Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego Fundacja jest organizacją o charakterze non-profit, powstałą z inicjatywy 14 instytucji, organizacji i podmiotów gospodarczych.
Godło „Teraz Polska” to wyjątkowe narzędzie budujące markę i prestiż Firmy.
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe Badanie opinii publicznej dotyczące znajomości Konkursu „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty i Usługi, oraz postrzegania Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. (Ośrodek Badania Opinii Publicznej i Rynku MARECO, członek Gallup International, sierpień 2011)
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe Najistotniejsze dane uzyskane w badaniu: 78% badanych uważa, że oznaczanie produktów i usług Godłem Promocyjnym „Teraz Polska”, jest dobrym sposobem promowania Polski, 64% respondentów jest zdania, że Godło „Teraz Polska” jest gwarantem wysokiej jakości oznaczonych nim produktów i usług,
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe 56% badanych stwierdziło, że kryterium w postaci Godła „Teraz Polska” jest ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowej.
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe Godło „Teraz Polska” a grupy produktowe: 59% ankietowanych sugeruje się obecnością Godła na produktach spożywczych, 48% - na produktach budowlanych.
Godło Promocyjne „Teraz Polska”
Laureaci „Teraz Polska” 2012
Laureaci „Teraz Polska” 2012
Laureaci „Teraz Polska” 2012
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe wśród Laureatów Konkursu
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe wśród Laureatów Konkursu 96,3% ankietowanych Przedsiębiorców uznało, że stosowanie Godła „Teraz Polska” przyczynia się do budowania prestiżu firmy oraz wizerunku nagrodzonych marek produktów. 69,6% twierdzi, że Godło „Teraz Polska” pomaga w podnoszeniu konkurencyjności ich produktów na polskim rynku.
Godło Promocyjne „Teraz Polska” – badania sondażowe wśród Laureatów Konkursu 57,4% badanych Laureatów, twierdzi że posługiwanie się Godłem „Teraz Polska” wpływa na wzrost lojalności klientów, niemal 47% ankietowanych Przedsiębiorców uznało, że Godło „Teraz Polska” wpływa na wzrost sprzedaży nagrodzonych produktów.
Godło Promocyjne „Teraz Polska”
Prawo do wykorzystywania Godła „Teraz Polska” otrzymują Firmy nagrodzone w Konkursie.
Warunkiem uzyskania Godła „Teraz Polska” jest start i zwycięstwo w Konkursie „Teraz Polska”. Wnioski o przyznanie Godła „Teraz Polska” są przyjmowane w kategoriach: na Najlepsze Produkty, na Najlepsze Usługi.
Do udziału w Konkursie „Teraz Polska” na Najlepsze Produkty i Usługi mogą przystąpić firmy, spełniające następujące warunki formalne: podmiot jest zarejestrowany od co najmniej 12 miesięcy i prowadzi działalność gospodarczą na terenie UE, zgłaszane produkty lub usługi są obecne na rynku polskim od co najmniej 6 miesięcy, zgłaszane produkty lub usługi są przedmiotem własnej działalności.
Warunkiem uczestnictwa w Konkursie „Teraz Polska” jest: wypełnienie ankiety rejestracyjnej, przesłanie do dnia 15 stycznia 2013 roku wypełnionej ankiety weryfikacyjnej, dokonanie opłat konkursowych.
Opłaty za udział w Konkursie „Teraz Polska”: Opłata rejestracyjna – 500 zł – stała opłata dla wszystkich firm Opłata weryfikacyjna: dla firm zgłaszających produkt – uzależniona od ilości zatrudnionych osób, dla firm zgłaszających usługę – uzależniona od przychodu netto firmy osiągniętego w 2011 roku
Opłaty weryfikacyjne za zgłoszenie do Konkursu produktu (serii): 4.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających do 50 osób 5.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 51 do 100 osób 6.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 101 do 200 osób 6.500 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 201 do 350 osób 7.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 351 do 500 osób 7.500 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 501 do 800 osób 8.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających od 801 do 1000 osób 9.000 zł dla przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 1000 osób
Opłaty weryfikacyjne za zgłoszenie do Konkursu usługi: 5.000 zł dla firm o rocznym przychodzie poniżej 1 mln złotych 7.000 zł dla firm o rocznym przychodzie od 1 mln do 20 mln zł. 8.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 21 mln do 50 mln zł. 9.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 51 mln do 100 mln zł. 10.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 101 mln do 400 mln zł. 12.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 401 mln do 1 mld zł. 15.000 zł dla firm o rocznym przychodzie powyżej 1 mld zł.
Procedura wyboru Laureatów Konkursu dokumentacja (ankieta weryfikacyjna), ocena ekspercka, nominacje do Godła „Teraz Polska”, wybór Laureatów Konkursu „Teraz Polska” przez Kapitułę Godła.
Kryteria oceny produktów w Konkursie „Teraz Polska”: normy i dokumenty potwierdzające jakość, właściwości użytkowe produktu, proces technologiczny i polityka jakości, opinie, wyniki rynkowe, dotychczasowe sposoby promocji.
Kryteria oceny usług w Konkursie „Teraz Polska”: ocena sposobu świadczenia usługi, stosowany system zapewnienia jakości, analiza przyczyn reklamacji, opinie, wyniki rynkowe, dotychczasowe sposoby promocji.
Uprawnienia Laureatów Konkursu Do najważniejszych korzyści marketingowych Laureata Konkursu „Teraz Polska” należą: prawo do umieszczania na swoich produktach i usługach Godła „Teraz Polska”, pakiet promocyjny oferowany przez Fundację, w skład którego wchodzą m.in.: zniżki na reklamę w mediach, możliwość udziału w imprezach targowych, współorganizowanych przez Fundację,
Uprawnienia Laureatów Konkursu udział w Gali „Teraz Polska”, w czerwcu 2013 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie, członkostwo w klubie „Teraz Polska”, zrzeszającym dotychczasowych Laureatów.
www.terazpolska.pl konkurs@terazpolska.pl