Korzystanie z poczty
Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com
Przechodzimy do panelu logowania (lewa kolumna)
Podajemy dane logowania np.: p. Katarzyna Karasińska-Ciarka użytkownik: kkarasinska-ciarka hasło: sosw
Uzupełniamy podstawowe informacje (dostosuj profil)
Podajemy własne hasło (powtarzamy je), wpisujemy adres (np.: z onetu) a następnie klikamy na przycisk wyślij
Przechodzimy do menu naszej poczty i wybieramy np.: odebrane
Aby wysłać wiadomość wybieramy przycisk wyślij nową
Wpisujemy treść wiadomości oraz klikamy na przycisk pokaż użytkowników
Wybieramy z listy dowolną liczbę odbiorców
Dodatkowo możemy dodać załączniki (maksymalnie 3 pliki o pojemności do 4,8 MB)
Dodawanie listy użytkowników (przycisk lista a następnie utwórz nową listę dystrybucyjną)
Tworzymy grupę użytkowników np.: Dyrekcja –klikamy na odpowiednie nazwiska, zatwierdzamy przyciskiem save
Od tego momentu podczas pisania nowej wiadomości dodatkowo pojawi się okno z wyborem listy odbiorców
Pamiętajmy, że po skorzystaniu z poczty należy się wylogować
Prezentacja jest dostępna pod adresem: poczta.ppt