Badania w Public Relations program zajęć dydaktycznych z przedmiotu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 czwartek, 7 listopada 2013czwartek, 7 listopada 2013czwartek, 7 listopada 2013czwartek,
Advertisements

Gatunki dziennikarskie - informacja -
Historia Koła Rok założenia: 1994 r. Opiekun: dr Iwona Pawlas.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Zarządzanie operacjami
Metoda Development Center w praktyce
Marketing Usług - WYKŁAD
dydaktyka ogólna WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów i 15 godzin ćwiczeń
Na podstawie: Analyzing Political Rhetoric autor: Martin Reisigl
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
1 EWALUACJA GŁÓWNYM NARZĘDZIEM PODNOSZENIA JAKOŚCI PRACY DORADCY ZAWODOWEGO Robert Fleischer –Zarząd Główny SDSiZ RP Lubniewice,
badania rynku turystycznego
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie 1 sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia 2014sobota, 4 stycznia.
Taktyka instruktorska Opracowanie: Marek Kujawiński.
Animacja grup zadaniowych Agnieszka Leśny. Odpowiedź na pytanie czy i jak udało nam się osiągnąć zamierzone cele oraz w jaki sposób udało nam się je osiągnąć?
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Działalność Pionu Badań SKNPE Moderator 2005/2006 Autorzy: Piotr Juszczyk, Katarzyna Knecht, Anna Mackiewicz, Iwona Nastula, Alicja Włodarczyk, Karolina.
Pracownia Ewaluacji Jakości Kształcenia
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Inwestycja w kadry 3 Praca zaliczająca moduł Dr G.Maniak.
Prognozowanie i symulacje (semestr zimowy)
Przedsiębiorczość innowacyjna w praktyce
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Dr n. med. Anna Wawrzyniak
Elementy statystyki dla lekarzy Planowanie badań i zbieranie danych
Pedagogika ogólna.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
CYKLU ZAJĘĆ DLA MŁODZIEŻY SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Technik Organizacji Reklamy
Metody zbierania danych empirycznych
Rola badań i agencji badawczej w planowaniu i realizacji działań marketing services Warszawa, październik 2003.
Co się zdarzy w Polskim PR w najbliższych latach?
Statystyka i opracowanie wyników badań
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Dydaktyka ogólna 30 godzin wykładów
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
RACHUNKOWOŚĆ DLA MENEDŻERÓW
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
Metodologia badań empirycznych
Charakterystyka powszechnie stosowanych metod badawczych
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
5. Kształcenie praktyczne zawodowe
Technologia kształcenia zawodowego
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 25 godzin ćwiczeń.
warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów
Chcesz dołączyć do specjalności DZIENNIKARSTWO I PR? Zapisz się już dziś! Kontakt: dr Monika Grzelka lub pokój 303
Zachowania organizacyjne- ćwiczenia
Ankieta Oceny Zajęć 2014/2015. Na zakończenie każdego z semestrów w roku akademickim 2014/2015 tj. w terminie 2 lutego marca 2015 oraz 8 czerwca.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Marketing polityczny Założenia przedmiotu Sławomir Gawroński – Rzeszów 2016.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Identyfikacja potrzeb rozwojowych w organizacji
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Jak wygląda przebieg szkolenia w Słowenii?
warsztaty fotograficzne WYMIAR GODZIN: 10 godzin ćwiczeń
Rachunkowość Wykład 0.
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Aleksandra Spychalska
podstawy dydaktyki 2018/2019 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Zapis prezentacji:

Badania w Public Relations program zajęć dydaktycznych z przedmiotu 15 godzin prowadzonych metodą ćwiczeń i konwersatoryjną dr Tomasz Płonkowski

1. Założenia dydaktyczne: Cel zajęć: -zapoznać słuchaczy z podstawami teoretycznymi i praktycznymi metodami badań Public Relations, opinii publicznej i promocji, -pomóc studentom w nabyciu umiejętności niezbędnych w organizacji i przeprowadzaniu badań -nauczyć słuchaczy posługiwania się rożnymi narzędziami oceny skuteczności Public Relations

2. Tematyka zajęć: Podstawy badań. Badanie historyczne i ze źródeł wtórnych. Metody: ilościowe i jakościowe. Badania formalne i nieformalne. Ankieta w PR. Skale, pomiar. Rodzaje prób, statystyka Etnografia. Analiza dyskursu i fenomenologia. Teoria ugruntowana Metody zbierania danych. Obserwacja. Wywiad pogłębiony, fokusowy. Rola badań w procesach PR. Metody typowe dla PR: Badania wstępne. Badanie wizerunku Badania typowe dla PR (ocena). Ocena: produktywności, ekspozycji na przekaz, zrozumienia, zmiany zachowań Najczęściej stosowane błędy w badaniach i jak ich uniknąć. Przygotowanie raportu badawczego. Jak wybrać agencje badawcza? Rynek agencji badawczych, standardy etyczne

3. Literatura przedmiotu: Seitel F.P.: Public relations w praktyce. Felberg SJO. W-wa 2003, ss.111-138 R.D.Wimmer, J.R.Dominick: Mass media: metody badań. WUJ. Kraków 2008. Tworzydło D.: Pomiar efektywności działań public relations w: Olędzki J., D.Tworzydło. (red.).: Public relations. PWN. Warszawa 2006 Płonkowski T.: Badanie efektywności media relations – teoria i praktyka, w: D.Tworzydło. (red.).: Public relations. WSIiZ. Rzeszów 2003

4. Forma i warunki zaliczenia: Studenci otrzymują zaliczenie z przedmiotu piszą krótkie raporty (sprawozdania) z przeprowadzonych badań oraz zdając krótki test oceniające znajomość teoretycznych partii materiału (opcjonalnie)