REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU DZIECIOM I MŁODZIEŻY DEFAWORYZOWANEJ, Z PROBLEMAMI W NAUCE, PROBLEMAMI WYCHOWAWCZYMI; BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS W EDUKACJI;
CELE REALIZOWALIŚMY POPRZEZ UTWORZENIE GRUP PROJEKTOWYCH DOBRANYCH POD KĄTEM DYSFUNKCJI ORAZ PRZEPROWADZENIE W NICH NIEZBĘDNYCH ZAJĘĆ…
ABY UATRAKCYJNIĆ ZAJĘCIA ZAPLANOWANO ZAKUPY DLA SZKÓŁ: 7 NOTEBOOKÓW Z PROJEKTORAMI MULTIMEDIALNYMI 11 TABLIC INTERAKTYWNYCH
POZA TYM SZKOŁY ZOSTAŁY WYPOSAŻONE W : SŁOWNIKI ATLASY MULTIMEDIA GRY DVD, MAGNETOFONY PODRĘCZNIKI, ĆWICZENIA KTÓRE SŁUŻYĆ BĘDĄ UCZNIOM RÓWNIEŻ PO ZAKOŃCZENIU PROJETU.
KAŻDY UCZEŃ OTRZYMAŁ MATERIAŁY DYDAKTYCZNE PRZYGOTOWANE PRZEZ PROWADZĄCYCH POSZCZEGÓLNE ZAJĘCIA ORAZ PAKIET POMOCY ZAWIERAJĄCY: podręczniki i ćwiczenia ; gry edukacyjne dla dzieci młodszych; repetytoria, ćwiczenia językowe, matematyczne; słowniki; multimedia; pomoce dydaktyczne takie jak: kalkulator, pendrive, nożyczki, zeszyty, teczka…
ZAPLANOWANA LICZBA UCZNIÓW ZOSTAŁA OBJĘTA WSPARCIEM. KOORDYNATORZY W SZKOŁACH DBALI O SPORZĄDZENIE ODPOWIEDNIEJ DOKUMENTACJI. NA ROZPOCZĘCIE I NA ZAKOŃCZENIE ZAJĘĆ PRZEPROWADZANO ANKIETĘ EWAKUACYJNĄ,A POSTĘPY W PROJEKCIE BYŁY NA BIEŻĄCO MONITOROWANE.
Cele i rezultaty projektu zostały osiągnięte. Trwałość projektu stanowią uczniowie z większym zasobem wiadomości. Przeprowadzone zajęcia psychologiczne i pedagogiczne podniosły wiarę uczniów we własne umiejętności i predyspozycje.