Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wsparcie dla organizacji pozarządowych w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie PO KL (Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora) Ministerstwo Pracy.
Advertisements

Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie – Instytucja Wdrażająca komponent regionalny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
CADSES – main features of the programme CADSES – główne założenia programu Katowice, Ministerstwo Gospodarki i Pracy Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg.
Fundusze:Strukturalne i Spójności w Polsce
Tomasz Kierzkowski Szanse rozwoju przedsiębiorczości związane z funduszami pomocowymi po akcesji Warszawa, 8 grudnia 2003.
Założenia Programu Operacyjnego dotyczącego Polski Wschodniej na lata Warszawa 09 stycznia 2013 r.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Kryteria wyboru projektów pomocy technicznej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Departament Koordynacji Programów Infrastrukturalnych.
TRANSPORT W ZPORR Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego MGPiPS LUTY 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
BEZPIECZEŃSTWO. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG.
Czysty transport miejski
Katowice, 19 marca 2008 r. Sektorowy Program Operacyjny Transport Janusz Mikuła Podsekretarz Stanu w MRR Łódź, 6 czerwca 2008 r.
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
"Potencjał inwestycyjny węzłów integracyjnych – obecne i przyszłe projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w Gminie Miasta Gdańska Dzięki bezzwrotnym.
Wymiar miejski polityki spójności Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Piotr Siewierski Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Łódź, 7 grudnia 2012.
Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Planowanie i wdrażanie inteligentnych systemów transportowych w Polsce
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Stan przygotowań w zakresie wdrażania Narodowego Planu Rozwoju/ Podstaw Wsparcia Wspólnoty na lata Ministerstwo Gospodarki i Pracy Warszawa,
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Kryteria wyboru projektów dla Działania 8.1 Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Spotkanie robocze Komitetu Monitorującego RPO Wrocław,
Wsparcie sektora energetyki w ramach POIiŚ
PROJEKTY NA RZECZ RÓŻNORODNOŚCI BIOLOGICZNEJ ZE ŚRODKÓW PO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO października 2015 r.
PROGRAM OPERACYJNY Infrastruktura i Środowisko Zielona Góra, r.
– Wyszkolona kadra pracowników ODGiK, – Dobrze rozwinięta baza sprzętowa i programowa w części ODGiK, – Zrealizowane lub realizowane projekty na szczeblu.
NARODOWY PROGRAM BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO 2013 – 2020 Rzeszów, 12 wrzesień 2013 r.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Możliwości pozyskania środków przez samorządy w ramach Krajowych Programów Operacyjnych Fundusze Europejskie
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Pilotażowy Program Leader+ w Polsce.  Narodowy Plan Rozwoju  Sektorowy Program Operacyjny „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz.
Wartość projektów dofinansowanych z UE – realizowanych przez Zarząd Dróg Miejskich Wartość całkowita podpisanych umów – ,50 zł Dofinansowanie.
Źródła dofinansowania projektów infrastrukturalnych w nowym okresie programowania funduszy strukturalnych
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata Wojewódzki Urząd Pracy 18 lutego 2008 r.
Sprawozdanie okresowe z realizacji RPO WK- P za I półrocze 2014 roku Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Maria Wasiak – mocne wsparcie dla Bydgoszczy Urząd Miasta Bydgoszczy
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wałbrzych – Książ, grudzień 2015 dr inż. Elżbieta Berezowska Skarbnik Województwa Dolnośląskiego.
Justyna Wieczorkiewicz-Molendo Biuro ZIT WrOF Urząd Miejski Wrocławia Mechanizm Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych /ZIT/ jako nowe rozwiązania dla.
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata maja 2008 r. „Unijna recepta dla służby zdrowia” Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego.
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP
Plan finansowy programu
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata 2004-2006 Prof. zw. dr hab. Józef Perenc MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY

zrównoważony gałęziowo rozwój transportu, Instytucją Zarządzającą SPOT jest Ministerstwo Infrastruktury. W ramach SPOT wyodrębniono trzy priorytety. Są nimi: zrównoważony gałęziowo rozwój transportu, -bezpieczniejsza infrastruktura drogowa, -pomoc techniczna.

poprawa infrastruktury dostępu do portów morskich, W ramach tych trzech priorytetów wyodrębniono szereg działań. W pierwszym priorytecie są nimi: modernizacja linii kolejowych między aglomeracjami miejskimi i w aglomeracjach, poprawa infrastruktury dostępu do portów morskich, rozwój systemów intermodalnych.

