Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Promocja zatrudnienia i wsparcie przedsiębiorców w 2012 r
„Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji”
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Nowe programy Akuny: 1. Zyskuje Twój Klient – Zyskujesz i TY. 2
Celem głównym Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest rozwój polskiej gospodarki w oparciu o innowacyjne przedsiębiorstwa Działanie 6.1 Paszport.
Zapraszamy do składania wniosków konkursowych w ramach dwóch kategorii: Młoda Innowacyjna Firma oraz Innowacyjny Młody Naukowiec V EDYCJA KONKURSU INNOWATOR.
Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji KRYTERIA OCENY Poddziałanie Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Poznań,
1 Konkurs w ramach poddziałania Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (A.1) Termin ogłoszenia konkursu: wrzesień
1 Środki finansowe z UE na rozwój przedsiębiorstwa D r i n ż. J u s t y n a P a t a l a s.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
ul. Dąbrowskiego 40 Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PPUH JANPOL S.C. Halina Jan Bierła Zespół konsultantów: Henryk Szymczak Robert Lewicki Jarosław Piszczek.
Gościejewo 74 Gościejewo Zespół konsultantów: Jarosław Piszczek
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Michał Jędrzejczak
ul. Błażeja 98B Poznań Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
Wybrane działania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie wspierania innowacji i przedsiębiorczości Irma Pęciak Dyrektor Zespołu Innowacji.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Katowice, 15 maja 2012.
PRZEDSIĘBIORCZY NAUKOWIEC PRZEDSIĘBIORCZA KOBIETA NAUKOWIEC
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Cel usługi: Wsparcie działalności nowych i istniejących już firm. Zaplanowano usługi dla przedsiębiorców Usługa dostępna do końca listopada 2011.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Centrum Transferu Technologii Politechnika Krakowska Lokalny Punkt Konsultacyjny KSI – dobre praktyki Zofia Gródek-Szostak.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Informacja nt. stanu realizacji konkursu
Samorząd Województwa występuje jako lider i koordynator działań z zakresu podnoszenia innowacyjności i konkurencyjności regionu. Systemowe działanie na.
PREZENTACJA PLATFORMY
Plan Działania na lata Priorytet VII Program Operacyjny Kapitał Ludzki Województwa Warmińsko-Mazurskiego 22 listopada 2012 r. Ryn Człowiek –
1. Założenia do przygotowania Strategii Inwestycyjnej Wydział Rozwoju Gospodarczego Wrocław, 2 czerwca 2009.
Polska po rewolucji śmieciowej, czyli nasze rady na odpady oraz Rozstrzygnięcie XII edycji konkursu GMINA FAIR PLAY - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji.
WSPARCIE ROZWOJU POLSKICH PRZEDSIĘBIORC Ó W Część II Finansowanie MŚP Katowice, 15 maja 2012.
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
RANKING WARTOŚCI MAREK WIELKOPOLSKI 2013 SPIS TREŚCI 1.Idea rankingu 2.O organizatorze 3.Korzyści dla uczestników 4.Metodologia 5.Propozycja współpracy.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
Wdrażanie Działań 6.1 i 8.1 PO KL w województwie podlaskim w 2010 roku.
NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY PRZY WYPEŁNIANIU ZEZNAŃ ROCZNYCH
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
Działania samorządu województwa (Wojewódzkiego Urzędu Pracy) na rzecz promocji zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości Zielona Góra, 08 kwietnia 2009.
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Pożary traw na terenie województwa mazowieckiego w 2014 roku KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE.
System podnoszenia jakości i promocji ekonomii społecznej. „Zakup prospołeczny” Prelegent: Tomasz Mika Wiceprezes Fundacji im. Królowej Polski św. Jadwigi.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Prezentacja wyników z badania opinii wielkopolskich przedsiębiorców na temat organizacji zrzeszających przedsiębiorców oraz samorządu gospodarczego Poznań,
Gmina Janów Lubelski podejmuje działania zmierzające do polepszenia warunków życiowych rodzin wielodzietnych zamieszkujących na swoim terenie. W 2014.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
RODZINA 3+ PARTNER PROGRAMU.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Metoda weryfikacji zakresu wdrożenia standardu ISO w przedsiębiorstwach Prowadzący: Krzysztof Janicki, Auditor Wiodący PRS Certyfikacja Termin i.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Konkurs „Najlepsza inicjatywa pozarządowa powiatu rawskiego 2017 roku”
Konkurs „Biznes z Sercem” - Dlaczego warto
OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO z dnia 25 marca 2015 roku
Mazowiecka Marka Ekonomii Społecznej
Zapis prezentacji:

Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Fundacja jest organizacją o charakterze non-profit, powstałą z inicjatywy 14 instytucji, organizacji i podmiotów gospodarczych.

Godło „Teraz Polska” to wyjątkowe narzędzie budujące markę i prestiż Firmy.

