Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Region promocji turystycznej

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Region promocji turystycznej"— Zapis prezentacji:

1

2 Region promocji turystycznej
Jaki region obejmuje? Jaka marka? Dowolny obszar JST lub ich kilka,region turystyczny lub województwo „Marka regionu” istniejąca lub nowa Marka promowana cyfrowo i outdoor’owo, powszechnie widoczna w regionie

3 Kim jest turysta? Turystę możemy scharakteryzować,jako człowieka :
jadącą w jakiś region, a nie do określonego obiektu poszukującego indywidualnej często aktywnej formy odpoczynku: rower, kajak,nordic walking i inne poszukującego różnego rodzaju urozmaiceń i atrakcji (eventy) jadącego samotnie,bądź za znajomymi czy też rodzinnie

4 Wyzwania i cele Jak osiągnąć sukces? Zwiększenie ruchu turystycznego
Inicjowanie lokalnych działalności gospodarczych Efektywne wykorzystanie narzędzi IT w promocji Wzmocnienie współpracy między samorządami Jak osiągnąć sukces? Wykorzystanie własnych zasobów Jedna wspólna cyfrowa baza danych Odpowiednia jednolita forma ekspozycji - portal regionu Promocja marki regionu cyfrowo i outdoor’owo Wykorzystanie narzędzia IT - mobilne i stacjonarne

5 Portal Regionu Łatwa wyszukiwarka Rezerwacja usług Porównywarka cen
Kompleksowe źródło informacji o regionie Czytelna architektura informacji (intuicyjny interfejs) Mapa turystyczna webowa i mobilna

6 Funkcjonalności Systemu
Panel usług turystycznych

7 Program lojalnościowy
Turysta Usługi turystyczne Punkty za odwiedzone miejsca, za odwiedzone szlaki,udział w portalu Taryfikator posiadania „marki regionu” Nagrody Pkt za opinie klientów Zrównoważona dystrybucja punktów

8 Dla JST Korzyści długofalowe
Analizy w czasie rzeczywistym „Marki regionu” Możliwość komunikacji bezpośredniej z turystami Statystyki : wykresy, zestawienia, tabele dla samorządu BAdania opinii publicznej Korzyści długofalowe Podwyższenie jakości usług turystycznych Zwiększenie zadowolenia turysty Wzrost inwestycji prywatnych i ich aktywności Intensyfikacja ruchu turystycznego - wzmocnienie infrastruktury turystycznej Zwiększenie znajomości „Marki regionu”

9 Zapraszamy do kontaktu Andrzej Vetter
prezes zarządu tel mail


Pobierz ppt "Region promocji turystycznej"

Podobne prezentacje


Reklamy Google