Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
System zapewniania jakości Szkoły Podstawowej w Osięcinach
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Pracownia komputerowa wykorzystana została do elektronicznego logowania się uczniów do szkół ponadgimnazjalnych, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertą
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU NA LATA KONCEPCJA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU SZKOŁY.
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
FREKWENCJI UCZNIÓW W ZSZ NR 30
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
PODSUMOWANIE REALIZACJI PROJEKTU „ RÓWNE SZANSE DLA KAŻDEGO”
Rozwijamy i odkrywamy talenty rok szkolny 2012/2013 Najmłodsi zdolni w szkole.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WSPIERANIE UCZNIÓW W ROZWOJU ZDOLNOŚCI I TALENTÓW
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
PROGRAM WYRÓWNYWANIA SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY W ROKU 2007 TERAZ SZKOŁA! AKTYWIZACJA JST I ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3 W RADOMSKU
Wykaz konkursów, jakie organizowała szkoła w ubiegłych latach
WITAMY w Zespole Szkół w Lubominie.
„Szkolne Centrum Nauki”
Doświadczenia szkoły związane z realizacją podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej.
Uczniowie pod kierunkiem nauczycieli uczestniczyli w konkursach szkolnych międzyszkolnych, wojewódzkich i ogólnopolskich.
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Janusza Korczaka Giżycku
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
DZIAŁANIA ZESPOŁU NAUCZYCIELI MATEMATYKI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.
System edukacji w Polsce
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
BAW SIĘ, UCZ I ROŚNIJ RAZEM Z NAMI !
Płock, Al. F. Kobylińskiego 25
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI ROK SZKOLNY 2014/2015. WRZESIEŃ 2014 – WYBORY DO SAMORZĄDU.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
Sprawozdanie z pracy zespołu matematyczno – przyrodniczego w I semestrze roku szkolnego 2015/2016.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Szkoła Podstawowa Nr 205 im. św. Jadwigi Królowej Polski Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
PODSUMOWANIE DRUGIEGO SEMESTRU. WYDARZENIA Spotkanie z Policjantem.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
Działania na rzecz promocji zdrowia w Zespole Szkół Nr 3 w Legionowie w ramach zdobywania certyfikatu Szkoły Promującej Zdrowie.
Ewaluacja pracy szkoły – drogą do wszechstronnego rozwoju uczniów.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 170 UL. MIEDZIANA 1/3 90 – 038 ŁÓDŹ telefon: mail:
35-lecie szkoły. Wizytacja kanoniczna ks. Biskupa Krzysztofa Nitkiewicza w PSP w Starej Słupi.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ AL. PIŁSUDSKIEGO ŁÓDŹ tel. / fax – 35 – 76
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 110 IM. PARTYZANTÓW ZIEMI ŁÓDZKIEJ 93 – 329 ŁÓDŹ, UL. ZAMKNIĘTA 3 TEL.: (42) 646–31-40 e -mail: ZAPRASZAMY MISJA.
Szkoła Podstawowa nr 61 im. św. Franciszka z Asyżu Łódź, ul. Okólna 183 tel./fax (0-42)
Przewodnicząca: Iwona Marcińczak
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Promocja szkoły w przedszkolach
im. gen. Władysława Andersa
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny
Technologia informacyjna
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek, Małgorzata Żurczak Nauczyciele informatyki: Iwona Łodzikowska

Diagnozowanie wiedzy i umiejętności uczniów Przeprowadzono wszystkie diagnozy z matematyki zgodnie z kalendarzem diagnoz. Dokonano opracowania wyników, wniosków diagnoz dla klas IV, V i dwóch próbnych sprawdzianów dla szóstoklasisty (część matematyczna).

Promowanie wśród uczniów poszerzania wiedzy Ranga konkursumatematykaprzyrodainformatykarazem międzynarodowy 1001 ogólnopolski 2316 powiatowy 2103 międzyszkolny 2114 szkolny razem

Wspomaganie rozwoju wiedzy i umiejętności uczniów ZajęciaFrekwencja Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 465% Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 562% Zajęcia wyrównawcze z matematyki dla klas 697% Zajęcia wyrównawcze z przyrody dla klas % Kółko przyrodnicze dla zainteresowanych uczniów klas % Kółko informatycznego dla zainteresowanych uczniów klas % Kółko matematyczne dla zainteresowanych uczniów klas %

Promowanie wśród uczniów poczucia odpowiedzialności za otaczającą rzeczywistość (edukacja ekologiczna) Realizacja projektu edukacyjnego dla klas IV i V „Dzieci dla klimatu” organizowany przez Urząd Miasta.

Realizacja szkolnego projektu edukacyjnego dla klas VI „Kalendarz i czas”.

Organizacja imprez i uroczystości Przeprowadzono warsztaty przyrodnicze, informatyczne dla klas IV- VI w ramach zajęć interaktywnych z okazji Dnia Patronki.

Przeprowadzono szkolne obchody "Dnia Ziemi„ dla klas IV- VI.

Promowanie szkoły Przeprowadzono zajęcia otwarte z matematyki, informatyki dla przedszkolaków pt: "Świat matematycznych kształtów i komputerowych kolorów”

Wnioski  W celu wdrażani uczniów do nowej formuły sprawdzianu po szkole podstawowej należy konsekwentnie od klasy IV uwzględniać wszystkie typy zadań charakterystyczne dla sprawdzianu szóstoklasisty na sprawdzianach, kartkówkach, kartach pracy w edukacji matematycznej, przyrodniczej.  Jest prośba o zwiększenie godzin matematyki dla uczniów klasy 5A, 5B w związku z niezadawalającymi wynikami z diagnoz.  Oceniać pozytywną oceną za aktywność i frekwencję na zajęciach wyrównawczych z matematyki raz w ciągu semestru.

Opracować działania wspierające uczniów, którzy uzyskali najniższe wyniki z matematyki. Zwiększyć ilość szkolnych konkursów matematycznych. Przekształcić Ligę Zadaniową na Mecze matematyczne. Zastanowić się nad kontynuowaniem w kolejnym roku szkolnym programu edukacyjnego "Dzieci dla Klimatu" poświęconemu zrównoważonej mobilności. \