Platforma Edukacyjna INES. Platforma Edukacyjna – INES Platforma e-learningowa była wdrażana i rozbudowywana w Wyższej Szkole Zarządzania od roku 2002.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Advertisements

SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
Pierwsze kroki Otwórz przeglądarkę internetową
Support.ebsco.com EBSCOhost Wyszukiwanie złożone (z wieloma frazami) Szkolenie.
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Kliknij w celu rejestracji
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Platforma E-learningowa
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
iDziennik – prezentacja dla rodziców
Instrukcja logowania do Platformy E-Learningowej WSFiZ Instrukcja dla nauczycieli.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Jak korzystać z zapisów on-line ? Kliknięcie w link Zapisy On-line przenosi nas na stronę zapisów.
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Moduł sprawdzianów.
Moduł Lojalnościowy. Czyli zatrzymanie klienta przy naszym zakładzie optycznym.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
TWOJA STRONA WWW NA VGH.PL MINIPORADNIK.
Instrukcja obsługi systemu CMS Przygotowanie
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
Instrukcja USOSweb Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko Plany zajęć dodatkowych pracownika.
POLSKA AKADEMIA OTWARTA Rozpoczęcie roku akademickiego 2007/2008.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Jak korzystać z zapisów on-line ? Dostęp do zapisów on-line.
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.
Dziennik.
Informatyka Poczta elektroniczna.
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE SIECI DYREKTORÓW POWIATU ŚWIDNICKIEGO Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Program edukacyjny Dzień przedsiębiorczości Działania firmy na platformie programu.
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
© 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. Dodawanie kontaktu Lista Kontakty upraszcza komunikację i umożliwia sprawdzenie statusu obecności.
Korzystanie z poczty Uruchamiamy przeglądarkę i wpisujemy adres naszej strony sosw2plock.com.
Instrukcja użytkowania systemu. Po zalogowaniu do systemu zobaczysz stronę główną. Zawiera ona informację o opublikowanych ogłoszeniach,
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
Jak zalogować się do systemu USOSweb?
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
REJESTRACJA oraz LOGOWANIE do e-dziennika oprac. Donata Ćmielewska.
Instrukcja USOS Płatności wersja by Marek Opacki.
Przewodnik Wprowadzenie do
Przewodnik Tworzenie powiadomień dotyczących czasopism w EBSCOhost
EBSCOhost Mobile Przewodnik
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Jak założyć konto czytelnika w MOL NET+ Oprac. Henryka Kuchta.
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Music Online: Classical Scores Library
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
T. 18. E Proces DGA - Działania (operatorka).
Recenzent I. Akceptacja zaproszenia do recenzji
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Otwarta firma Jak zgłosić szkołę do programu?.
Logowanie się do systemu
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Adres do strony internetowej:
Korzystanie z wirtualnego dysku OneDrive
Korzystanie z wirtualnego dysku OneDrive
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Adres do strony internetowej:
Zapis prezentacji:

Platforma Edukacyjna INES

Platforma Edukacyjna – INES Platforma e-learningowa była wdrażana i rozbudowywana w Wyższej Szkole Zarządzania od roku Obejmowała początkowo dostępne online materiały pomocnicze do wykładów. Systematycznie rozwijana zawiera obecnie szereg narzędzi do nauczania zdalnego przez Internet. W chwili obecnej działają dwie niezależne strony Platformy Edukacyjnej. Strona - wsz.edu.pl/ines/ dla kierunków Zarządzanie, Zarządzanie i Inżynieria Produkcji (w tym dla Projektu Inżynier - Praktyczny Zawód), Pedagogika oraz Pielęgniarstwo (Kursy Kwalifikacyjne Pielęgniarek i Położnych). Strona npz.wsz.edu.pl - dla studiów Podyplomowych Projekt pt.: Nauczyciel Przedmiotów Zawodowych

Platforma Edukacyjna – INES dostępne dla studenta: -fora dyskusyjne (odrębne dla każdego przedmiotu), -dostęp do bazy danych zawierającej m.in. adresy studentów i wykładowców danego kierunku (w zależności od tego czy dany student lub wykładowca uzupełnił pole w swoim profilu), -wgląd w statystyki pokazujące aktywność danego studenta na Platformie.

Platforma Edukacyjna – INES dostępne dla wykładowcy i administratora: - możliwość analizy aktywności użytkowników, - dodawanie/usuwanie użytkowników, - możliwość edycji uprawnień dla poszczególnych wykładów, - możliwość edycji pola cel ze szczegółowym opisem danego przedmiotu, - wirtualne biuro umożliwiające przeglądanie prac pozostawionych przez studentów, oraz zostawianie notatek, wskazówek i linków do innych materiałów.

Dane techniczne Serwery hostujące strony platformy umieszczone są w budynku przy ul. 1 Maja 40. Aktualnie Wyższa Szkoła Zarządzania jest podłączona do niezależnej międzyuczelnianej sieci PIONIER przy użyciu technologii radiowej w licencjonowanym paśmie 30 GHz. Transmisję danych zapewniają urządzenia CERAGON. Pozwalają one na osiągnięcie transferów dochodzących do 50 Mbit /s.

