BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Advertisements

innowacyjna wielkopolska
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Lepszy start dla „zawodowca” r.
MOŻLIWOŚCI WSPÓŁFINANSOWANIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTW
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
PROGRAM PROMOCJI O CHARAKTERZE OGÓLNYM NA TERENIE KAZACHSTANU – 2013r.
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu”
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Wsparcie dla sieci Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów (COIE)
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich.
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski. 02Ministerstwo Rozwoju RegionalnegoWarszawa, Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Gospodarki i Pracy Komitet Monitorujący ZPORR 5. posiedzenie POMOC TECHNICZNA Warszawa,
POMOC TECHNICZNA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
ROZWÓJ MIAST poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego.
BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI
Wniosek beneficjenta o płatność w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013 oś priorytetowa I Konkurencyjna.
1 MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INICJATYW KLASTROWYCH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO NA LATA 2007 – dr Rafał Klimek.
Partnerstwo dla rozwoju przedsiębiorczości Partnerstwo dla aktywizacji społecznej Partnerstwo dla nowych technologii Bełchatowsko Kleszczowski Park Przemysłowo.
2009 Fundusze wspierające działalność eksportową – prezentacja działania 6.1 PO IG Radosław RunowskiWarszawa, 9 czerwca 2009 r. IX FORUM EDUKACYJNE DLA.
2009 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.1 Paszport do eksportu.
PROMOCJA BRANŻY TURYSTYKI MEDYCZNEJ W LATACH 2012 – 2015
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
1 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Poznań Małgorzata Świderska Warszawa Sektorowy Program Operacyjny WZROST KONKURENCYJNOŚCI.
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Krajowa Agencja Poszanowania Energii S.A. Krajowy Punkt Kontaktowy Programu IEE Program ramowy na rzecz konkurencyjności i innowacji ( ) CIP Antonina.
Dotacje na udział w targach i misjach gospodarczych
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Polska Gospodarka na rynku międzynarodowym poddziałanie Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Branżowy Program Promocji – Usługi ICT/IT
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, BRANŻOWE PROGRAMY PROMOCJI.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Klub Eksportera Rzeszów, 23 marca 2006 r.
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
2010 Poddziałanie POKL – podstawowe informacje studia podyplomowe Rafał Kamiński Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 2 marca 2010 r.
1 INWESTYCJE W INNOWACYJNE PRZEDSIĘBIORSTWA FUNDUSZ KREDYTU TECHNOLOGICZNEGO Piła, maj 2007 r.
Branżowy Program Promocji branży polskich specjalności żywnościowych Wykonawca - Agencja Rynku Rolnego.
Ministerstwo Gospodarki
Krajowy Fundusz Szkoleniowy - KFS
Gdańsk, r. Departament Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJA DOT. DZIAŁAŃ EWALUACYJNYCH w ramach PO KL 2007 – 2013 w województwie pomorskim.
2009 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Anna Werle-Wilczyńska Kielce, 14 sierpnia 2009 r. Działanie 6.1 PO IG Paszport do eksportu.
Biuro Konsultingowe „ADVISER” zaprasza Państwa do zapoznania się z możliwościami dofinansowania przedsięwzięć w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny.
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Instrumenty wsparcia polskich eksporterów Tomasz.
1 Dostępne instrumenty wsparcia eksportu realizowane przez Ministerstwo Gospodarki Warszawa, dnia r. Wojciech Pobóg-Pągowski.
Działanie 6.1 „Paszport do eksportu” Cel i zakres działania oraz warunki uzyskania dofinansowania Regionalna Instytucja Finansująca Działanie 6.1 PO IG.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
01 Departament Wdrażania RPO Kwalifikowalność wydatków Departament Wdrażania RPO.
„Gospodarna Wielkopolska” Projekt kompleksowego wsparcia internacjonalizacji wielkopolskiej gospodarki Poznań, 17 czerwca 2016 r.
2013 Priorytet 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.1 PO IG Paszport do eksportu Agnieszka Jaszczyk Częstochowa, 10 stycznia 2013 r.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Działanie 3.3. Poddziałanie
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Oferta PARP z funduszy UE w latach
Zapis prezentacji:

BRANŻOWY PROGRAM PROMOCJI BRANŻY ODZIEŻOWEJ, DODATKÓW I GALANTERII SKÓRZANEJ Pomoc dla przedsiębiorstw może wynieść aż 10 000 000 zł ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 1

