Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Śląski System Informacji Turystycznej
Znaczenie agroturystyki dla rozwoju regionu
PRODUKT TURYSTYCZNY: zaprogramowany na sukces
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Leśny Krąg Naturalna Przedsiębiorczość w Leśnym Kręgu.
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
Światowy Dzień Turystyki
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
AGROTURYSTYKA W STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Województwo pomorskie –
Wojciech Kuśpik – Prezes Zarządu, Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości Artur Wolny – Ernst & Young.
Wrzesień 2006 r. kwiecień 2006.
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
Współpraca na rzecz wiejskiego produktu turystycznego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Spójność działań marketingowych
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Produkt turystyczny TURYSTYKA KOLEJOWA w WIELKOPOLSCE
Katarzyna Sobierajska
Prof.dr hab. Michał Jasiulewicz Politechnika Koszalińska Wydział Nauk Ekonomicznych GOSPODARKA PRZESTRZENNA Studia I-go stopnia.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Zieleń w mieście – dlaczego jej potrzebujemy?
Technik Turystyki Wiejskiej
Produkt uzdrowiskowy.
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
KONCEPCJA ROZWOJU LOKALNEJ TURYSTYKI W GMINIE URZĘDÓW.
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Przestrzeń życia Polaków - założenia i struktura raportu
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Produkt przedsiębiorstwa
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Gmina Czchów na Śliwkowym Szlaku Wnioski realizowane w ramach działania „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju”
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Konferencja Gdańsk - PODR
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Możliwości rozwoju turystyki wiejskiej w gminie Pszczew mgr inż. Justyna Kozłowska- Hałas.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Strategia rozwoju turystyki na lata Projekt Elżbieta Wyrwicz Departament Turystyki Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Poznań, r. Oddział Terenowy Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość” Płock, ul. Nowy Rynek 3 tel. 24/ ;
Zasady dofinansowania projektów w ramach osi priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska ze szczególnym uwzględnieniem działania 2.6.
Ewa Dziedzic Katedra Turystyki SGH Potrzeby i luki informacyjne u podmiotów zarządzających turystyką.
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
OPINIE MIESZKAŃCÓW CZĘSTOCHOWY NA TEMAT ROZWOJU I PROMOCJI MIASTA JAKO CENTRUM TURYSTYCZNEGO Dr hab. Felicjan Bylok (kierownik badań) Dr Leszek Cichobłaziński.
Odnowa i rozwój wsi W latach kontynuacją Sektorowego Programu Operacyjnego "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Wisła wzdłuż i w poprzek
Paczków dnia r..
Seminarium „Wiślany Okrągły Stół”
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Zapis prezentacji:

Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego Ewa Puciata Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Międzywydziałowe Studium Turystyki i Rekreacji

Cele szczegółowe pracy: Charakterystyka pojęcia produktu turystycznego Cel główny pracy: Charakterystyka czynników wpływających na sukces produktów turystycznych Małopolski Cele szczegółowe pracy: Charakterystyka pojęcia produktu turystycznego Opis wybranych produktów turystycznych województwa małopolskiego Charakterystyka atrakcyjności turystycznej, działań promocyjnych, źródeł informacji o regionie oraz struktury zarządzania Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Hipotezy badawcze Małopolskie produkty turystyczne są znane i rozpoznawane przez turystów. Sukces produktów turystycznych Małopolski wynika nie tylko z dużej atrakcyjności turystycznej, ale również z szerokiej promocji i informacji turystycznej. Główne czynniki przyciągające turystów do Krakowa to: walory kulturowe i „moda na Kraków”. Kampanie billboardowe Krakowa i Małopolski zwracają uwagę odbiorców i zapadają im w pamięć. Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Charakterystyka pojęcia produktu turystycznego różne ujęcia, cechy, składniki, wymiary, klasyfikacje, markowe produkty turystyczne, tendencje w kształtowaniu się produktu turystycznego na świecie, krajowy produkt turystyczny. Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Elementy warunkujące kształtowanie produktów turystycznych 1. Atrakcyjność turystyczna walory turystyczne zagospodarowanie turystyczne dostępność komunikacyjna 2. Działania promocyjne reklama public realtions targi turystyczne kampanie promocyjne Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Elementy warunkujące kształtowanie produktów turystycznych 3. Informacja turystyczna Środki informacyjne Punkty informacji turystycznej 4. Zarządzanie turystyką Zadania samorządów w zakresie turystyki Regionalne i lokalne organizacje turystyczne Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Charakterystyka wybranych produktów turystycznych województwa małopolskiego produkt turystyczny - rzecz produkt turystyczny - usługa Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Charakterystyka wybranych produktów turystycznych województwa małopolskiego produkt turystyczny - obiekt produkt turystyczny - szlak Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Charakterystyka wybranych produktów turystycznych województwa małopolskiego produkt turystyczny - wydarzenie produkt turystyczny -impreza Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Charakterystyka wybranych produktów turystycznych województwa małopolskiego produkt turystyczny - obszar Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Co zapewnia sukces produktów turystycznych Małopolski ? Atrakcyjność turystyczna Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Co zapewnia sukces produktów turystycznych Małopolski ? Działalność promocyjna Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Co zapewnia sukces produktów turystycznych Małopolski ? Informacja turystyczna Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Co zapewnia sukces produktów turystycznych Małopolski ? Zarządzanie turystyką Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Badanie znajomości produktów turystycznych oraz działań promocyjnych regionu ankietowani: turyści na Rynku Głównym w Krakowie badani za pośrednictwem Internetu obszary badania: atrakcyjność Małopolski znajomość atrakcji turystycznych regionu znajomość kampanii promocyjnych Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Atrakcyjność turystyczna Małopolski względem innych województw Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Atrakcyjność turystyczna Krakowa w porównaniu do innych polskich miast Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Imprezy odbywające się według respondentów w Krakowie Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Szlaki turystyczne przebiegające według respondentów przez obszar Małopolski Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Czynniki motywujące do przyjazdu do województwa małopolskiego Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Znajomość billboardów promujących Kraków i Małopolskę Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Skuteczność billboardów w opinii respondentów Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

Wnioski w oparciu o wyniki badania Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego EWA PUCIATA