Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa WPROWADZANIE NOWOCZESNYCH TECHNIK I TECHNOLOGII W SEKTORZE SPOŻYWCZYM JAKO KWESTIE ZARZĄDZANIA Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Nowoczesne techniki i technologie w kontekście rozwojowym Charakterystyka obecnego etapu rozwoju gospodarczego Przedsiębiorstwa przemysłu rolno – spożywczego wobec wyzwań rozwojowych Rola Unii Europejskiej w rozwoju nowoczesnych technik i i technologii
Innowacje – rodzaje, charakter Innowacje u dostawców i odbiorców Innowacje w systemach wytwarzania (służące rozszerzeniu skali produkcji) Innowacje w informacji Innowacje w zarządzaniu
Decyzje przedsiębiorstwa o wprowadzeniu innowacji Innowacje a konkurencyjność przedsiębiorstwa Innowacje w strategii firmy Innowacje wobec cyklu życia technologii Związek nowej technologii z innowacyjnością przedsiębiorstwa
Czynniki kształtujące decyzje o wprowadzeniu nowej techniki czy technologii Potrzeby i zachowania kupujących Obecna i przyszła sytuacja w konkurencji Poziom rozwoju techniki i kierunki rozwoju technologii Strategia przedsiębiorstwa
Decyzje o innowacjach w branży spożywczej Sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstw w branżach rolno-spożywczych Innowacyjność produktu jako przewaga konkurencyjna Kierunki inwestowania w przedsiębiorstwach Przyszłość przedsiębiorstw a strategiczne kierunki inwestowania
Bariery wprowadzania nowych technik i technologii do przemysłu spożywczego Sytuacja wewnętrzna przedsiębiorstwa Sytuacja w otoczeniu przedsiębiorstwa Strategiczna odpowiedzialność za biznes