Platforma edukacyjna INES jest rodzajem rozbudowanego forum, pozwalającym na wymianę informacji i materiałów miedzy wykładowcami a studentami.

Logowanie do platformy : Po wpisaniu w pasku przeglądarki internetowej adresu www platformy pokaże nam się ekran powitalny. W tym miejscu właśnie będziemy wpisywać wcześniej otrzymany login (nazwę użytkownika) oraz hasło.

Zarówno login jak i hasło może zostać zmienione po wykonaniu pierwszego logowania w zakładce Konto/Karta osobowa - modyfikacja Logowanie

Po zakończeniu wszystkich czynności dydaktycznych należy poprawnie wylogować się z platformy edukacyjnej. W tym celu najeżdżamy kursorem myszy na napis "wyjście" w prawym górnym rogu ekranu i klikamy lewym przyciskiem. Wylogowanie z platformy uchroni nas przed nieprawidłowym zliczaniem czasu oraz problemami z ponownym zalogowaniem się na nią. Wylogowanie

Lista Przedmiotów

Przykład prezentacji wykładowcy zamieszczonej na platformie

Rozwinięcie wątku poruszanego w materiałach na forum przedmiotu

Wybór forum przedmiotu

Dodawanie nowej wiadomości na forum

Każdy przedmiot na Platformie Edukacyjnej posiada własne forum. Po dokonaniu wyboru właściwego forum w celu dodania nowej wiadomości należy kliknąć w pole Nowa wiadomość, następnie podać temat oraz treść wiadomości i zatwierdzić ją za pomocą przycisku Wyślij. Jeżeli chcemy odpowiedzieć na już rozpoczęty wątek forum, klikamy najpierw na interesującą nas wiadomość następnie postępujemy tak jak w przypadku dodawania nowej wiadomości.

Dodawanie nowej wiadomości na forum Najnowsze wiadomości będą się wyświetlały na samej górze poruszanego wątku, natomiast wiadomości najstarsze będą na dole.

Aby wejść do wirtualnego biura musimy z górnego panelu nawigacji wybrać opcję komunikacja a następnie z prawej strony z wysuniętej zakładki wybrać wirtualne biuro. Wirtualne biuro daje możliwość studentom zamieszczania swoich materiałów. Wirtualne biuro

Materiały te będą widoczne przez wszystkich użytkowników danego kierunki łącznie z wykładowcami, natomiast aby wiedzieć kto je zamieścił, student musi nazwać folder z plikami swoim imieniem i nazwiskiem. Wirtualne biuro

Niezwykle istotne jest także ustawienie właściwych uprawnień dostępu do pliku. Zalecane ustawienia to: - dla odczytu: wszystkie kierunki (tylko takie ustawienie umożliwia zobaczenie pracy przez wykładowcę) - dla zapisu: tylko właściciel (uniemożliwia ingerencje w plik włącznie z jego usunięciem ograniczając te uprawnienia wyłącznie do właściciela pliku). Należy pamiętać o nadawaniu właściwych uprawnień zarówno plikom jak i folderom! Wirtualne biuro

Począwszy od roku akademickiego 2010/11 wprowadzamy nową metodę sprawdzenia obecności studentów na zajęciach online. Każdy student musi dokonać wpisu obecny(a) po zalogowaniu się na Platformie Edukacyjnej najpóźniej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia zajęć online. Wpisu dokonujemy w temacie wątku z podaną datą, w treści, z racji tego, że system nie pozwala wysyłać pustych wiadomości wpisujemy …. Wszelkie wątki na forum obecności, poza wpisami obecny(a), będą usuwane. Wpisy te, będą traktowane jak tradycyjna lista obecności na zajęciach stacjonarnych. Na kolejnych slajdach przedstawiamy krok po kroku jak należy dokonać wpisu. Obecność na zajęciach online

Wybór właściwego przedmiotu: nazwa przedmiotu (obecności) Obecność na zajęciach online

Wybór właściwego przedmiotu: lista obecności Obecność na zajęciach online

Wybór właściwego przedmiotu: Wpisu dokonujemy po kliknięciu w odpowiednią (aktualną) datę i godzinę zajęć online, w temacie wpisując obecny(a), w treści wiadomości … Obecność na zajęciach online

Przygotowana w ten sposób wirtualna lista obecności znacznie ułatwi nam rozliczanie Państwa z wymaganych do zaliczenia danego przedmiotu godzin. Jednocześnie uprzejmie prosimy o nie wpisywanie obecności na forum przedmiotu, gdzie powinna mieć miejsce jedynie dyskusja na merytoryczne tematy związane z zagadnieniami przedmiotu. Obecność na zajęciach online

Dziękujemy za uwagę Wykonanie Prezentacji: Piotr Nykiś Tomasz Szumliński Projekt szablonu: Dr inż. Edyta Soboniak inż. Joanna Dziewiątkowska