Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Advertisements

Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Wsparcie dla organizacji pozarządowych w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie PO KL (Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora) Ministerstwo Pracy.
Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Szczecin, 12 października 2006 KRAJOWA KONFERENCJA KONSULTACYJNA DOTYCZĄCA ZIELONEJ KSIĘGI W SPRAWIE PRZYSZŁEJ POLITYKI MORSKIEJ UE EUROPEJSKA WIZJA MÓRZ.
1 Lokalny program rewitalizacji – Możliwości finansowania Paweł Dryl; MIELEC, 17 lutego 2006 r. 1.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Polityka regionalna Unii Europejskiej szansa i wyzwanie dla Polski
Geneza powstania Firmy Społecznej w Regionie Podbabiogórskim.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
MOŻLIWOŚCI POZYSKANIA ŚRODKÓW NA BADANIA NAUKOWE POLSKO-NORWESKI FUNDUSZ BADAŃ NAUKOWYCH PROGRAMY WSPÓŁPRACY TERYTORIALNEJ.
DOBRY PRZEPIS NA SUKCES
Jedyna taka sieć w Europie Sieć Regionalnych Ośrodków EFS Mirella Szeremeta Krajowy Ośrodek EFS Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości 4 grudnia 2007r.
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
BEZPIECZEŃSTWO. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG.
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Województwo pomorskie –
Charakterystyka klastra
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Konferencja Jeziora między Brdą a Wdą – człowiek i środowisko Charzykowy, 24 maja 2013r.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Kamień Pomorski, 9 czerwca 2012
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
CTO – Karaibska organizacja turystyczna.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
X Posiedzenie ZR ds. koordynacji wdrażania SUE RMB
Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Województwo Zachodniopomorskie
Rozwój regionów – rola biznesu Marek Kłoczko Sekretarz Generalny Warszawa, 22 maja 2009 r.
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Europejskiej Współpracy Terytorialnej na lata
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Co PGL LP robią w klastrze?
Konferencja Gdańsk - PODR
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Konferencja podsumowująca projekt „Eko – turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną” Koszalin, 3 grudnia 2012.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Promotor dialogu społecznego 1. Plan spotkania 2 1.Geneza projektu 2.Cele projektu 3.Działania i efekty 4.Korzyści 5.Podsumowanie 6.Pytania 7.Kontakt.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Oznakowanie szlaków turystycznych. SYSTEM OZNAKOWANIA PSK Oznakowanie wodne.
Ekonomia społeczna – istota problemu
IDEA Klaster ICT Pomorze Zachodnie to stowarzyszenie najdynamiczniej rozwijających się firm informatycznych województwa zachodniopomorskiego. Klaster powstał,
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
PROGRAM WSPÓŁPRACY Transgranicznej Polska - rosja OLSZTYN,
E-turystyka w sektorze publicznym
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Seminarium „Wiślany Okrągły Stół”
Region promocji turystycznej
Zapis prezentacji:

Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012

Tytuł projektu/ Titel des Projekts: Transgraniczny produkt turystyki wodnej

Cel projektu/ Ziel des Projekts: Wrzost ruchu turystycznego na akwenach transgranicznych Korzyści dla regionu/ Vorteile für die Region: Długoterminowe/ langfristig: rozwój i wzrost oraz większe zatrudnienia w branży turystyki wodnej w obszarze transgranicznym Krótkoterminowe/ kurzfristig: zbudowanie wspólnego wizerunku obszaru transgranicznego w zakresie turystyki wodnej

Silne strony/ Stärken Słabe strony/ Schwächen wielkość i atrakcyjność akwenów, istniejąca i rozwijana infrastruktura, duża ilość podmiotów organizujących turystykę wodną, brak rozwiniętej współpracy pomiędzy podmiotami turystyki wodnej i samorządami, zróżnicowany poziom jakości infrastruktury, uboga oferta uprawiania turystki wodnej

Szanse/ Chancen Zagrożenia/ Bedrohungen Brak granicy- brak barier, Turystyka wodna na pograniczu jest bardziej popularna, Możliwość finansowania projektów z INTERREG V Ograniczenia w przeznaczaniu wydatków na promocję, Uwarunkowania prawne różne w obu państwach

Działania przewidziane w ramach projektu: 1.Opracowanie strategii marketingu produktu turystyki wodnej w obszarze transgranicznym: Koncepcja marki produktu, Logo produktu, Nazwa produktu, Symbolika,

Działania przewidziane w ramach projektu: 2. Konsolidacja sieci marin: Wprowadzenie standardów usług oferowanych przez obiekty infrastruktury wodnej Wspólna polityka cen i rezerwacji Wdrożenie systemu zarządzania i rezerwacji miejsc postojowych w portach jachtowych Opracowanie modelu zbierania danych do analizy ruchu turystyki wodnej

Działania przewidziane w ramach projektu: 3. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Reklama na billboardach, Stoiska na targach, Materiały promocyjne: wydawnictwa, film, foldery i mapy, Wizyty studyjne dziennikarzy, artykuły w czasopismach branżowych, Konferencje tematyczne

Działania przewidziane w ramach projektu: 4. Edukacja żeglarska młodzieży wspólne szkolenia żeglarskie Warsztaty szantowe - muzyczne Poznawanie wspólnego dziedzictwa związanego z morzem Organizacja rejsów, regat i obozów żeglarskich z nauką języka Udział młodzieży w imprezach marynistycznych Nauka języka poprzez żeglarstwo

Dziękujemy za uwagę! Vielen Dank für Ihre Aufmerksamkeit!