SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

„ZDOLNY UCZEŃ I JEGO SOJUSZNICY”
Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE „Moja kolorowa szkoła”
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Zasady konstruowania programów projakościowych
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
ZESPÓŁ SZKÓŁ w WICHOWIE
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Łódź, ul. Łanowa 16. Nasza Szkoła jest wesoła, Każdy uczeń o tym wie. Zośka swoim parasolem Chroni Ciebie oraz mnie.
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
Edukacja zdrowotna i promocja zdrowia w szkole
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
PROMOCJA ZDROWIA Szkoła Podstawowa nr 46.
Gimnazjum Integracyjne w Lubinie
Szkoła Odkrywania Talentów
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie
WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 Szkoła Podstawowa Gimnazjum Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W MYSZKOWIE.
Nauczyciele prowadzący zajęcia:
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
„Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości , aby swe zdolności rozwijać.” J.F Kennedy.
Szkolny Program Wspierania Uzdolnionych
Ko ł o j ę zyka angielskiego. Opiekun: Renata Lewandowska CELE OGÓLNE: Rozwijanie zainteresowa ń i zdolno ś ci j ę zykowych uczniów Rozszerzanie wiadomo.
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
Opracowanie: Aldona Rumińska-Szalska, Agata Żontołw
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
WARS I SAWA WARS I SAWA to program, którego celem jest wyszukiwanie, wspieranie, promowanie różnorodnych uzdolnień uczniów. Efektem tych działań ma być.
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
Szkolny Program Wspierania Uzdolnionych Gimnazjum nr 125.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
ŻYCIE Z PASJĄ SMAKUJE LEPIEJ!
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
KOORDYNATORZY ZESPOŁU : M.Orłowska-Gaweł , J. Kowalska,M. Rajterowska,
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Szkoła Promująca Zdrowie jest to siedlisko, w którym członkowie społeczności szkolnej - pracownicy i uczniowie: - podejmują starania, aby poprawić swoje.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika w Radomsku kontynuuje tradycje Szkoły Podstawowej w Bartodziejach. W szkolnym archiwum znajdują.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Gimnazjum nr 37 nasze miejsce na ziemi. Adres naszej szkoły: ul. Jarosławska Łódź tel www:
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Jagiełły w Łodzi adres: ul. Sienkiewicza Łódź tel. tel strona.
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Szkolny Program Wspierania Zdolności i Talentów „Lubuscy poszukiwacze talentów” opracowali: Agnieszka Pisarczyk i Zdzisław Kapiński.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
XXII Regionalny Konkurs Recytatorski w Gliwicach
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Zapis prezentacji:

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE

Czym jest „Wars i Sawa”? Certyfikat Prezydenta m.st. Warszawy WARS i SAWA. G ł ównym celem przyznawania Certyfikatu WARS i SAWA jest potwierdzanie osi ą gni ę cia przez szko łę okre ś lonego, po żą danego standardu pracy w obszarze wspierania uczniów uzdolnionych. Podstawowym za ł o ż eniem jest teza, i ż uczniowie posiadaj ą ró ż norodne uzdolnienia, a szko ł a jest miejscem ich identyfikacji i planowego rozwoju.

Aplikujemy aby stać się jedną ze szkół posiadającą Certyfikat Wars i Sawa.

CEL OGÓLNY Zidentyfikowanie ucznia zdolnego i wspieranie jego wszechstronnego rozwoju zgodnie z jego predyspozycjami.

TERMIN I ODBIORCY Szkolny Program Wspierania Uzdolnionych zosta ł zaplanowany na trzy kolejne lata, poczynaj ą c od roku szkolnego 2015/16. Adresatami Programu s ą uczniowie NASZEJ SZKO Ł Y.

UCZE Ń UZDOLNIONY Każdy uczeń rodzi się zdolny. Posiada określone cechy osobowości, umiejętności, zainteresowania i zdolności. Ma możliwości twórcze, które szkoła wspiera, rozwija i pielęgnuje. Wszystkie osiągnięcia ucznia, zgodnie z jego potrzebami i możliwościami, uznajemy za jego sukces.

OBSZAR UZDOLNIE Ń UCZNIA: humanistyczny matematyczno-logiczny j ę zykowy przyrodniczy artystyczny spo ł eczny sportowy

CELE SZCZEGÓ Ł OWE: Identyfikacja i diagnoza uzdolnień uczniów w ramach wszystkich przedmiotów szkolnych; Rozwijanie zainteresowań i zwiększenie motywacji uczniów do aktywności twórczej; Doskonalenie form współpracy z rodzicami i ze środowiskiem lokalnym w zakresie wspierania uzdolnień; Promocja osiągnięć uczniów w szkole i w środowisku lokalnym.

Harmonogram działań praca na kołach zainteresowań, konkursy szkolne, konkursy zewnętrzne, szkolenia w zakresie pracy z uczniem uzdolnionym.