SEMINARIUM 2007 NOWOCZESNE TECHNOLOGIE EDUKACYJNE SZANSĄ PRZYSPIESZENIA ROZWOJU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO A. Ludwicki Warszawa, 19 lutego 2007.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawowe pojęcia e-learningu
Advertisements

SZKOLENIE BIBLIOTECZNE Biblioteka Ateneum-Szkoły Wyższej w Gdańsku
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
mgr Nina Kaczmarek mgr Małgorzata Kwaśnik
Internetowy system nauczania na odległość
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
Poradnictwo zawodowe w resorcie edukacji w Polsce
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Kwalifikacyjne kursy zawodowe.
1 Kwalifikacyjne kursy zawodowe. Podstawy prawne: Kluczowe zagadnienia dotyczące kształcenia w formach pozaszkolnych, w tym na kwalifikacyjnych kursach.
Redukcja sieci Petriego
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Biblioteka Główna Akademii Morskiej w Szczecinie
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
Warsztaty zawodoznawcze
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Koło Naukowe Bibliolog Akademii Pedagogicznej im. KEN w Krakowie.
Twoje narzędzie do pracy grupowej
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
Organizacja seminarium dyplomowego inżynierskiego
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
opr. Janusz Pleskot Wydział Edukacji i Sportu Urzędu Miasta Torunia
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Platforma E-learningowa
Wprowadzanie opisu przedmiotu po stronie USOSweb (według sylabusa zgodnego z załącznikiem 1 do Zarządzenia nr 11 Rektora UW z dnia 19 lutego 2010) DAK.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
INSTRUKCJA OBSŁUGI ELEKTRONICZNEGO KONTA CZYTELNIKA
Świętokrzyskie Centrum Edukacji na Odległość
System zamawiania on-line
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
EGZAMINACYJNA CENTRALNA KOMISJA 1 EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE EGZAMINACYJNA CENTRALNA KOMISJA.
Trendy rynkowe w Polsce i na świecie Bogdan Kaliński, Elmark Automatyka.
Kształcenie zawodowe w szkołach rolniczych
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
ZASADY FUNKCJONOWANIA UCZELNIANEGO SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W POLITECHNICE WROCŁAWSKIEJ § 3. W celu realizacji zadań USZJK na szczeblu uczelnianym,
Szkoła policealna w ZSE-E w Radomsku TECHNIK INFORMATYK
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Zielona Góra, czerwiec 2014 r.. Założenia RPO-L2020  9 kwietnia 2013 r. Zarząd Województwa Lubuskiego przyjął założenia dla RPO- L2020 na lata
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie studentów w treści teoretyczne, niezbędne.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
ZASADY KORZYSTANIA Z KATALOGU BIBLIOTECZNEGO
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
BRANŻOWA INFORMACJA ZAWODOWA (konspekt webinarium)
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
Akty prawne związane z kształceniem zawodowym – nowe lub nowelizacja obowiązujących Warszawa, 19 sierpnia 2015 DEPARTAMENT KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE w nowej formie 1 Opracował Tadeusz Gierszewski Opracował Wąbrzeźno 2014.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Mój zawód SPRZEDAWCA Sprzedawca sprzedaje towary swoje. Kasuje czasami za dwoje!
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Biuro Funduszy Europejskich Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego  Priorytet 1: Rozbudowa.
Zasady organizacji szkoleń członków Ochotniczych Straży Pożarnych biorących bezpośredni udział w działaniach ratowniczych Opracował: kpt. Marek Szalbot.
Zasady organizacji szkoleń członków Ochotniczych Straży Pożarnych biorących bezpośredni udział w działaniach ratowniczych Opracował: kpt. Marek Szalbot.
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
Adres strony elektronicznego systemu naboru do szkół ponadgimnazjalnych Dla Kandydata: slaskie.edu.com.pl.
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Możliwości kształcenia zawodowego i ustawicznego
Zapis prezentacji:

SEMINARIUM 2007 NOWOCZESNE TECHNOLOGIE EDUKACYJNE SZANSĄ PRZYSPIESZENIA ROZWOJU JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO A. Ludwicki Warszawa, 19 lutego 2007 r. Zastosowanie e-learningu w kształceniu ustawicznym lekarzy i lekarzy dentystów na przykładzie województwa mazowieckiego

