Studia stacjonarne i niestacjonarne

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

NAUCZANIE INDYWIDUALNE ODN SŁUPSK Władysława Hanuszewicz
Organizacja nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2010/2011.
ANDRZEJ PAWŁUCKI WYCHOWANIE DO RÓŻNYCH ZNACZEŃ WARTOŚCI CIAŁA
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Samokontrola Umiejętność samodzielnego porównania: stanu faktycznego z tym co jest wymagane lub uznane za wartościowe, uzyskanych efektów pracy z kryteriami.
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Katedra Lekkoatletyki i Gimnastyki
Katedra Fizjologii i Biochemii
Informacje dla magistrantów
TEORIA I METODYKA GRY W PiłkĘ NożnĄ
DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA Katedry Aktywności Ruchowej w Środowisku Wodnym
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Konsultant RODN „WOM” w Częstochowie Elżbieta Doroszuk
Z doświadczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
SPECJALNOŚĆ NAUCZYCIELSKA NA STUDIACH I i II STOPNIA FILOLOGIA POLSKA OFERTA.
Nowy model realizacji wychowania fizycznego
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Katedra Katechetyki i Teologii Pastoralnej (sala 46) na którym powstają prace licencjackie i magisterskie... TEO-NORÓW prowadzone przez ks. Radosława Chałupniaka.
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Indywidualne nauczanie
ale (a może przede wszystkim)
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Rok szkoły w ruchu - Ćwiczyć każdy może. Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich.
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
Seminarium magisterskie
Propozycje tematów prac magisterskich
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Kryteria uzyskania certyfikatu - aktywność fizyczna PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO PROGRAMU WSPÓŁPRACY Z NOWYMI KRAJAMI.
Jednym z głównych zadań przedszkola, szkoły jest łagodne wprowadzenie uczniów w świat wiedzy oraz dbałość o ich harmonijny rozwój intelektualny, etyczny,
Nowy kierunek: PEDAGOGIKA SPECJALNA Instytut Pedagogiki Uniwersytet Wrocławski SPECJALNOŚĆ: EDUKACJA I REHABILITACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ.
Katedra Biostruktury Zakład Anatomii Zakład Antropokinetyki
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
teoretyczne podstawy kształcenia 2013/2014
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
WYCHOWANIE DZIECI WSPÓLNYM CELEM RODZINY I SZKOŁY
Podyplomowe Studia Surdotyflopedagogiki Studia mają charakter otwarty. Ich adresatami są nauczyciele, wychowawcy oraz inni specjaliści zatrudnieni w poradniach.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP w Warszawie Katedra Pedagogiki Pracy dr hab. Henryk Bednarczyk Technologia kształcenia zawodowego Współczesne technologie.
Technologia kształcenia zawodowego
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.
Model absolwenta dr Jolanta Barbara Jabłonkowska 1.
Spotkanie z dyrektorami szkół i placówek oświatowych oraz przedstawicielami JST 1.Powitanie. 2.Wystąpienie Pani Aurelii Michałowskiej Mazowieckiego Kuratora.
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Studia stacjonarne i niestacjonarne
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Specjalność „Promocja zdrowia”
Szkoła Promująca Zdrowie
KATEDRA DYDAKTYKI SPORTU
Doskonalenie nauczycieli granty
KATEDRA PEDAGOGIKI KULTURY FIZYCZNEJ
Katedra Fizjologii i Biochemii
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie
Szkoła Sportowych Talentów
Dr hab. Piotr Manikowski,. prof. nadzw. UEP Rynek ubezpieczeniowy
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Kreatywność w realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
ZMIANY W PRAWIE OŚWIATOWYM – KWALIFIKACJE NAUCZYCIELI r.
Zapis prezentacji:

Studia stacjonarne i niestacjonarne Proponowana tematyka prac magisterskich w Katedrze Dydaktyki Wychowania Fizycznego AWF Wrocław Studia stacjonarne i niestacjonarne

Zakład Dydaktyki Wychowania Fizycznego Prowadzący seminarium magisterskie: Prof. dr hab. Tadeusz Koszczyc Dr hab. Ryszard Bartoszewicz, prof. nadzw. Tematyka prac: Aktywność ruchowa i zainteresowania sportowe dzieci i młodzieży szkolnej Aktywność sportowo-rekreacyjna osób dorosłych Diagnostyka procesu lekcyjnego w wychowaniu fizycznym Kultura fizyczna w służbach mundurowych Lateralizacja funkcji ciała jako prawidłowość rozwoju dzieci i młodzieży Model osobowy nauczyciela wychowania fizycznego Multimedialne wspomaganie procesu uczenia się i nauczania motorycznego Optymalizacja procesu uczenia się i nauczania motorycznego Uczenie się i nauczanie motoryczne w sytuacjach trudnych Uwarunkowania psychomotoryczne rozwoju dzieci i młodzieży specjalnej troski Wykorzystanie specyficznych metod wychowania fizycznego we wspomaganiu rozwoju psychomotorycznego dzieci specjalnej troski

Zakład Metodyki Szkolnego Wychowania Fizycznego Prowadzący seminarium magisterskie: Dr hab. Halina Guła-Kubiszewska, prof. nadzw. Tematyka prac: Kontrola i ocena w procesie wychowania fizycznego Rozwój sprawności motorycznej dzieci i młodzieży w okresie szkolnym Promocja zdrowia w szkole Przygotowanie studentów do zawodu nauczyciela wychowania fizycznego Realizacja procesu wychowania fizycznego w szkole (na różnych etapach) Rola nauczyciela wychowania fizycznego w reformującej się szkole Strategia wdrażania edukacji zdrowotnej Uczenie się motoryczne Asymetria funkcjonalna i dynamiczna – jej rola w ontogenezie człowieka Komunikacja dydaktyczna w wychowaniu fizycznym

Zakład Teorii Wychowania Fizycznego i Zdrowotnego Prowadzący seminarium magisterskie: Prof. dr hab. Andrzej Pawłucki Tematyka prac: Psychopedagogiczne uwarunkowania procesu kształcenia Ocena w wychowaniu fizycznym Rozwój psychoruchowy dzieci i młodzieży Teoria wychowania fizycznego Wychowanie zdrowotne Aktywność ruchowa osób późnej dorosłości Historia kultury fizycznej