PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Regionalnego Programu Operacyjnego
Advertisements

„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI ,,Możliwości wsparcia działalności klastrów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Opolskiego”
Lublin, 5 lipca 2006 r..
Lepszy start dla „zawodowca” r.
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Biuro Komisarza Generalnego Sekcji Polskiej EXPO 2010
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
2012 Warszawa, 7 maja 2012 r. Wsparcie na pierwsze wdrożenie wynalazku w działalności gospodarczej przedsiębiorcy w ramach 4.osi priorytetowej Inwestycje.
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Wsparcie przygotowania terenów inwestycyjnych Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych dla projektów inwestycyjnych.
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
Partnerstwo dla rozwoju przedsiębiorczości Partnerstwo dla aktywizacji społecznej Partnerstwo dla nowych technologii Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo.
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
Zewnętrzne źródła finansowania przedsięwzięć innowacyjnych 9 marca 2009 r. Anna Rąplewicz Dyrektor ds. Edukacji, Doradztwa i Funduszy Europejskich Regionalna.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, poddziałanie – Wsparcie działań studyjno-koncepcyjnych w ramach przygotowania terenów inwestycyjnych.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Warszawa, Wsparcie ochrony własności przemysłowej w ramach Poddziałania POIG Ośrodek Przetwarzania Informacji.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
2010 Poddziałanie POKL – podstawowe informacje studia podyplomowe Rafał Kamiński Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 2 marca 2010 r.
1 Wspólna Inicjatywa Technologiczna dla Czystego Węgla Instrumenty finansowania UE wspierające rozwój inicjatyw technologicznych Konferencja Warszawa,
POLSKA AGENCJA INFORMACJI I INWESTYCJI ZAGRANICZNYCH S.A.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
1 Targi Zarządzania Zasobami Ludzkimi 8-9 kwiecień 2008 r. Warszawa Wanda Powałka Zespół Wdrażania Instrumentów Instytucjonalnych PARP „Punkty Konsultacyjne.
Kalendarz 2020.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
Zainwestuj w Lubuskiem Elżbieta Anna Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
„Fundusze europejskie dla przedsiębiorców, szansa, czy mit”
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Wsparcie dotacyjne w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r. MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE – REALIZATOR PROGRAMU O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU

PROMOCJA POLSKI – MIĘDZYNARODOWE TARGI POZNAŃSKIE Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nas pół miliona profesjonalistów rocznie z Polski i zagranicy Świetna znajomość rynku zagranicznego - organizujemy ekspozycje polskich liderów oraz instytucji m.in. Min. Rol., MON, MNiSW, PAIiIZ, Min. Gosp. w ponad 50 wydarzeniach targowych i wystawach na całym świecie Doświadczenie w prowadzeniu programów promujących Polską Gospodarkę – wykonawca Branżowego Programu Promocji – Meble oraz Branżowego Programu Promocji – Odzież Miedzynarodowe Targi Poznańskie - głównym wykonawcą Programu Promocji o charakterze ogólnym na terenie Kazachstanu w roku 2013 – umowa z dnia: 21.12.2012

PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU Realizowany w ramach projektu systemowego pn. ,,Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych” Poddziałanie 6.5.1, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka TERMIN REALIZACJI: 01.01.2013 – 31.12.2013 INSTYTUCJA WDRAŻAJĄCA: MINISTERSTWO GOSPODARKI

PODDZIAŁANIE 6.5.1 Cel: poprawa wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych poprawa dostępu do informacji zarówno o Polsce jak i warunkach prowadzenia działalności gospodarczej poza jej granicami wzrost inwestycji polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych rozwój branż priorytetowych z punktu widzenia realizacji projektu

PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU Branże objęte programem

Organizację konferencji oraz forum gospodarczego PROGRAM OBEJMUJE Organizację uczestnictwa w targach oraz misjach gospodarczych objętych programem dla polskich przedsiębiorców Organizację misji przyjazdowych typu study-tours do Polski dla kontrahentów zagranicznych i dziennikarzy z branż objętych programem Przeprowadzenie działań promujących polską gospodarkę w czasie odbywania się imprez targowo – wystawienniczych m.in. organizacja i obsługa stoiska informacyjno-promocyjnego Min. Gosp. Organizację konferencji oraz forum gospodarczego Zapewnienie w przypadku zapotrzebowania ze strony przedsiębiorców materiałów promocyjnych Opracowanie i publikację artykułów i reklam promocyjno - informacyjnych na temat polskich branż objętych programem Przygotowanie i produkcję materiałów promocyjno – informacyjnych 6