P1 Internetowy Integrator Edukacyjny Zawodów Medycznych Aspekt instytucjonalny 1

P2 Aspekt techniczny 2

P3 Aspekt techniczny... schemat ideowyUŻYTKOWNIKMIEJSCE CZAS WEDŁUG INDYWIDUALNYCH PREFERENCJI CZASOWYCH WEDŁUG INDYWIDUALNYCH PREFERENCJI MIEJSCA 2 KROK IREJESTRACJA / LOGOWANIE KROK IIPRZEGLĄD KATALOGU KURSÓW KROK IIIWYBÓR KURSU PRZEZ UŻYTKOWNIKA KROK IVREALIZACJA ZAMÓWIENIA KROK VSAMOKSZTAŁCENIE KIEROWANE KROK VIZALICZENIE KURSU KROK VIIEWIDENCJA PUNKTÓW EDUKACYJNYCH dostęp ON-LINE lub DORĘCZENIE

P4 SAMOKSZTAŁCENIE KIEROWANE Repetytorium Słowniczek terminologiczny (hasła kluczowe i pokrewne) Forum dyskusyjne Spis literatury (pozycje podstawowe i uzupełniające) Repetytorium Użyteczne linki Konsultacje on-line Aspekt techniczny 2

P5 ZALICZENIE KURSU Test przyswojenia wiedzy Egzamin (jeżeli są takie wymogi formalne) Wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu Aspekt techniczny 2

P6 WPIS DO ELEKTRONICZNEGO INDEKSU UŻYTKOWNIKA INFORMACJA O NABYTYCH PUNKTACH DO WŁAŚCIWEJ IZBY EWIDENCJA PUNKTÓW EDUKACYJNYCH Aspekt techniczny 2

P7... dostarczanych na CD / DVD Aspekt techniczny... przykłady gotowych produkcji... 2

P8 Trądzik - patogeneza i leczenie Implanty – przywracanie ciągłości uzębienia Autotransplantacja - metodą przywracania ciągłości uzębienia Antybiotykoterapia zakażeń górnych dróg dostępnych on-line Aspekt techniczny... przykłady gotowych produkcji... 2

P9 Nowe zasady insulinoterapii cukrzycy Ocena funkcji lewej komory serca - znaczenie prognostyczne i dostępnych on-line Aspekt techniczny... przykłady gotowych produkcji... 2

P Czas potrzebny na przebycie kursu to zazwyczaj dwa do trzech tygodni, w tym terminie Użytkownik przeznacza na naukę średnio 6 godzin 49 minut Najczęściej Użytkownicy pojawiają się na platformie pomiędzy 21 a 3 w nocy Średnio Użytkownicy podchodzą do testu 2 – 3 razy zanim zaliczą go pozytywnie Czas poświęcony na poszczególne części kursu Ścieżka edukacyjna typowego Użytkownika MPE: Kurs Antybiotykoterapia zakażeń górnych dróg oddechowych – dla lekarzy POZ Aspekt techniczny... statystyka bieżącej działalności 2

P11 Czas potrzebny na przebycie kursu to zazwyczaj dwa do trzech tygodni, w tym terminie Użytkownik przeznacza na naukę średnio 7 godzin 23 minut Najczęściej Użytkownicy pojawiają się na platformie pomiędzy 19 a 24 w nocy Średnio Użytkownicy podchodzą do testu 1 – 2 razy zanim zaliczą go pozytywnie Ścieżka edukacyjna typowego użytkownika MPE: Kurs Trądzik - patogeneza i leczenie – dla lekarzy specjalistów Czas poświęcony na poszczególne części kursu Aspekt techniczny... statystyka bieżącej działalności 2

P12 3 Należy wspomóc i przyspieszyć przekazywanie wiedzy współczesnymi środkami technicznymi, umożliwiającymi dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców – lekarzy i lekarzy dentystów – w ciągu kilku godzin lub dni Konkluzja: Dlatego tradycyjne formy kształcenia muszą być wsparte Podsumowanie

P13 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY