Najciekawsze prezentacje – przedsiębiorczość Dr Sebastian Gnat

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Advertisements

Identyfikacja projektów z zakresu ochrony klimatu i ochrony środowiska
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
Coaching dla innowacyjnych firm
11 Konkurs nr RPOWZ/1.1.3/2012/1 (3 konkurs na nowe technologie w ramach RPO WZ na lata ) Wnioskodawcy: Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.
Warszawa, 5 lutego 2008 r. Priorytet II i VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w kontekście aktywizacji zawodowej osób z grupy wiekowej 50+ Departament.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Od pomysłu do realizacji projektu - procedury. 2. Jakie są źródła finansowania naszego projektu?
MOŻLIWOŚCI POZYSKANIA ŚRODKÓW NA BADANIA NAUKOWE POLSKO-NORWESKI FUNDUSZ BADAŃ NAUKOWYCH PROGRAMY WSPÓŁPRACY TERYTORIALNEJ.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka Działanie 4.2 Patrycja Dukaczewska.
ZAKŁADANIE FIRMY.
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt jest realizowany przez.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dobra energia dla wszystkich. Dobra energia dla wszystkich.
Skoro nie wiesz dokąd zmierzasz Nigdy tam nie dojdziesz Konwent zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego Pogorzelica
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PORADNIK DLA OSÓB ZAKŁADAJĄCYCH WŁASNĄ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
ABC FUNDUSZY EUROPEJSKICH © Mariola Ciborowska, 11 grudnia 2012.
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Jak założyć własną firmę?
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
Badanie ewaluacyjne projektu Ścieżka aktywności zawodowej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Mikroprzedsiębiorstwa Mikroprzedsiębiorstwa
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zachodniopomorskie Centrum Edukacyjne
1.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Uczniowie pierwszej klasy gimnazjum z Zespołu Szkół Gimnazjalnych im. ks.Piotra Sosnowskiego w Bysławiu kompetencja matematyczno – przyrodnicza 96_50_mp_g2.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
ZAKŁADANIE FIRMY.
Powiatowy Urząd Pracy w Golubiu-Dobrzyniu w partnerstwie z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Toruniu oraz pozostałymi urzędami pracy z województwa kujawsko-pomorskiego.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Program Operacyjny kapitał Ludzki CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA Projekt,, Z FIZYKĄ, MATEMATYKĄ I PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ ZDOBYWAMY ŚWIAT!!!” jest.
Działania samorządu województwa (Wojewódzkiego Urzędu Pracy) na rzecz promocji zatrudnienia i rozwoju przedsiębiorczości Zielona Góra, 08 kwietnia 2009.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Współpraca PROW
Podsumowanie realizacji projektu „Własna firma” Chrzanów, 26 marca 2014 r.
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
Jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu „Przedsiębiorczość szansą na rozwój regionu kujawsko – pomorskiego Działanie.
Rozwój gospodarczy, celem funkcjonowania LGD Marek Przedniczek Prezes Zarządu LGD III Regionalna konferencja gospodarczo-ekonomiczna.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Procedura rejestracji firmy Przed zarejestrowaniem firmy, ale kiedy nabrała ona już określonych kształtów przedsiębiorca powinien:  zdecydować co będzie.
Budowa Lubuskiego Systemu Innowacji , Żary Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Współpracy.
URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO Lubuska Regionalna Strategia Innowacji 2010 – 2015 Adrian Mirosławski Departament Rozwoju Regionalnego i Planowania.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwiecień 2016 r. Kryteria wyboru projektów Działanie 4.2 Infrastruktura.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
JAK ZAŁOŻYĆ DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ?. Co to jest ta działalność gospodarcza?
Jak założyć firmę w jednym okienku? Autorki: Anna Mikler Anna Mikler Magdalena Aksamit Magdalena Aksamit.
Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską w ramach
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich
PROGRAM WSPÓŁPRACY Transgranicznej Polska - rosja OLSZTYN,
Stanisław Tamm Urząd Miasta Poznania Wydział Działalności Gospodarczej
Zapis prezentacji:

Najciekawsze prezentacje – przedsiębiorczość Dr Sebastian Gnat Projekt realizowany przez Uniwersytet Szczeciński w partnerstwie z Combidata Poland sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III „Wysoka jakość systemu oświaty”, Działanie 3.3 „Poprawa jakości kształcenia”, Poddziałanie 3.3.4 „Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe” Najciekawsze prezentacje – przedsiębiorczość Dr Sebastian Gnat

Prezentacje oceniane były według trzech kryteriów: Formalnego (maksymalnie 10 punktów), Estetycznego (maksymalnie 10 punktów), Merytorycznego (maksymalnie 80 punktów). Praca, która spełniałaby wszystkie kryteria w sposób idealny mogła uzyskać 100 punktów w ocenie.

