ENGLISH AROUND THE WORLD

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Hit reklamowy … WebQuest dla klasy pierwszej gimnazjum
Advertisements

NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Taniec jako sposób na wyrażenie siebie
Przykładowe formy oceny projektu oraz kontraktu z uczniami
TEMAT: ŚWIĘTA WIELKANOCNE WebQuest skierowany jest dla uczniów klasy V Szkoły Podstawowej w Pielgrzymowicach. Stworzony został przez bibliotekarza i.
WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
Zespół szkolny w Cegłowie
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy.
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
W poszukiwaniu ewolucji…
Co słychać Panie Darwinie?
Od pierwszego krzyku do …
Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat
Segregacja to rewelacja WebQuest dla uczniów gimnazjum
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Czy należy bać się GMO?.
Budowa atomu Katarzyna Chojnacka.
SYLWETKI WIELKICH POLSKICH SPORTOWCÓW
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Konkurs międzyszkolny z języka angielskiego pod Honorowym Patronatem Mirosława Piotrowskiego- posła do Parlamentu Europejskiego.
Moja wymarzona podróż po Europie
2009- Rok Wojciecha Korfantego Polskiego przywódcy narodowego Górnego Śląska Strona GłównaStrona Główna/Wstęp/Zadanie/Procedura/Źródła/Ewaluacja/KonkluzjaWstępZadanieProceduraŹródłaEwaluacjaKonkluzja.
Autor: mgr Beata Gorzelańczyk
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
IWONA SOKOŁOWSKA-DZIUK KURS BELFER ON LINE
Być może, że już za chwilę staniesz przed życiową decyzją kupna lub budowy swojego własnego M. Ale gdzie?!! Wieś czy miasto, spokój czy hałas, nuda.
Webquest dla członków Klubu SAS MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO MAPA WYBRANEGO OBSZARU BESKIDU ŚLĄSKIEGO.
Maszyny proste i ich wykorzystanie w życiu codziennym
WebQuest Tropem Pluszowego Misia A. Schneefuhs W. Koczubik.
Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela Opracowanie.
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Webquest Wojciech Korfanty
Egzamin gimnazjalny 2014 Zasady i informacje.
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
Stacje uczenia się WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Wprowadzenie Zadania O turnieju Źródła Ocenianie Organizatorzy.
Webquest dla uczniów klasy VI
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Znaczenie produktów zbożowych
Zabytki Berlina Sehenswürdigkeiten in Berlin
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
WebQuest Jestem ptakiem
WebQuest Król Maciuś I miał na imię Janusz
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Scenariusz na zajęcia z matematyki i fizyki w oparciu o metodę WebQest Opracowanie: mgr M.Kocman mgr J.Kusy mgr M. Baszczyńska.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
„CZY WIESZ CO JESZ ?” WebQuest dla uczniów szkoły ponadgimnazjalnej autor: Gabriela Gurgul Edukacja zdrowotna w ramach wychowania fizycznego.
Web Quest dla uczniów klasy drugiej gimnazjum przygotowała: Marlena Partyka – Koperek.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
prezentacji multimedialnej na konkurs „Tajemniczy świat Bałtyku”
WYPRAWY PO PRZYPRAWY Barbara Świątek.
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
WebQuest Legendy Głogowa Dla klasy V szkoły podstawowej zaprojektowany przez Joannę Pytel, Marzenę Rokaszewicz
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

ENGLISH AROUND THE WORLD

WEBQUEST dla II klasy LO Wykonany przez Agatę Figiel E-mail afigiel@pcdn.edu.pl WPROWADZENIE Witam w projekcie ENGLISH AROUND THE WORLD poświęconym przedstawieniu informacji o wybranych krajach obszaru anglojęzycznego.

ZADANIE Waszym zadaniem jest poznanie i przedstawienie zagadnień związanych z wybranymi krajami obszaru anglojęzycznego: grupa I opracowuje Australię i Nową Zelandię (AUSTRALIA and NEW ZEALAND) grupa II opracowuje Kanadę (CANADA) grupa III opracowuje INDIE (INDIA) grupa IV opracowuje Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (THE USA) Efektem Waszej pracy ma być przygotowanie prezentacji w programie Power Point i publiczne przedstawienie danego regionu.

Proces Będziecie pracowali w czterech grupach. Każdy zespół opracowuje zagadnienia związane z wybranym regionem. W ramach zespołu każda osoba wybiera sobie zagadnienie do samodzielnego opracowania: Zagadnienie A - roślinny symbol, święty patron, flaga, data narodowego święta; Zagadnienie B - geografia; Zagadnienie C - historia; Zagadnienie D - kultura; Zagadnienie E - najważniejsze miasta. Na podstawie zdobytych informacji każda grupa przygotowuje prezentację w programie Power Point. W prezentacji należy umieścić dokładną bibliografię. Publiczne omówienie regionów z wykorzystaniem przygotowanych prezentacji. GOOD LUCK!

Ewaluacja Wasza praca będzie oceniona zespołowo według kryteriów zamieszczonych w tabelce poniżej.

Zawartość merytoryczna WYMAGANIA PODSTAWOWE 1 ROZSZRZAJĄCE 2 DOPEŁNIAJĄCE 3 WYKRACZAJĄCE 4 PUNKTY Zawartość merytoryczna Pobieżne, niekompletne informacje, chaotycznie przedstawione Podstawowe informacje, brak szczegółów Dużo informacji uporządkowanych w logiczną całość Różnorodne informacje, logicznie uporządkowane i poprawnie sformułowane Sposób przedstawienia informacji Prezentacja źle sformatowana, zawiera błędy stylistyczne i ortograficzne Prezentacja w miarę poprawna, dość logiczna, mało estetyczna Prezentacja poprawna, uporządkowana, estetyczna Prezentacja atrakcyjna wizualnie, ciekawy styl przedstawienia informacji Publiczna prezentacja Słaba orientacja w temacie, liczne błędy językowe i merytoryczne Dość liczne błędy językowe, ale pełna poprawność merytoryczna Dobrze, poprawnie zaprezentowane zadanie Oryginalne, ciekawe przedstawienie tematu Współpraca w grupie Całkowity brak współpracy Większość pracy indywidualnej Dobra organizacja pracy w grupie Doskonała współpraca w grupie

SKALA OCENIANIA punkty ocena 16 celująca 14-15 bardzo dobra 8-10 dostateczna 5-7 dopuszczająca 0-4 niedostateczna

Konkluzja Mam nadzieję, że realizując ten projekt zdobędziecie ciekawe informacje na temat wybranych krajów obszaru anglojęzycznego. Dzięki Waszym prezentacjom również inni uczniowie będą mogli skorzystać z tej wiedzy. Dziękuję wszystkim biorącym udział w tym projekcie!

Uwagi Wasze zadanie polega na przygotowaniu publicznej prezentacji trwającej około 20 minut. Cała grupa powinna się zaangażować w realizację tego zadania. Wasze wystąpienie ma być ilustrowane prezentacją tematyczną wykonaną w programie Microsoft Power Point. Na wykonanie projektu macie cztery godziny lekcyjne. Każdy zespół w razie potrzeby może się kontaktować z nauczycielem języka angielskiego, który będzie nadzorował i koordynował Waszą pracę podczas lekcji.

Źródła, zasoby Informacji m.in. szukamy w sieci world wide web używając: Google Wikipedia