Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Internetowa Obsługa Klienta

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Internetowa Obsługa Klienta"— Zapis prezentacji:

1 Internetowa Obsługa Klienta
Prezentacja e-konta

2 Czym Jest Internetowa Obsługa Klienta ?
IOK jest indywidualną kartoteką Lokatora. Dzięki integracji systemu z działającym w firmie oprogramowaniem daje możliwość Użytkownikowi: Sprawdzenie stanu kartoteki finansowej, Uzyskania informacji o rozliczeniu okresowych mediów, odczytach liczników, Śledzenia dokonanych wpłat, Wglądu do historii zmian właściwości umowy zajmowanego lokalu mieszkalnego. Czym Jest Internetowa Obsługa Klienta ?

3 Zalety Internetowej Obsługi Klienta ?
Prostota obsługi, Dostępność – aplikacja jest dostępna dla każdego kto wypełni formularz rejestracyjny dostępny na naszej stronie internetowej Niewielkie wymagania sprzętowe – do obsługi aplikacji wystarczy tylko przeglądarka internetowa Bezpieczeństwo – dostęp do aplikacji mają tylko osoby upoważnione (każdy Użytkownik ma stworzony profil opatrzony własnym niepowtarzalnym loginem i hasłem, które po pierwszym logowaniu może samodzielnie zmienić) Wygoda – pozyskanie informacji na temat swojego rozrachunku możliwe jest z dowolnego miejsca i o każdej porze – 24 godziny na dobę. Dostęp do systemu jest bezpłatny. Zalety Internetowej Obsługi Klienta ?

4 Jak uzyskać dostęp do indywidualnej kartoteki ?
Jak uzyskać dostęp do indywidualnej kartoteki ? Wchodzimy na stronę Następnie klikamy zarejestruj się.

5 Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ.
Jeżeli poprawnie wszystko wypełnimy pojawi się potwierdzenie rejestracji. Potwierdzenie zostanie wysłane również na adres poczty podany w formularzu. Wypełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy na ZAREJESTRUJ SIĘ. Jan Kowalski Stokrotek 1/1

6 Wybierz tytuł prawny do lokalu
NAJEMCA Wybierz tytuł prawny do lokalu WŁAŚCICIEL

7 Logowanie do IOK 123456 ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙

8 Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Klikając na interesujący nas miesiąc np ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.

9 Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej.
Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.

10 Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy

11 Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku.
Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.

12 Odczyty Liczników wody
Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Odczyty Liczników wody Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.

13 Zmiana hasła dostępu do IOK
Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana hasła dostępu do IOK ∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙

14 Co zrobić jeżeli zapomnimy hasło do IOK
Wchodzimy na stronę Następnie klikamy przypominanie hasła Co zrobić jeżeli zapomnimy hasło do IOK

15 Uzupełniamy wszystkie pola i na końcu klikamy PRZYPOMNIJ HASŁO.
Jeżeli nie pamiętamy identyfikatora logowania to w okienku „Opis problemu” wpisujemy prośbę o jego przypomnienie. Jan Kowalski Stokrotek 1/1 123456

16 Logowanie do IOK 123456 ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙

17 Poniżej prezentowane są właściwości danego lokalu oraz właściwości umowy takie jak liczba osób zameldowanych w przedmiotowym lokalu mieszkalnym, piętro, na którym znajduje się lokal, powierzchnia grzewcza, powierzchnia piwnicy, powierzchnia użytkowa itp.. Kartoteka odzwierciedla wszystkie zdarzenia księgowe jakie miały miejsce w danym dniu/ miesiącu/ roku kalendarzowym. Kartoteka zawiera pięć kolumn: Datę, Naliczenie, Korekty, Wpłaty, Saldo. Klikając na interesujący nas miesiąc np ukażą się nam obroty miesiąca kwietnia 2013r.

18 Widzimy tu różnego rodzaju rejestry, które są składnikami wysokości naszej opłaty czynszowej.
Kwota w kolumnie saldo oznaczona kolorem zielonym (+) oznacza nadpłatę, zaś kolorem czerwonym (-) niedopłatę.

19 Klikając na poszczególne naliczenia przechodzimy do składnika opłaty danego naliczenia. Czyli możemy sprawdzić ile za co płacimy

20 Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku.
Każda wpłata dokonana za pośrednictwem poczty lub banku nie jest od razu widoczna na naszym koncie rozrachunkowym. Jest to spowodowane różnymi porami księgowań w danym banku. Pieniądze są widoczne po upływie 1-3 dni roboczych. Natomiast wpłaty dokonywane w Naszym punkcie kasowym przy ul. 1 – go Maja 218, są od razu widoczne na koncie rozrachunkowym w Internetowej Obsłudze Klienta. Pod każdym naliczeniem są podane nasze wpłaty wraz z datą zaksięgowania kwoty na naszym rachunku.

21 Odczyty Liczników wody
Klikając w bocznym menu na Odczyty liczników mamy możliwość sprawdzenia daty instalacji wodomierza. Odczyty Liczników wody Oraz sprawdzenie dokonywanych i wprowadzonych do systemu odczytów. Informacja ta ma na celu ułatwienie każdemu Użytkownikowi samokontroli w zakresie zużycia wody w stosunku do wnoszonych na jej poczet zaliczek.

22 Zmiana hasła dostępu do IOK
Po pierwszym zalogowaniu istnieje możliwość zmiany hasła nadanego przez pracownika MPGM Sp. z o.o. Hasło możemy zmieniać dowolną ilość razy. Zmiana hasła dostępu do IOK ∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙ ∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙

23 Wybierz co chcesz zrobić
POWRÓT ZAKOŃCZ Wybierz co chcesz zrobić

24 Zapraszamy do rejestracji do Internetowej Obsługi Klienta
Dziękujemy za uwagę Zapraszamy do rejestracji do Internetowej Obsługi Klienta


Pobierz ppt "Internetowa Obsługa Klienta"

Podobne prezentacje


Reklamy Google