Maksymalna ilość punktów Kryteria formalne Maksymalna ilość punktów Opatrzenie prezentacji logotypami projektu 1 Poprawność zapisu wyrażeń, symboli, oznaczeń itp. 2 Poprawność sformułowania definicji i twierdzeń 4 Wykaz literatury i innych źródeł informacji 3

Maksymalna ilość punktów Kryteria estetyczne Maksymalna ilość punktów Dobór kroju, wielkości i koloru czcionki 3 Układ i przejrzystość prezentacji 7

Kryteria merytoryczne Maksymalna ilość punktów Stopień, w jakim prezentacja odpowiada tematowi projektu - zakres merytoryczny 5 Krótkie przedstawienie tematyki 3 Sformułowanie celów projektu 2 Opis występujących pojęć Opis zadań (zakres, podział zadań)

Kryteria merytoryczne Maksymalna ilość punktów Opracowanie części historycznej (powstanie tematu, naukowcy zajmujący się tematem) 3 Zaprezentowanie wiedzy teoretycznej dot. tematu projektowego 5 Przykłady z otaczającej rzeczywistości ilustrujące zagadnienia związane z tematem projektu Zastosowane metody badawcze i sposoby weryfikacji wyników 15 Realizacja i dokumentacja przebiegu badań oraz przedstawienie wyników (opisy, zdjęcia, filmy, przykłady, tabele, wykresy, rysunki itp.) 10 Podsumowanie projektu, dyskusje, wnioski, ewentualne porównanie z wynikami innych badań, założeniami teoretycznymi lub danymi statystycznymi (np. GUS, Eurostatu, Banku Danych Regionalnych itp.)

Kryteria merytoryczne Maksymalna ilość punktów Aktualność i oryginalność wykonania projektu, jego interdyscyplinarność 5 Porozumiewanie się w języku ojczystym 2 Porozumiewanie się w językach Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne Kompetencje informatyczne Inicjatywność i przedsiębiorczość 4

Prezentacje z zakresu przedsiębiorczości obejmowały szerokie spektrum tematyczne. Autorzy prezentacji realizowali się w m.in. takich obszarach jak: Ekonomia, Polityka ekonomiczna, Samorządność, Turystyka (krajoznawstwo), Ekologia, Etyka, Media.

Ekologia Gimnazjum nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Szamotułach ID grupy: 98_19_P_G1 Opiekun: mgr Grażyna Leja Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy: Alternatywne źródła energii. Semestr V – rok szkolny 2011/2012

Problematyka Charakterystyka konwencjonalnych źródeł energii. Wykorzystanie konwencjonalnych źródeł energii: na świecie, w Polsce, Odnawialne źródła energii – charakterystyka. Wykorzystanie i potencjał odnawialnych źródeł energii na świecie i w Polsce. Co wiemy o źródłach energii alternatywnej - ankieta - konkurs, Nasze działania. Formy oszczędzania energii .

Konwencjonalne źródła energii Jeśli prześledzimy, wykorzystanie konwencjonalnych źródeł energii , stwierdzimy że: węgiel kamienny - choć podobno był znany od czasów prehistorycznych, to według wielu źródeł, jako paliwo kopalne zaczął być stosowany dopiero na pograniczu IX i X wieku n.e.; jego pozostałe obecnie zasoby określa się na jakieś 300-400 lat, choć to ciągle się zmienia, bo zmieniają się warunki wykorzystania tego surowca.

Konwencjonalne źródła energii - najwięksi producenci węgla

Konwencjonalne źródła energii Ropa naftowa - powstała wskutek beztlenowych procesów gnilnych ze szczątków roślin i zwierząt sprzed milionów lat, zachodzących pod wysokim ciśnieniem. Jej wydobycie rozpoczęło się w średniowieczu, a zasoby przy obecnym tempie zużycia wystarczą jeszcze na jakieś kilkadziesiąt lat, ale i tu należy podchodzić do sprawy ostrożnie, bo z jednej strony ciągle są odkrywane nowe złoża, a z drugiej stale, wraz z postępem wiedzy i nauki wdrażane są nowe, coraz mniej energochłonne technologie.

