Learning Innovative Teaching 2013-2015 Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Katarzyna Szypuła-Sajon
Advertisements

Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Study in Poland Warszawa r. Dr Liliana Szczuka- Dorna.
Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach
Multimedialne programy edukacyjne
B-learning na kierunku ‘dziennikarstwo i komunikacja społeczna’
(na podstawie badań ankietowych)
Szkolenia przygotowujące nauczycieli gimnazjów
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Moje przyszłe gimnazjum- „KSO” EDUKATOR
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt ICT w nauczaniu przedmiotów matematycznych i przyrodniczych w gimnazjach Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
3 Tablice interaktywne wraz z rzutnikami oraz laptopami. 2 pracownie komputerowe ( 10 i 20 stanowisk) oraz w najbliższym czasie sala na 15 stanowisk.
Centrum Językowe Magic Land
Komercjalizacja wiedzy i nowe technologie
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
Welttour to wyprawa po zdaną maturę!
PROGRAM COMENIUS.
JAK DORADCY METODYCZNI JEZYKÓW OBCYCH WSPIERAJĄ NAUCZYCIELI W PRACY DYDAKTYCZNEJ? OPRACOWANIE: PIOTR SKUBIŃSKI JOANNA GALANT.
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 37 w SZCZECINIE.
Gimnazjum nr 23 Łódź, ul. Minerska 1/3.
CO TO JEST DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH ? Począwszy od roku 2001, 26 września obchodzony jest Europejski Dzień Języków, dzień mający przypominać o korzyściach.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Szkoła z tradycją i przyszłością.  Już w 1920 roku - co potwierdzają najstarsi mieszkańcy, w Woli Mieleckiej funkcjonowała szkoła powszechna.  1973.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
Dźwiękoludki Junior Music Course. Kraje, w których działają Szkoły Muzyczne YAMAHA.
Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Tel lub mail:
Mobilność szkolnej kadry nauczycieli w Książnicach Wielkich MALTA 18
Uczymy innych Lekcja angielskiego dla rodziców. W czwartek 28 stycznia uczniowie klasy IV c postanowili wcielić się w role nauczycieli i przeprowadzili.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY NR 4 (dla Dzieci Niesłyszących) Łódź ul. Krzywickiego 20
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
XLIV Liceum Ogólnokształcące Ł ód ź. Obierz kurs na 44 LO Posiadamy ofertę dostosowaną do uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Nasza.
Łódź, ul. Minerska 1/3 Gimnazjum nr 23. dwujęzycznej z językiem rosyjskim w której: o nauczysz się języka rosyjskiego od podstaw o poznasz rosyjskie obyczaje.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Dlaczego warto uczy ć si ę j ę zyków obcych?. 6 języków, których najczęściej się uczymy.
„Ready, steady…English!” to projekt Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności, której krajowym operatorem jest Nidzicka Fundacja Rozwoju NIDA.
Międzynarodowa klasa;-)
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
Oddział Przedszkolny Szkoła Podstawowa nr 221 im
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
FUNDACJA STEFANKA PRZY SP 143
Zapis prezentacji:

Learning Innovative Teaching Łódź, Polska - Örebro, Szwecja

W ramach realizacji celu projektu: obserwacja sposobów wykorzystania multimediów na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych Wykorzystanie multimediów na lekcjach języków obcych

Interaktywne wersje podręczników.

Wykorzystanie multimediów na lekcjach języków obcych Dodatkowe materiały interaktywne do podręczników.

Wykorzystanie multimediów na lekcjach języków obcych Materiały na stronach wydawnictw, ćwiczenia rozumienia ze słuchu oraz wymowy

Strony internetowe ćwiczenia językowe

Strony internetowe gry i zabawy komputerowe

Strony internetowe słowa piosenek

Strony internetowe - filmy

komunikacja z rówieśnikami z innych krajów Video-konferencje

Opracowała: Dorota Woźniak n.htm n.htm d%C3%AAtre1.pdf d%C3%AAtre1.pdf Adresy stron wykorzystywanych przez nauczycieli języka francuskiego oraz włoskiego