Branżowe Programy Promocji Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Oś priorytetowa 6 – Polska gospodarka na rynku międzynarodowym Działanie 6.5 – Promocja polskiej gospodarki Poddziałanie 6.5.1 – Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych Instytucja wdrażająca: Ministerstwo Gospodarki Czas trwania: 1 stycznia 2012 r. – 31 grudnia 2014 r. ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 2

Branżowe Programy Promocji Komponent A działania, w których mogą brać udział wszyscy przedsiębiorcy Komponent B działania mające na celu promocję branży jako całości ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 3

Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP) wykreowanie polskich, silnych marek, które rozpoznawalne będą na świecie ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 4

Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP) zaistnienie na rynkach zagranicznych polskich specjalności eksportowych, tworzących nową markę „Polska”, promocja branży odzieżowej, dodatków i galanterii odzieżowej za granicą ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 5

Cel Branżowych Programów Promocyjnych (BPP) dostarczenie odbiorcom zagranicznym niezbędnych informacji o produktach i usługach branży dotarcie z informacją o branży do jak najszerszej zagranicznej grupy docelowej możliwość nawiązania kontaktów gospodarczych ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 6

Komponent A - przeznaczony dla przedsiębiorców Udział w następujących zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych: CPM Moscow (Rosja) 09.2012 r., 03.2013 r., 03.2014 r. Turcja CIFF - Copenhagen International Fashion Fair (Dania) 08.2012 r., 02.2013 r., 02.2014 r. ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 7

Udział w następujących imprezach targowo-wystawienniczych: Komponent A Udział w następujących imprezach targowo-wystawienniczych: Targi Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO (Poznań) 04.2012 r. ExpoProtection, Paryż (Francja) 12.2012 r. A+A Safty, Security and Health at Work Dusseldorf (Niemcy) 11.2013 r. ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 8

Udział w następujących krajowych imprezach targowo-wystawienniczych: Komponent A Udział w następujących krajowych imprezach targowo-wystawienniczych: Fashion Week Poland (Łódź) 04.2012 r., 04.2013 r., 04.2014 r. Targi Mody Poznań (Poznań) 09.2012 r., 02.2013 r., 02.2014 r. ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 9

Przygotowanie we współpracy z przedsiębiorcą Komponent A Przygotowanie we współpracy z przedsiębiorcą 100 szt. materiałów informacyjno - promocyjnych ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 10

Komponent A Udział w wybranej misji gospodarczej 1 przedstawiciela przedsiębiorstwa: ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 11

Komponent A 7.01.12 Udział w misji gospodarczej daje możliwość: - udział w spotkaniu matchmakingowego z przedstawicielami środowisk kupieckich bezpośredniego spotkania się z potencjalnym partnerem gospodarczym z danego kraju spotkanie z przedstawicielami otoczenia biznesu oraz z dziennikarzami udział w imprezie targowej odbywającej na wybranym rynku ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 12

Komponent A 7.01.12 Udział w 2-dniowych szkoleniach w Poznaniu dla 1 przedstawiciela przedsiębiorstwa: 04.2012 r. 09.2013 r. 03.2014 r. Szkolenia będą obejmować zagadnienia: - opracowanie strategii budowania marki na rynkach zagranicznych - zasady marketingu wystawienniczego oraz handlu zagranicznego - systemów prawnych obowiązujących w obrocie międzynarodowym - zasad prowadzenia działalności eksportowej ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 13

Komponent B – promocja branży Działania finansowane przez MG prowadzenie działań promujących branżę w czasie odbywania się imprez targowo-wystawienniczych przygotowanie kampanii reklamującej w branżowej prasie zagranicznej konferencja podczas trwania Fashion Week Poland w Łodzi 3-dniowe wizyty studyjne dziennikarzy reprezentujących media branżowe 3-dniowe wizyty studyjne dla kontrahentów branży oraz przedstawicieli sieci kupieckich ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 14

Komponent B – promocja branży Działania finansowane przez MG ogólna promocja branży: - opracowanie znaku graficznego i hasła promującego branżę - wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (np. pamięć USB, przyborniki krawieckie, ulotki) - przygotowanie 2 filmów reklamowych i ich emisja w Fashion TV - opracowanie i wykonanie dla wszystkich uczestników działań promujących, widocznych i estetycznych tablic informacyjnych w języku angielskim z wykorzystaniem elementów systemu identyfikacji wizualnej marki polskiej gospodarki ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 15