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe Badanie opinii publicznej dotyczące znajomości Konkursu „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty i Usługi, oraz postrzegania Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. (Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, członek Gallup International, sierpień 2011)

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe Najistotniejsze dane uzyskane w badaniu: 78% badanych uważa, że oznaczanie produktów i usług Godłem Promocyjnym „Teraz Polska”, jest dobrym sposobem promowania Polski, 64% respondentów jest zdania, że Godło „Teraz Polska” jest gwarantem wysokiej jakości oznaczonych nim produktów i usług,

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe 56% badanych stwierdziło, że kryterium w postaci Godła „Teraz Polska” jest ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowej.

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe Godło „Teraz Polska” a grupy produktowe: 59% ankietowanych sugeruje się obecnością Godła na produktach spożywczych, 48% - na produktach budowlanych.

Godło Promocyjne „Teraz Polska”

Laureaci „Teraz Polska” 2012

Laureaci „Teraz Polska” 2012

Laureaci „Teraz Polska” 2012

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe wśród Laureatów Konkursu

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe wśród Laureatów Konkursu 96,3% ankietowanych Przedsiębiorców uznało, że stosowanie Godła „Teraz Polska” przyczynia się do budowania prestiżu firmy oraz wizerunku nagrodzonych marek produktów. 69,6% twierdzi, że Godło „Teraz Polska” pomaga w podnoszeniu konkurencyjności ich produktów na polskim rynku.

Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe wśród Laureatów Konkursu 57,4% badanych Laureatów, twierdzi że posługiwanie się Godłem „Teraz Polska” wpływa na wzrost lojalności klientów, niemal 47% ankietowanych Przedsiębiorców uznało, że Godło „Teraz Polska” wpływa na wzrost sprzedaży nagrodzonych produktów.

Godło Promocyjne „Teraz Polska”

Prawo do wykorzystywania Godła „Teraz Polska” otrzymują Firmy nagrodzone w Konkursie.

Warunkiem uzyskania Godła „Teraz Polska” jest start i zwycięstwo w Konkursie „Teraz Polska”. Wnioski o przyznanie Godła „Teraz Polska” są przyjmowane w kategoriach: na Najlepsze Produkty, na Najlepsze Usługi.

Do udziału w Konkursie „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty i Usługi mogą przystąpić firmy, spełniające następujące warunki formalne: podmiot jest zarejestrowany od co najmniej 12 miesięcy i prowadzi działalność gospodarczą na terenie UE, zgłaszane produkty lub usługi są obecne na rynku polskim od co najmniej 6 miesięcy, zgłaszane produkty lub usługi są przedmiotem własnej działalności.

Warunkiem uczestnictwa w Konkursie „Teraz Polska” jest: wypełnienie ankiety rejestracyjnej, przesłanie do dnia 15 stycznia 2013 roku wypełnionej ankiety weryfikacyjnej, dokonanie opłat konkursowych.

Opłaty za udział w Konkursie „Teraz Polska”: Opłata rejestracyjna – 500 zł – stała opłata dla wszystkich firm Opłata weryfikacyjna: dla firm zgłaszających produkt – uzależniona od ilości zatrudnionych osób, dla firm zgłaszających usługę – uzależniona od przychodu netto firmy osiągniętego w 2011 roku

Opłaty weryfikacyjne za zgłoszenie do Konkursu produktu (serii): 4.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających do 50 osób 5.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 51 do 100 osób 6.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 101 do 200 osób 6.500 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 201 do 350 osób 7.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 351 do 500 osób 7.500 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 501 do 800 osób 8.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 801 do 1000 osób 9.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 1000 osób

Opłaty weryfikacyjne za zgłoszenie do Konkursu usługi: 5.000 zł dla firm o rocznym przychodzie poniżej 1 mln złotych 7.000 zł dla firm o rocznym przychodzie od 1 mln do 20 mln zł. 8.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 21 mln do 50 mln zł. 9.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 51 mln do 100 mln zł. 10.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 101 mln do 400 mln zł. 12.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 401 mln do 1 mld zł. 15.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 1 mld zł.

Procedura wyboru Laureatów Konkursu dokumentacja (ankieta weryfikacyjna), ocena ekspercka, nominacje do Godła „Teraz Polska”, wybór Laureatów Konkursu „Teraz Polska” przez Kapitułę Godła.

Kryteria oceny produktów w Konkursie „Teraz Polska”: normy i dokumenty potwierdzające jakość, właściwości użytkowe produktu, proces technologiczny i polityka jakości, opinie, wyniki rynkowe, dotychczasowe sposoby promocji.

Kryteria oceny usług w Konkursie „Teraz Polska”: ocena sposobu świadczenia usługi, stosowany system zapewnienia jakości, analiza przyczyn reklamacji, opinie, wyniki rynkowe, dotychczasowe sposoby promocji.

Uprawnienia Laureatów Konkursu Do najważniejszych korzyści marketingowych Laureata Konkursu „Teraz Polska” należą: prawo do umieszczania na swoich produktach i usługach Godła „Teraz Polska”, pakiet promocyjny oferowany przez Fundację, w skład którego wchodzą m.in.: zniżki na reklamę w mediach, możliwość udziału w imprezach targowych, współorganizowanych przez Fundację,

Uprawnienia Laureatów Konkursu udział w Gali „Teraz Polska”, w czerwcu 2013 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie, członkostwo w klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym dotychczasowych Laureatów.

www.terazpolska.pl konkurs@terazpolska.pl