Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja klastra a konkurencyjność przedsiębiorstw
Advertisements

Analiza konkurencyjności polskiego sektora kosmicznego
Unia dla Innowacji – perspektywy polityki UE
Założenia aktualizacji Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Małopolskiego.
ROLĄ SAMORZĄDU JEST INTEGRACJA DZIAŁAŃ I STWORZENIE WARUNKÓW DO BUDOWY SYSTEMU INNOWACJI.
Aktualizacja Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Kujawsko- Pomorskiego Zespoły tematyczne Pierwsze plenarne spotkanie grupy eksperckiej Przysiek,
4.2. Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa
Definicja Benchmarking definiowany jest jako „nieprzerwany proces porównywania wyników przedsiębiorstwa, systemów zarządzania, procesów, produktów i usług.
4. Analiza otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Warsztat z pomysłem, cz. III
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Wpływ na polską przestrzeń przewidywanych trendów rozwoju i restrukturyzacji polskiej gospodarki.
Nowe teorie handlu międzynarodowego
Priorytety polskiej polityki innowacyjności
Analiza ekonomiczna „Od studenta do menedżera” projekt współfinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego mgr E. Tarnawska.
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
SZKOŁA LETNIA ZARZĄDZANIA 2012 „TEORIA I PRAKTYKA ZARZĄDZANIA
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
dr Jakub J. Brdulak Katedra Zarządzania Innowacjami
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
Rola Doradztwa w doskonaleniu innowacyjno ś ci sektora Rolno- spo ż ywczego Prof.zw.dr hab.Katarzyna Duczkowska- Małysz Puławy 2009.
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
KONFERENCJA NAUKA DLA BIZNESU – WSPARCIE INNOWACJI W SEKTORZE ROLNO-SPOŻYWCZYM Katarzyna Margel Warszawa, SGGW, 27 luty 2007 rok.
W SEKTORZE ROLNO – SPOŻYWCZYM
Zarządzanie 1. Zarządzanie
KATEDRA EKONOMII Obszary badawcze Przykładowe tematy prac dyplomowych
Zarządzanie projektami
Slajd początkowy z animacją, animacja uruchamia się automatycznie po włączeniu tryby prezentacji 1 1.
INNOWACYJNA WIELKOPOLSKA
1.
Żywność i żywienie w XXI wieku. Konferencja końcowa, Warszawa 28 kwietnia 2011 Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Rynek usług medycznych
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Piotr Nędzewicz Poznański Park Naukowo-Technologiczny
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Kluczowe czynniki sukcesu
Otoczenie technologiczne przedsiębiorstwa
Strategia przedsiębiorstwa
20/02/2007Marcin Gomułka, Szkoła Główna Handlowa, © Propozycje nowych wskaźników produktów dla mierzenia innowacyjności. Innowacyjność w kontekście.
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Ministerstwo Gospodarki Budowanie innowacyjnej gospodarki Departament Rozwoju Gospodarki Ministerstwo Gospodarki Regionalna Strategia Innowacji dla Mazowsza.
Ekonomia menedżerska Katedra Ekonomii.
INŻYNIERIA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
1 Ankietowe badania innowacyjności Community Innovation Survey mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania Informacji mgr Izabela Kijeńska Ośrodek Przetwarzania.
WYZWANIA DLA BIZNESU. Przedsiębiorstwa w Europie Włączają się w proces globalizacji (integracja, konkurencyjność, regulacje wspólnotowe, polityka wobec.
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
Tomasz Klajbor Kierownik Realizacji Projektu IV Regionalne Forum Innowacji Gdańsk, 10 czerwca 2005 r. Proces Wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji.
System rodziny w biznesie może stanowić źródło jego trwałej przewagi konkurencyjnej.
SYSTEMY CELOWE Jacek WĘGLARCZYK.
1 STRATEGIA INNOWACJI Ewa Postolska Akcelerator i Inkubator Technologii Uniwersytetu Łódzkiego Przedsięwzięcie współfinansowane przez Unię Europejską.
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Wpływ lokalnej gospodarki na rozwój/innowacyjność przedsiębiorstw w aglomeracji konińskiej Dr Monika Matusiak Centrum Polityk Publicznych Uniwersytet Ekonomiczny.
Handel w polskiej polityce przemysłowej DR M A FALIŃSKI.
WYZWANIA I SZANSE ROZWOJU W KONTEKŚCIE TRANSGRANICZNYM PAWEL WARSZYCKI Szczecin Hanseatic Institute for Entrepreneurship and Regional Development.
Znaczenie innowacji w kontekście Programu Rozwoju Innowacji Sylwia Pedzińska Dyrektor Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnymia 2015.
Ochrona własności intelektualnej a rozwój przedsiębiorczości dr hab. Adam Grzegorczyk Kielce,
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
INSTRUMENTY WSPIERANIA PROJEKTÓW INNOWACYJNYCH ARP S.A.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
Agro Klaster Kujawy – regionalna organizacja przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego.
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
Zarządzanie strategiczne 4
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Studia II stopnia (magisterskie) rok akademicki 2018/2019
Specjalność Menedżer finansowy
Zapis prezentacji:

Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa WPROWADZANIE NOWOCZESNYCH TECHNIK I TECHNOLOGII W SEKTORZE SPOŻYWCZYM JAKO KWESTIE ZARZĄDZANIA Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa

Nowoczesne techniki i technologie w kontekście rozwojowym Charakterystyka obecnego etapu rozwoju gospodarczego Przedsiębiorstwa przemysłu rolno – spożywczego wobec wyzwań rozwojowych Rola Unii Europejskiej w rozwoju nowoczesnych technik i i technologii

Innowacje – rodzaje, charakter Innowacje u dostawców i odbiorców Innowacje w systemach wytwarzania (służące rozszerzeniu skali produkcji) Innowacje w informacji Innowacje w zarządzaniu

Decyzje przedsiębiorstwa o wprowadzeniu innowacji Innowacje a konkurencyjność przedsiębiorstwa Innowacje w strategii firmy Innowacje wobec cyklu życia technologii Związek nowej technologii z innowacyjnością przedsiębiorstwa

Czynniki kształtujące decyzje o wprowadzeniu nowej techniki czy technologii Potrzeby i zachowania kupujących Obecna i przyszła sytuacja w konkurencji Poziom rozwoju techniki i kierunki rozwoju technologii Strategia przedsiębiorstwa

Decyzje o innowacjach w branży spożywczej Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw w branżach rolno-spożywczych Innowacyjność produktu jako przewaga konkurencyjna Kierunki inwestowania w przedsiębiorstwach Przyszłość przedsiębiorstw a strategiczne kierunki inwestowania

Bariery wprowadzania nowych technik i technologii do przemysłu spożywczego Sytuacja wewnętrzna przedsiębiorstwa Sytuacja w otoczeniu przedsiębiorstwa Strategiczna odpowiedzialność za biznes