

Zapewniamy komfort: cielesny... WINDA

...i duchowy, poprzez kontemplację sztuki klasycznej oraz abstrakcyjnej

Wystrój Wydziału Obsługi Mieszkańców na Woli często odzwierciedla wydarzenia kalendarzowe pierwszy dzień wiosny  Dzień Kobiet Boże Narodzenie Wielkanoc..

CZEKAMY NA PAŃSTWA!