Konwencjonalne źródła energii

Konwencjonalne źródła energii

Przybrzeżne elektrownie wiatrowe Wiatry wiejące nad morzem są silniejsze i stabilniejsze niż wiejące nad lądami. Uzasadnia to budowanie farm wiatrowych na dnie morskim, mimo wyższych kosztów infrastruktury i utrzymania. Farmy takie powstają w Belgii, Danii, Finlandii, Niemiec, Irlandii, Holandii, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Do końca 2011 roku powstało ich kilkadziesiąt, o łącznej mocy ponad 3 GW. Farma wiatrowa Lillgrund w Szwecji Przybrzeżne elektrownie wiatrowe

Moc elektrowni wiatrowych na świecie (2010) Kraj Moc (MW) Chiny 44 733 USA 40 180 Niemcy 27 215 Hiszpania 20 676 Indie 13 066 Włochy 5 797 Francja 5 660 Wielka Brytania 5 204 Kanada 4 008 Dania 3 734 Największym producentem energii z wiatru na świecie są Chiny. Pędnik, elektrycznej turbiny wiatrowej.

Alternatywne źródła energii w Powiecie szamotulskim. Na terenie naszego powiatu trwają prace nad projektem parku wiatrowego w Dusznikach. Firm Continental Wind Partners inwestor i deweloper parku wiatrowego Duszniki mimo pozytywnego dla inwestycji orzeczenia NSA w trosce o środowisko naturalne nieustannie prowadzi dodatkowe badania i analizy przyrodnicze. Celem ma być uzyskanie ostatecznego pozwolenia na realizacje przedsięwzięcia i zbudowanie parku wiatrowego o mocy 160 MW. Badania prowadzone są przez najlepszych polskich i zagranicznych specjalistów w tej dziedzinie. Uzyskane wnioski z analiz mają na celu zminimalizowanie potencjalnego wpływu na środowisko i rozwianie wszelkich wątpliwości zgłaszanych przez lokalną społeczność.

W czasie budowy domu energooszczędnego. Z kartonów zrobiliśmy szkielet domu z kolorowego bristolu wytniemy dachówki.

Przygotowaliśmy ankietę konkursową, by sprawdzić co wiedzą uczniowie naszej szkoły o odnawialnych źródłach energii. Nasza ankieta

Turystyka SAMORZĄDOWE GIMNAZJUM im. JANA PAWŁA II w Kożuchowie ID grupy: 98_26_p_g1 opiekun: Laura Maciejewska kompetencja: przedsiębiorczość semestr/rok szkolny: lato 2011/2012 (projekt 5.) 21

LUBUSKIE warte ZACHODU TEMAT PROJEKTOWY POZNAJ REGION, w którym MIESZKASZ czyli BIS-Afera promuje LUBUSKIE warte ZACHODU 22

CELE PROJEKTU EDUKACYJNEGO WIEDZA Poznanie historii, fauny, flory i specyfiki regionu. Poznanie możliwości technicznych sprzętu multimedialnego oraz dostępnych programów i stron internetowych. UMIEJĘTNOŚCI Poszukiwanie różnorodnych źródeł wiedzy. Gromadzenie, selekcjonowanie i przetwarzanie informacji. Budowanie prezentacji multimedialnych. Konstruktywna współpraca w grupie. Promocja produktu. POSTAWY Rozwijanie własnych zainteresowań. Budowanie poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania. Rozwijanie patriotyzmu lokalnego. 23

PRACA nad PROJEKTEM okiem reportera – zwiedzamy Kożuchów ( kwiecień 2012) 24

POZNAJ REGION, w którym mieszkam czyli TURYSTYCZNE SŁONECZKO po ZIEMI LUBUSKIEJ…jadac autokarem… START: KOŻUCHÓW CEL: Szprotawa Nowe Miasteczko Głogów Sława Siedlisko Bytom Odrzański Nowa Sól Zielona Góra Przylep Ochla

SIEDLISKO Siedlisko (niem. Carolath) – wieś w Polsce położona w województwie lubuskim, w powiecie nowosolskim, siedziba gminy Siedlisko. CIEKWOSTKA – ZAMEK

środek transportu – autokar ZORGANIZUJ WYCIECZKĘ 3 DNI środek transportu – autokar noclegi: Głogów Zielona Góra kosztorys: uczestnicy: 30 osób transport łącznie: 900 zł ubezpieczenie łącznie: 45 zł noclegi: 2 x 15 zł wyżywienie: 2 x 15 zł bilety wstępu łącznie: 15 zł rezerwa: 7 zł od osoby RAZEM: 115 zł od osoby

