Learning Innovative Teaching 2013-2015 Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Projekt PSS – Promowanie kompetencji społecznych Podręcznik dla nauczycieli Konferencja.
Advertisements

Ekorozwój.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Dostęp do dóbr kultury Uzupełnianie I rozszerzanie wiedzy niewidomego studenta o otaczającym świecie ze szczególnym uwzględnieniem znajomości kultury I.
(na podstawie badań ankietowych)
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 4.
INTERAKTYWNE ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
TRANSFORMACJA ZAWODOWA NAUCZYCIELA BIBLIOTEKARZA
Biblioteka Pedagogiczna w Kazimierzy Wielkiej
ku lepszej przyszłości”
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Szkoła Podstawowa nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Ełku
Co to jest TIK?.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Założenia PROJEKTU
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 11 im. Wł. Broniewskiego.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Witamy w nowej sali multimedialnej Centrum Multimedialnego X LO Witamy w nowej sali multimedialnej Centrum Multimedialnego X LO Zdjęcia sali multimedialnej.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Co może mały człowiek Rok Janusza Korczaka w
Obserwacja wybranych uczniów
STRATEGICZNY PROGRAM BADAWCZY PPT – BPP
Realizacja programu rozwojowego
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
Potrzeby i możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych.
I NTERNETOWE C ENTRUM I NFORMACJI M ULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej nr 20 im. S. Batorego w Poznaniu.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Mobilność Kadry Edukacyjnej – Comenius Anna Krzyżanowska ICT for Collaborative, Project Based, Teaching and Learning Malta 2010.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
PROJEKT EDUKACYJNY – blog Pomoce z języka angielskiego Opracowanie: Agnieszka Osińska.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
KODEKS 2.0 Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów
TIK w szkole CYFROWA SZKOŁA.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego E-podręczniki i e-materiały* do kształcenia ogólnego nie zastąpienie,
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Szkolenie w ramach projektu POWERSE
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
Obserwacja wybranych uczniów
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 257 im prof
O nas Jesteśmy grupą młodych, ambitnych uczniów chcących pokazać wykorzystanie nowoczesnych technologii w życiu codziennym oraz do celów edukacyjnych.
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja

Z czego wynika niechęć do nauki historii w szkole? rozległy materiał dużo informacji do zapamiętania wykładowe metody pracy brak poczucia przydatności wiedzy historycznej we współczesnym świecie

HISTORIA ZAWSZE BLISKA Efektywne nauczanie poprzez: świadomość uczniów wzbudzanie ciekawości angażowanie uczniów do poznania i zrozumienia historii

4 Korzystanie nowoczesnych technologii na lekcji historii fragmenty filmów programy edukacyjne wirtualne biblioteki i muzea interaktywne podręczniki multimedialne mapy

5 Historia na nowo - jak nowocześnie połączyć przeszłość z teraźniejszością poznanie nowoczesnych metod indywidualizacji procesu dydaktycznego obserwacja sposobów wykorzystania multimediów na lekcjach

6 Opracował: Adrian Kmiecik