Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Tworzenie wojewódzkiego systemu pracy z uczniami zdolnymi w ramach projektu DiAMEnT   Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
Krystyna Dynowska- Chmielewska
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Informacja o wynikach diagnozy uzdolnień uczniów w województwie małopolskim w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych, j. angielskiego, matematyki,
Organizacja sieci POWIATOWYCH OŚRODKÓW WSPIERANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH w województwie małopolskim kwiecień
Organizacja diagnozy uzupełniającej dla uczniów klas IV szkoły podstawowej w ramach projektu DiAMEnT kwiecień   Projekt współfinansowany przez.
Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim z uwzględnieniem wyników diagnozy uzdolnień uczniów.
Założenia merytoryczne i organizacyjne systemu pracy z uczniami zdolnymi w projekcie „DiAMEnT” Opracowanie: Krystyna Dynowska- Chmielewska   Projekt.
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Praktyczna nauka zawodu
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Podsumowanie Ankieta na temat organizacji kształcenia w liceach ogólnokształcących w ramach monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej w roku szkolnym.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Realizacja praktyk pedagogicznych. Zadanie obejmuje: 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych w przedszkolu i 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych.
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Konferencja upowszechniająca pod patronatem honorowym Marszałka Województwa Małopolskiego - Marka Sowy Małopolskiego Kuratora Oświaty - Aleksandra Palczewskiego.
Schemat przygotowywania wniosku o dofinansowanie zgodnie z założeniami metodyki Zarządzania Cyklem Projektu Metodyka Zarządzania Cyklem Projektu pozwala.
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Witam w module I. Powołanie zespołu, który w szkole wykonuje zadania z uczniami, a na zakończenie dostarcza informacje z wykonanych zadań
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
ZADANIA KOORDYNATORÓW
1 PREZENTACJA FUNKCJONALNOŚCI DZIENNIKA UCZNIA Moduł Dyrektora ZAPRASZAMY ZAPRASZAMY O&S Computer-Soft ul. Żwirki i Wigury 8-12, Wałbrzych, woj.
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Co przed nami w projekcie Łatwiejszy start…? Faustyna Kaletka.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT DiAMEnT jako projekt innowacyjny.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
SERCE W PUSZCZY PUSZCZA W SERCU
Dyrektor szkoły powierza kierownikom zespołów przedmiotowych opracowanie listy tematów projektów edukacyjnych (po 5 z każdego przedmiotu) do 30 kwietnia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Co to jest spacer edukacyjny?
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
KONKURS WIEDZY O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Działania upowszechniające projekt Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ Zespół Szkół w Górze.
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Tworzenie wojewódzkiego systemu pracy z uczniami zdolnymi w ramach projektu DiAMEnT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
 12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: – r.  Praktyki śródroczne: w trakcie.
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
czwarte spotkanie Zespołu
Informacja o projekcie Małopolskie Talenty
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wymogi w zakresie planowania i dokumentowania realizacji zajęć w POWUZ DiAMEnT

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dokumentacja pracy w POWUZ w roku szkolnym – nauczyciel POWUZ Dziennik zajęć Dziennik zajęć zawiera: 1.Cz. I - Plan realizacji projektów w roku szkolnym - jest częścią Dziennika zajęć, który nauczyciel POWUZ opracuje po pierwszym spotkaniu z uczniami – określa w nim wybrany z programu zajęć pozaszkolnych moduł projektowy, temat projektu oraz liczbę godzin przewidzianą na jego realizację. 2.Cz. II - Realizacja zajęć – część Dziennika zajęć, w którym nauczyciel zapisuje realizację kolejnych zajęć w POWUZ. 3. Cz. III - Plan szczegółowy realizacji projektu – jest częścią Dziennika zajęć – stanowi element pracy nad projektem, który nauczyciel opracowuje razem z uczniami.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dokumentacja pracy w POWUZ w roku szkolnym – nauczyciel POWUZ 4. Cz. IV – Lista obecności na zajęciach w POWUZ. Listy obecności są oddzielne dla każdych zajęć. Uczniowie potwierdzają swoją obecność na zajęciach własnoręcznym podpisem. Dokumentacja prowadzona przez nauczyciela w POWUZ podlega kontroli przez opiekuna POWUZ oraz kierownictwo projektu.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dziennik zajęć Dzienniki zajęć pozaszkolnych w POWUZ prowadzone przez nauczyciela POWUZ, będą odbierane przez opiekuna POWUZ po zakończeniu ostatnich zajęć w danym roku szkolnym i dostarczane lub przesyłane do Biura Merytorycznego projektu. Listy obecności uczniów na zajęciach opiekun POWUZ odbiera od nauczycieli w czasie wizyty w ośrodku i kompletuje w segregatorze. Pozostałe listy uczniów odbiera wraz z całością dziennika po ostatnich zajęciach w roku szkolnym. Uporządkowane listy obecności wraz z Dziennikami zajęć są przekazane do Biura Merytorycznego projektu po zakończeniu roku szkolnego.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dokumentowanie realizacji projektów edukacyjnych W projekcie nie zakłada się obligatoryjnie, że realizacja każdego projektu musi być udokumentowana określonymi materiałami. Nauczyciele POWUZ oraz opiekunowie POWUZ mają świadomość, że zajęcia pozaszkolne realizowane w ramach projektu DiAMEnT kończą się konkursami powiatowymi, należy więc pamiętać o tym, aby zebrać niektóre materiały do konkretnych projektów, które będzie można wykorzystać w konkursie powiatowym. Ponadto materiały pomocnicze do programów zajęć pozaszkolnych będą na zakończenie projektu uzupełniane, warto więc przechować wartościowe materiały, które można będzie opublikować jako przykłady dobrej praktyki.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Dokumentowanie pracy POWUZ przez opiekuna POWUZ 1.Arkusz obserwacji zajęć. 2.Lista nauczycieli obecnych na spotkaniu w POWUZ w ramach wizyty monitorującej. 3.Lista nauczycieli obecnych na merytoryczno-metodycznym spotkaniu powiatowym. 4.Miesięczne zestawienie realizacji zajęć w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczniów Zdolnych. 5.Kwartalne zestawienie godzin zrealizowanych w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczniów Zdolnych w powiecie. 6.Wykaz projektów zrealizowanych w POWUZ w powiecie. 7.Zbiorcze zestawienie frekwencji uczniów.