pawel.tomkowiak@mtp.pl; anna.myslak@mtp.pl KOMPONENT A – skierowany do przedsiębiorców (możliwość uzyskania dofinansowania) Udział polskich przedsiębiorców w imprezach targowo-wystawienniczych TARGI KIHE Międzynarodowe Targi Branży Medycznej, Ałmaty, 15-17 maja 2013, ewa.ostrowska@mtp.pl, marta.torzewska@mtp.pl MINING WEEK Międzynarodowe Targi Przemysłu Górniczego, Karaganda, 27-29 czerwca 2013 bartosz.dembinski@mtp.pl; pawel.tomkowiak@mtp.pl EKO TECH Międzynarodowe Targi Ochrony Środowiska, Ałmaty, 19-21 września 2013 bartosz.dembinski@mtp.pl; marta.torzewska@mtp.pl EUROPA-AZJA. WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC Targi Inwestycyjne, Aktiubińsk (Aktobe), 1-3 października 2013 pawel.tomkowiak@mtp.pl; anna.myslak@mtp.pl ;

Udział polskich przedsiębiorców w imprezach targowo-wystawienniczych KOMPONENT A – skierowany do przedsiębiorców (możliwość uzyskania dofinansowania) Udział polskich przedsiębiorców w imprezach targowo-wystawienniczych TARGI KAZAGRO Międzynarodowe Targi Rolnicze, Astana, 30 października - 1 listopada 2013 ewa.ostrowska@mtp.pl, marta.torzewska@mtp.pl BEAUTY WORLD Międzynarodowe Targi Przemysłu Kosmetycznego, Astana, 5-8 listopada 2013 pawel.tomkowiak@mtp.pl; ewa.ostrowska@mtp.pl WORLD FOOD Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego, Ałmaty, 5-8 listopada 2013 dagmara.cyran@mtp.pl; anna.myslak@mtp.pl

Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich KOMPONENT A – skierowany do przedsiębiorców (możliwość uzyskania dofinansowania) Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich MISJE POWER KAZAKHSTAN Ałmaty, październik/listopad 2013 bartosz.dembinski@mtp.pl MEBLE i WYPOSAŻENIE WNĘTRZ Ałmaty, czerwiec 2013 dagmara.cyran@mtp.pl KAZAGRO Astana, październik 2013 ewa.ostrowska@mtp.pl WORLD FOOD Ałmaty, listopad 2013 dagmara.cyran@mtp.pl

FORA GOSPODARCZE WORLD FOOD – listopad 2013 KOMPONENT B – realizowany przez Ministerstwo Gospodarki, wsparcie komponentu A Organizacja misji gospodarczych dla przedsiębiorców polskich FORA GOSPODARCZE EUROPA-AZJA. WSPÓŁPRACA BEZ GRANIC – 2 października 2013 Organizacja forum gospodarczego w Aktiubińsku (Aktobe) podczas targów dorota.wallusch@mtp.pl; anna.myslak@mtp.pl WORLD FOOD – listopad 2013 Organizacja forum gospodarczego w Ałmaty podczas targów

Misje przyjazdowe dziennikarzy kazachskich KOMPONENT B – instytucja zarządzając Ministerstwo Gospodarki, wsparcie komponentu A Misje przyjazdowe dziennikarzy kazachskich MISJE DZIENNIKARZY marzec 2013 branża meblowa maj 2013 branża petrochemiczna oraz energetyka kwiecień 2013 branża kosmetyczna wrzesień 2013 branża rolno-spożywcza wrzesień 2013 maszyny, urządzenia oraz chemia dla rolnictwa wrzesień 2013 branża wydobywcza i górnicza wrzesień 2013 branża sprzęt medyczny i farmacja listopad 2013 branża technologii środowiskowych

KOMPONENT B – realizowany przez Ministerstwo Gospodarki Misje przyjazdowe typu Study Tour dla kontrahentów STUDY TOUR marzec 2013 branża meblowa kwiecień 2013 branża kosmetyczna wrzesień 2013 branża rolno-spożywcza listopad 2013 branża technologii środowiskowych