W drugim priorytecie wyodrębnionymi działaniami są: poprawa jakości dróg, polegająca na budowie i przebudowie dróg krajowych, w tym budowie odcinków autostrad i dróg ekspresowych, usprawnienie przejazdów drogami krajowymi przez miasta na prawach powiatu, wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.

wsparcie efektywnego zarządzania, informacja i promocja operacji SPOT. W trzecim priorytecie, dotyczącym pomocy technicznej, wyodrębniono dwa działania: wsparcie efektywnego zarządzania, informacja i promocja operacji SPOT.

Ocena ex-ante działań SPOT

Analiza SWOT

Analiza SWOT c.d.

Priorytety, działania, poddziałania i duże projekty SPOT na lata 2004-2006

Priorytety, działania, poddziałania i duże projekty SPOT na lata 2004-2006

Priorytety, działania, poddziałania i duże projekty SPOT na lata 2004-2006

Procedura wyboru projektów z infrastruktury transportu.

DZIAŁANIA W RAMACH PRIORYTETU 1 DZIAŁANIA W RAMACH PRIORYTETU 1.: ZRÓWNOWAONY GAŁZIOWO ROZWÓJ TRANSPORTU Działanie 1.1. Modernizacja linii kolejowych w relacjach między aglomeracjami miejskimi i w aglomeracjach

Poddziałanie 1.1.1.: Przebudowa linii kolejowych

Poddziałanie 1.1.2.: Zakup pasażerskiego taboru kolejowego oraz lokomotyw interoperacyjnych.

Działanie 1.2. Poprawa infrastruktury dostępu do portów morskich

Poddziałanie 1.2.1.: Poprawa dostępu do portów morskich od strony morza.

Poddziałanie 1.2.2.: Poprawa infrastruktury w portach morskich

Poddziałanie 1.2.3.: Poprawa dostępu do portów morskich od strony lądu

Działanie 1.3. Rozwój systemów intermodalnych

Poddziałanie 1.3.1. Budowa centrów logistycznych

Poddziałanie 1.3.2. Budowa terminali kontenerowych

DZIAŁANIA W RAMACH PRIORYTETU 2 DZIAŁANIA W RAMACH PRIORYTETU 2.: BEZPIECZNIEJSZA INFRASTRUKTURA DROGOWA Działanie 2.1. Budowa i przebudowa dróg krajowych

Poddziałanie 2.1.1.:Budowa autostrad.

Poddziałanie 2.1.2.: Budowa dróg ekspresowych

Poddziałanie 2.1.3.: Przebudowa dróg krajowych

Działanie 2.2. Usprawnienie przejazdów drogami krajowymi przez miasta na prawach powiatu

Działanie 2.3. Wdrażanie i monitoring środków poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego

Poddziałanie 2.3.1.: Poprawa bezpieczeństwa na drogach krajowych

Poddziałanie 2.3.2.: Monitoring bezpieczeństwa ruchu drogowego

PRIORYTET 3: POMOC TECHNICZNA 3. 8. Działanie 3. 1 PRIORYTET 3: POMOC TECHNICZNA 3.8. Działanie 3.1. Wsparcie efektywnego zarządzania SPOT

Działanie 3.2. Informacja i promocja operacji SPOT

Beneficjenci Końcowi Ministerstwo Infrastruktury, Beneficjentami Końcowymi, (tj. instytucjami wdrażającymi odpowiedzialnymi za zlecanie projektów) dla działań/poddziałań w ramach SPOT są: Ministerstwo Infrastruktury, PKP PLK S.A, PKP S.A., przedsiębiorstwa kolejowe, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA), Zarządy Portów Gdańska, Gdyni, Szczecina i Świnoujścia, Urzędy Morskie, Policja, Państwowa Straż Pożarna, Instytut Badawczy Dróg i Mostów, Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa (Służba SAR), Miasto Gdynia, miasta na prawach powiatu, Inne instytucje, właściwe z punktu widzenia wdrażania działach w ramach SPOT

Schemat struktury zarządzania i finansowania SPOT

Przewidywany udział procentowy środków unijnych w kosztach ogółem realizacji projektów.