Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek, Małgorzata Żurczak Nauczyciele informatyki: Iwona Łodzikowska
Diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów Przeprowadzono wszystkie diagnozy z matematyki zgodnie z kalendarzem diagnoz. Dokonano opracowania wyników, wniosków diagnoz dla klas IV, V i dwóch próbnych sprawdzianów dla szóstoklasisty (część matematyczna).
Promowanie wśród uczniów poszerzania wiedzy Ranga konkursumatematykaprzyrodainformatykarazem międzynarodowy 1001 ogólnopolski 2316 powiatowy 2103 międzyszkolny 2114 szkolny razem
Wspomaganie rozwoju wiedzy i umiejętności uczniów ZajęciaFrekwencja Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 465% Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 562% Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 697% Zajęcia wyrównawcze z przyrody dla klas % Kółko przyrodnicze dla zainteresowanych uczniów klas % Kółko informatycznego dla zainteresowanych uczniów klas % Kółko matematyczne dla zainteresowanych uczniów klas %
Promowanie wśród uczniów poczucia odpowiedzialności za otaczającą rzeczywistość (edukacja ekologiczna) Realizacja projektu edukacyjnego dla klas IV i V „Dzieci dla klimatu” organizowany przez Urząd Miasta.
Realizacja szkolnego projektu edukacyjnego dla klas VI „Kalendarz i czas”.
Organizacja imprez i uroczystości Przeprowadzono warsztaty przyrodnicze, informatyczne dla klas IV- VI w ramach zajęć interaktywnych z okazji Dnia Patronki.
Przeprowadzono szkolne obchody "Dnia Ziemi„ dla klas IV- VI.
Promowanie szkoły Przeprowadzono zajęcia otwarte z matematyki, informatyki dla przedszkolaków pt: "Świat matematycznych kształtów i komputerowych kolorów”
Wnioski W celu wdrażani uczniów do nowej formuły sprawdzianu po szkole podstawowej należy konsekwentnie od klasy IV uwzględniać wszystkie typy zadań charakterystyczne dla sprawdzianu szóstoklasisty na sprawdzianach, kartkówkach, kartach pracy w edukacji matematycznej, przyrodniczej. Jest prośba o zwiększenie godzin matematyki dla uczniów klasy 5A, 5B w związku z niezadawalającymi wynikami z diagnoz. Oceniać pozytywną oceną za aktywność i frekwencję na zajęciach wyrównawczych z matematyki raz w ciągu semestru.
Opracować działania wspierające uczniów, którzy uzyskali najniższe wyniki z matematyki. Zwiększyć ilość szkolnych konkursów matematycznych. Przekształcić Ligę Zadaniową na Mecze matematyczne. Zastanowić się nad kontynuowaniem w kolejnym roku szkolnym programu edukacyjnego "Dzieci dla Klimatu" poświęconemu zrównoważonej mobilności. \