Działania promujące polskie branże w Kazachstanie KOMPONENT B Działania promujące polskie branże w Kazachstanie DODATKOWA PROMOCJA Opracowanie i publikacja artykułów informacyjno-promocyjnych lub reklam na temat polskich branż objętych programem Prowadzanie akcji promującej na portalach internetowych Projekt i wykonanie materiałów promocyjno-informacyjnych: ulotki, foldery, roll-upy, ściereczki do okularów, cukierki – Krówki, magnesy na lodówkę, płyta CD z utworami polskich kompozytorów Działania promujące podczas imprez targowo-wystawienniczych: m. in. organizacja stoiska informacyjno-promocyjnego z pełnym wyposażeniem i obsługą Produkcja filmu promującego branże objęte programem Stworzenie portalu internetowego promującego polskie branże objęte programem

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W PROGRAMIE W ramach wsparcia przedsiębiorców (komponent A) możliwe jest uzyskanie dofinansowania nawet do 75% poniesionych kosztów kwalifikowanych na udział w programie promocji w ramach poddziałania 6.5.2 PO IG. Wnioski należy złożyć najpóźniej na 30 dni, przed dniem rozpoczęcia działania, nie później niż do dnia 30 czerwca 2013. Szczegółowe informacje: Ewa Ostrowska (MTP) tel. +48 61 869 2694 e-mail: ewa.ostrowska@mtp.pl Marta Torzewska (MTP) tel. +48 61 869 23 54 e-mail: marta.torzewska@mtp.pl Dagmara Cyran (MTP) tel. +48 61 869 2548 e-mail: dagmara.cyran@mtp.pl Paweł Tomkowiak (MTP) Tel. + 48 61 869 26 71 e-mail: pawel.tomkowiak@mtp.pl Anna Myślak (MTP) tel. +48 61 869 20 95 e-mail: anna.myslak@mtp.pl Bartosz Dembinski (MTP) Tel. + + 48 61 869 24 62 e-mail: bartosz.dembinski@mtp.pl W Ministerstwie Gospodarki: Departament Wdrażania Programów Operacyjnych pod numerem telefonu (22) 693-58-44 lub na stronie www Ministerstwa Gospodarki: http://www.mg.gov.pl/Fundusze+UE/POIG/Dzialania/Dzialanie+652/Ogloszenie+o+naborze http://www.mg.gov.pl/Fundusze+UE/POIG/Dzialania/Dzialanie+652/Dokumenty+dla+wnioskodawcow   14

PODDZIAŁANIE 6.5.2 Cel: wzmocnienie konkurencyjności gospodarki poprzez poprawę wizerunku polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych nawiązanie przez przedsiębiorców kontaktów gospodarczych wypromowanie polskich specjalności eksportowych

PODDZIAŁANIE 6.5.2 Podmioty uprawnione do uzyskania wsparcia: - przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą i mający siedzibę w na terytorium RP, którzy zgłosili swój udział w programie promocji o charakterze ogólnym Maksymalna wartość wsparcia: -wielkość pomocy na udział w PPO nie może przekroczyć 75% poniesionych wydatków kwalifikujących się do objęcia pomocą na udział w programie promocji o charakterze ogólnym

PODDZIAŁANIE 6.5.2 Warunki uzyskania refundacji poniesionych kosztów zgodnie z Rozporządzeniem Min. GosP. z dnia 15 lipca 2010 roku: udział w działaniu promującym w ramach PPO towar lub usługi danego rodzaju produkowane lub sprzedawane przez przedsiębiorcę mieszczą się w katalogu określonym w PPO terminy udziału w działaniach nie wykraczają poza terminy określone w PPO

PODDZIAŁANIE 6.5.2 Warunki uzyskania refundacji poniesionych kosztów zgodnie z Rozporządzeniem Min. Gosp. z dnia 15 lipca 2010 roku c.d.: projekt opisany we wniosku o udzielenie pomocy jest spójny z działaniami promującymi określonymi w PPO złożenie wniosku o udzielenie pomocy przed terminem rozpoczęcia pierwszego z działań promujących, do których przedsiębiorca zgłosił udział określonych w PPO, nie później niż 30.06.2013 w roku podatkowym, w którym przedsiębiorca składa wniosek oraz dwóch poprzedzających go latach podatkowych nie otrzymał pomocy de minimis, której wartość brutto łącznie z pomocą o którą się ubiega przekraczałaby równowartość 200.000 EUR

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