Przedmiotem działalności przedsiębiorcy jest produkcja: odzieży skórzanej (PKD 14.11.Z.) odzieży roboczej (PKD 14.12.Z.) pozostałej odzieży wierzchniej (PKD 14.13.Z) bielizny (PKD 14.14.Z.) pozostałej odzieży i dodatków do odzieży (PKD 14.19.Z.) wyrobów futrzarskich (PKD 14.20.Z.) wyrobów pończoszniczych (PKD 14.31.Z.) pozostałej odzieży dzianej (PKD 14.39.Z.) ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 16

Przedmiotem działalności przedsiębiorcy jest produkcja: toreb bagażowych, ręcznych, podobnych wyrobów kaletniczych (PKD15.12.Z.) wyrobów rymarskich (PKD 15.12.Z.) pasków do zegarków z metali szlachetnych i nieszlachetnych (PKD 32.12.Z. i PKD 32.13.Z.) działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD 74.10.Z.) ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 17

Beneficjentami projektu są przedsiębiorcy: Prowadzący działalność gospodarczą i mający siedzibę na terytorium RP, którzy zgłosili swój udział w BPP lub programie promocji o charakterze ogólnym. 2. Którzy, zdeklarują udział w działaniach promujących stanowiących co najmniej 50% liczby działań określonych w BPP. 3. Których towar lub usługi danego rodzaju produkowane lub sprzedawane mieszczą się w katalogu określonym w BPP (odpowiednie PKD). 4. W roku podatkowym, w którym składają wniosek oraz w dwóch poprzedzających latach, nie otrzymali pomocy de minimis, której wartość brutto, łącznie z pomocą o którą się ubiegają nie przekraczają równowartości 200 tys. euro ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 18

Koszty udziału: o pomoc finansową do wysokości 75% w ramach komponentu A działania promujące zostaną w całości sfinansowane przez przedsiębiorców ALE przedsiębiorcy mogą ubiegać się o pomoc finansową do wysokości 75% wydatków kwalifikowanych na zasadach i warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 15 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania pomocy finansowej ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 19

Jak uzyskać refundację kosztów udziału w poszczególnych działaniach? W pierwszej kolejności należy złożyć wniosek o udzielenie pomocy nie później niż 30 dni przed terminem rozpoczęcia działania w ramach Komponentu A. 2. Przedsiębiorca pokrywa w 100% koszt działania, w którym bierze udział. 3. Następnie wypełnia wniosek o płatność. 4. Ministerstwo weryfikuje wniosek i może dofinansować działanie do wysokości 75% kosztów kwalifikowanych. ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 20

Koszty kwalifikowane: wpis do katalogu targowego, opłata rejestracyjna, reklama w mediach targowych wynajem powierzchni wystawienniczej wynajem zabudowy powierzchni wystawienniczej wynajem sal konferencyjnych w tym zakup usług technicznych (nagłośnienia, oświetlenia) udział w polskich i zagranicznych konferencjach, udział w szkoleniach zakup usług tłumaczenia symultanicznego lub konsekutywnego zakup usługi transportu osób jeżeli jest to związane z organizacją szkolenia, konferencji, pokazów lub organizacją branżowej misji gospodarczej zakup usługi spedycji transportu i spedycji eksponatów, w związku z udziałem w targach lub branżowych misjach gospodarczych wraz z ubezpieczeniem i odprawą celną zakup usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych i reklamowych oraz tłumaczenia tych materiałów ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 21

Koszty kwalifikowane: przygotowania i publikacji reklam i informacji prasowych produkcja i emisja kampanii reklamowych zakup biletów wstępu w celu zwiedzania targów lub wystaw związanych z branżową misją gospodarczą przejazd i nocleg nie więcej niż dwóch przedstawicieli przedsiębiorcy uczestniczących w targach (2dni przed rozpoczęciem + okres trwania wydarzenia + 1 dzień) przejazd i nocleg przedsiębiorcy 1 przedstawiciela przedsiębiorcy w misji gospodarczej ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 22

Kontakt: MTP: PIOT malgorzata.nowicka@mtp.pl a.krysiak@textiles.pl tel. 61 869 25 29 edyta.bonin-kanikowska@mtp.pl tel. 61 869 22 24 kinga.francuzik@mtp.pl tel. 061 869 25 46 marta.torzewska@mtp.pl tel. 061 869 23 54 ZWIĄZEK PRACODAWCÓW PRZEMYSŁU ODZIEŻOWEGO I TEKSTYLNEGO 7.01.12 23