środek transportu – rower ZORGANIZUJ WYCIECZKĘ 1 DZIEŃ środek transportu – rower KILOMETRY – 40 kosztorys: uczestnicy: 15 osób transport łącznie: 0 ZŁ ubezpieczenie łącznie: 22,50 zł wyżywienie: 50 zł na grupę bilety wstępu: 0 zł RAZEM: ok. 5 zł od osoby

SZLAK PAŁACOWY z ukrycia Drwalewice 1875 29

SZLAK SPORTOWY nieoficjalnie JEŹDZIMY NA MOTOROSSACH w MIROCINIE DOLNYM 30

SZLAK PRZYRODNICZY z przymrużeniem oka  …ferma strusi… w Stypułowie… 31

Ekonomia Nazwa szkoły: Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Drawsku Pomorskim ID grupy: 98/11_P_G1 Kompetencja: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ Temat projektowy: Własna działalność gospodarcza formą walki z bezrobociem Semestr/rok szkolny: semestr V rok szkolny 2011/2012

WŁASNY POMYSŁ NA FIRMĘ - BIZNESPLAN: Według różnych szacunków w Polsce działalność gospodarczą prowadzi od 1,7 do 2,8 mln osób . Najważniejsze pytania, jakie powinniśmy sobie zadać zanim założymy firmę: Kto będzie w firmie pracował? Ile musimy zainwestować w naszą firmę? Jak długo zamierzamy testować swój pomysł na biznesplan? W jakiej formie prawnej będziemy prowadzić swoją działalność?

REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: FORMULARZ EDG We wniosku wpisujemy podstawowe dane firmy (w tym nazwę) i zakres działalności, którą chcemy prowadzić (stosując kody zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności, PKD). Od daty dokonania wpisu w ewidencji nasza firma formalnie rozpoczyna działalność.

REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: POLSKA KLASYFIKACJA DZIAŁALNOŚCI Wnioskodawca musi określić rodzaj działalności (główną oraz poboczne), która chce prowadzić, posługując się numeracja i kodami PKD.

REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: URZĄD SKARBOWY W DRAWSKU POM. URZĄD SKARBOWY – dane naszej firmy za pośrednictwem Urzędu Miasta, Gminy lub Dzielnicy, trafiają do Urzędu Skarbowego, z którym będziemy się rozliczać w związku z osiąganymi przez nas przychodami z działalności gospodarczej. Źródło: opracowanie własne

REJESTRACJA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - dane naszej firmy za pośrednictwem Urzędu Miasta, Gminy lub Dzielnicy, trafiają również do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, do którego będziemy odprowadzać składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. REGON – dane naszej firmy otrzyma również Urząd Statystyczny, który wpisze ją do Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarki Narodowej oraz przydzieli numer statystyczny REGON.

REGON I PIECZĘĆ FIRMOWA: W kontaktach z tymi instytucjami oraz przy załatwianiu w nich spraw, będzie potrzebna nam pieczęć firmowa. ZUS BANK Klaudia Szłapak Ul. Dworcowa 2a 78-500 Drawsko Pom. Reklama NIP:262-223-22-34 REGON: 234567890 URZĄD MIASTA I GMINY tel. 678 987 562 www.klaudiaszlapak.pl URZĄD SKARBOWY DOKUMENTACJA KSIĘGOWA FIRMY

URZĄD SKARBOWY – WYBÓR SPOSOBU OPODATKOWANIA: OPODATKOWANIE NA ZASADACH OGÓLNYCH KARTA PODATKOWA OPODATKOWANIE RYCZAŁT EWIDENCJONOWANY

PROWADZENIE DOKUMENTACJI RACHUNKOWEJ: KSIĘGA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW

TARGI PRACY I EDUKACJI: Na stoiskach można było zapoznać się z ofertą pracodawców, szkół i uczelni. Można było zapoznać się z technikami udzielania pierwszej pomocy, a także zbadać sobie tętno. Wystawcy przygotowali dla zwiedzających ulotki, gadżety, a także słodkie upominki. Źródło: www.drawskopomorskie.pl

Media

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Projekt „Z fizyką, matematyką i przedsiębiorczością zdobywamy świat!!!” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet Szczeciński w partnerstwie z Combidata Poland sp. z o.o. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III „Wysoka jakość systemu oświaty”, Działanie 3.3 „Poprawa jakości kształcenia”, Poddziałanie 3.3.4 „Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe”