Proponowana problematyka prac

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Kongres Uzdrowisk Polskich Muszyna r
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
Model 3D trzeci wymiar w zarządzaniu miastem na przykładzie projektów:
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego (ZPORR) Działanie 1.4. ZPORR Rozwój kultury i turystyki Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego.
Konsultacje społeczne projektu strategii
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
POTENCJAŁY, PROBLEMY I PROPONOWANE KIERUNKI ROZWOJU POWIATU ŚWIECKIEGO r.
Projekt Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Biuro.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
„Doskonalenie strategii zarządzania oświatą
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Temat pracowni projektowej: społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju lokalnego i regionalnego prowadzący: Grzegorz Masik.
Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego w kontekście aktualizacji
Wrzesień 2006 r. kwiecień 2006.
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
Lokalna Organizacja Turystyczna Ziemi Tarnowskiej TAK czy NIE? Marcin Pałach, Tarnów
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
Prof.dr hab. Michał Jasiulewicz Politechnika Koszalińska Wydział Nauk Ekonomicznych GOSPODARKA PRZESTRZENNA Studia I-go stopnia.
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
GOSPODARKA PRZESTRZENNA
Technik Obsługi Turystycznej
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
KRAJOWY PUNKT KONTAKTOWY
Nie boją się: czytać pisać Lubią i znają sport W pracy magisterskiej odnajdą swoją pasję
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Promocja obszaru Jeziora Zegrzyńskiego poprzez działania Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich (M07)
dr inż. Agnieszka Dudzińska - Jarmolińska
Zakład Rozwoju i Polityki Lokalnej, Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW Zarządzanie strategiczne rozwojem lokalnym i regionalnym dr hab. Marta.
Zakład Geografii Turyzmu i Rekreacji
JAKOŚĆ PRZESTRZENI – JAKOŚĆ ŻYCIA Proseminarium i seminarium licencjackie na kierunku gospodarka przestrzenna dr hab. Sylwia Kulczyk, dr Katarzyna Duda-Gromada.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
w obrębie ulic: Wodna, Słowackiego, Plac Wolności, Nadrzeczna
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski.
MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO NA DOLNYM ŚLĄSKU oparta jest na 3 komplementarnych ze sobą projektach systemowych: - 2 współfinansowanych ze środków.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Projekt AGORA – Sieć zrównoważonej turystyki w Regionie Bałtyckim Strategie i metodyka wspierania zrównoważonej turystyki Jacek Lendzion.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
LOGISTYKA W SEKTORZE PUBLICZNYM Moduł H 8. Dla kogo ten moduł – cele Kształcenie wyspecjalizowanych kadr zarządzających sektorem publicznym, Sektor publiczny.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Lokalna Grupa Działania Rozwój przedsiębiorczości przygotowała: Patrycja Butlewska.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Prezentacja Katedry Turystyki
Partnerstwo samorządów Koszalińskiego Obszaru Funkcjonalnego szansą na wzmocnienie potencjału rozwojowego regionu Koszalin, 20 kwietnia 2017.
MARKETING TERYTORIALNY
Seminarium „Wiślany Okrągły Stół”
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
MARKETING TERYTORIALNY
Zapis prezentacji:

Proponowana problematyka prac Marketing terytorialny w gminie Proponowana problematyka prac Propozycja proseminarium i seminarium licencjackiego Proponowany temat: „Marketing terytorialny w gminie” Osoba prowadząca zajęcia i opiekun prac: dr Sylwia Dudek-Mańkowska [Istnieje możliwość przygotowywania prac licencjackich u innych pracowników WGiSR] Limit miejsc – 12 [w przypadku większej liczby kandydatów przewidziana jest rozmowa kwalifikacyjna] Planowany harmonogram prac: Proseminarium – omawianie metodologii przygotowywania pracy licencjackiej, opracowywanie wstępnej koncepcji pracy [w wakacje, także w ramach praktyk zawodowych, zbieranie materiałów] Seminarium – część 1 i 2 – dopracowywanie koncepcji pracy, pisanie pracy licencjackiej

Proponowana problematyka prac Marketing terytorialny w gminie Proponowana problematyka prac Proponowana problematyka prac Wizerunek i marka miejsca (gminy/powiatu/regionu) Działania promocyjne prowadzone przez jst. Event marketing – organizacja wydarzeń sportowych, kulturalnych, rozrywkowych w promocji miejsc Kreowanie produktów terytorialnych w jst. (np. produktu turystycznego) Marketing terytorialny a konkurencyjność miejsc …..

Proponowana problematyka prac Marketing terytorialny w gminie Proponowana problematyka prac Tematy prac zakończonych w 2010 roku Organizacja imprez sportowych jako element promocji miasta. Analiza wybranych przypadków. Wykorzystanie rajdów samochodowych w marketingu terytorialnym Turystyczny wizerunek gmin należących do związku gmin Zalewu Zegrzyńskiego Potencjał turystyczny a jego wykorzystanie na przykładzie gminy Nieporęt Przyrodniczo-kulturowe uwarunkowania rozwoju turystyki w gminie Pomiechówek Walory kulturowe Łomży i ich wykorzystanie Zróżnicowanie przestrzenne wartości rynkowej nieruchomości mieszkaniowych w Olsztynie Warunki życia w Głogowie Techniki ograniczania emisji hałasu lotniczego wokół lotnisk Heathrow i Chopina

Proponowana problematyka prac Marketing terytorialny w gminie Proponowana problematyka prac Kontakt Dr Sylwia Dudek-Mańkowska Zakład Geografii Miast i Organizacji Przestrzennej s.mankowska@uw.edu.pl Pokój nr 114 http://www.wgsr.uw.edu.pl/miasto/