Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Innowacyjne narzędzia dydaktyczne w zakresie przedsiębiorczości
Informacje o projekcie
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Informacje o projekcie
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Tło i uzasadnienie Ident y fikacja niszy edukacyjnej : -Brak kompetencji z dziedziny obsługi komputera i Internetu wśród młodych ludzi upośledzonych intelektualnie.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Office 365… (liveatedu) Andrzej Kowalczyk
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Lider projektu - Wyższa Szkoła Pedagogiczna Związku Nauczycielstwa Polskiego Partner projektu – Związek Nauczycielstwa Polskiego PREZENTACJA PROJEKTU.
STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 29 IM
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
Cecylia Szymanska - Ban | Education Lead Microsoft.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Matematyka
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
Co to jest TIK?.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Założenia PROJEKTU
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
O programie Szkoła z klasą 2.0 Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą.
Opis udziału szkoły w innowacji pedagogicznej polegającej na wdrażaniu kształcenia otwartego (e-learning).
Nowy program UE wspierający edukację, szkolenia, młodzież i sport na lata
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Copyright© 2012 Microsoft Corporation W prezentacji przedstawiono po raz pierwszy produkty Lync Server 2013 i Lync Online. Daty udostępnienia i funkcje.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Szkoła w projekcie InterEOL.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Serwisy Web 2.0 do tworzenia i udostępniania materiałów edukacyjnych (5 godz. szkolenie stacjonarne: 05.11) lub 15 godz. szkolenie.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
PREZENTACJĘ PRZYGOTOWANO WYKORZYSTUJĄC MATERIAŁY UDOSTĘPNIONE PRZEZ CEO
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
na rzecz cyfryzacji szkół
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
NARZĘDZIA INFORMATYCZNE WSPOMAGAJĄCE WSZYSTKIE ETAPY PROJEKTU
Sopocka Akademia Tenisowa
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
Zapis prezentacji:

Benefity dla Nauczycieli

Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning Network oferuje: treści online dotyczące rozwoju zawodowego, które wyjaśniają, w jaki sposób pedagogika i technologia mogą wspólnie umożliwić uzyskanie jak najlepszych wyników nauczania; szanse dla nauczycieli i kadry pedagogicznej na dzielenie się doświadczeniami oraz budowanie społeczności praktyków; dostęp do bezpłatnych produktów, ćwiczeń stworzonych przez użytkowników oraz samouczków produktów, które pozwolą na ulepszenie doświadczeń uczniów; system samooceny, który pozwoli nauczycielom i dyrektorom na ocenę innowacyjnych metod nauczania mających wprowadzić uczniów w XXI wiek. 2

3

4

5

Windows in the Classroom OneNote – wstawianie multimediów, udostępnianie plików między nauczycielami a uczniami, zostawianie komentarzy do prac uczniów ( nagrania głosowe, notatki ) Lync – komunikator, udostepnianie obrazu pulpitu, tablica, ankiety PowerPoint – wstawianie wideo, kompresja plików Office Web Apps i Skydrive Gra Ribbon Hero, aplikacje Auto collage, Worldwide Telescope 6

Nauczenie z pomocą technologii TwT 7

8

9

10 współtworzenie międzynarodowej społeczności ekspertów zajmujących się innowacjami w edukacji zwiększenie umiejętności nauczycieli w stosowaniu ICT w nauczaniu ( szkolenia ) pomiar innowacyjności szkoły zbadany narzędziami oceny MS uczestnictwo w Wirtualnych Uniwersytetach możliwość udziału w Globalnym Forum Partners in Learning darmowa technologię do swojej szkoły profesjonalny rozwój zawodowy i certyfikację konsultacje w ramach programu Partners in Learning zaproszenia na wybrane spotkania edukacyjne Microsoft kanały promocji firmy Microsoft możliwość udziału w Globalnym Forum Partners in Learning

Konkurs

12

,,Innowacyjny Nauczyciel Projekt powinien pokazywać jak zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnej wpłynęło pozytywnie na sposób uczenia oraz jego efekty. Projekt powinien zawierać: Krótki ( nie dłuższy niż 3 minuty ), nieprofesjonalny film ilustrujący zastosowanie TIK podczas opisywanej lekcji. Konspekt zajęć Spis potrzebnych zasobów do jego realizacji Materiały pomocnicze dla nauczyciela Materiały pomocnicze dla ucznia Ważne, aby na podstawie powyższych dokumentów istniała możliwość odtworzenia zajęć przez innych nauczycieli. 13

,,Innowacyjna Szkoła Zgłoszenie powinno pokazywać wykorzystanie przez Szkołę TIK w: -procesie dydaktycznym, -zarządzaniu Szkołą, -komunikacją z rodzicami i uczniami -pracy opiekuńczo-wychowawczej Prezentować posiadaną infrastrukturę ( sprzęt i oprogramowanie ) oraz kompetencje kadry pedagogicznej w zakresie TIK Aplikacja składa się z: Krótkiego filmu ( max 3 minuty ) Wypełniony profil szkoły na Ukończenie godzinnego szkolenia,,Windows in the Class Room Obejrzenie filmy,,Why Change: Become an Innovative school dostępnych na network.com Zaproszenie do portalu i stworzenie profili przez co najmniej 50% nauczycieli pracujących w Szkole. 14

Nagrody 15

16

17 Źródło:,,Głos Nauczycielski nr 38

18

DZIĘKUJĘ ! 19