z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
MARIANNA HAJDUKIEWICZ
Nauczyciel jako przywódca edukacyjny
NOWY NADZÓR PEDAGOGICZNY
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA WYMAGANIA PAŃSTWA WOBEC SZKÓŁ I PLACÓWEK
Kierunki zmian w kształcemiu zawodowym.
Kuratorium Oświaty w Gdańsku Tczew, 24 sierpnia 2009 roku KONFERENCJA DYREKTORÓW przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów oraz zespołów szkół, zespołów.
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
W roku szkolnym 2009/2010. Konstytucja RP art. 70 ust. 3 (…) Warunki zakładania i działalności szkół niepublicznych oraz udziału władz publicznych w ich.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
Wyniki egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe 2010/2011.
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Co warto wiedzieć o ewaluacji?
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 2
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 2
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
KONFERENCJA DYREKTORÓW SZKÓŁ I PLACÓWEK WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO sierpnia 2010 KURATORIUM OŚWIATY W GDAŃSKU.
Wyniki całościowej ewaluacji zewnętrznej w ZS nr1 im
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
EWALUACJA WEWNĘTRZNA PROFIL SZKOŁY
Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły
1 1 Tendencje w rozwoju pomorskiej edukacji na podstawie wybranych wyników egzaminów zewnętrznych II FORUM POMORSKIEJ EDUKACJI Gdańsk, 18 listopada 2013.
Spotkanie z dyrektorami wtorek, 23 września 2014 r.
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2011/2012.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
1 Prezentujemy zadania, obowiązki i zamierzenia Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi Część I Prezentacja przygotowana z okazji uroczystego otwarcia.
Kuratorium Oświaty w Kielcach
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2010/2011.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE. Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe jest egzaminem zewnętrznym co oznacza, że: jest przeprowadzony.
Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty, październik 2014r. Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2013/2014.
Wyniki egzaminów zewnętrznych za rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: Miejski Zarząd Oświaty w Tychach, lipiec 2015 r.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Organizacja roku szkolnego 2015/2016
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za poprzedni rok szkolny, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminów.
INFORMACJA O STANIE REALIZACJI ZADAŃ OŚWIATOWYCH W GMINIE JUCHNOWIEC KOŚCIELNY W ROKU SZKOLNYM 2014/2015, W TYM O WYNIKACH SPRAWDZIANU I EGZAMINÓW GIMNAZJALNYCH.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Rok szkolny 2013/2014 Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego Lublin, sierpień 2014 r.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
1 Nadzór pedagogiczny Lubelskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2014/2015.
POMORSKA RADA OŚWIATOWA. Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym I.Art Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2014 wyniki wszystkich gimnazjów państwowych w powiecie grodziskim
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Przykładowy model podziału środków
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Zapis prezentacji:

z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia Raport z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia Jerzy Wiśniewski Kuratorium Oświaty w Gdańsku I Forum Pomorskiej Edukacji, listopad 2012

efekty co osiągają uczniowie i nauczyciele? EWALUACJA ZEWNĘTRZNA efekty co osiągają uczniowie i nauczyciele? procesy jak skuteczne, efektywne, angażujące są procesy zachodzące w szkole? środowisko jaka jest rola współpracy ze środowiskiem w procesie uczenia się? zarządzanie jak wygląda przywództwo i strategiczne zarządzanie, zapewnianie jakości?

Jak wartościowe są działania? RAPORT Jakie działania ? Jak wartościowe są działania?

Jak wartościowe są działania? EFEKTY Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego, egzaminu maturalnego i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe Jakie działania? Analiza jest prowadzona w celu poprawy jakości pracy szkoły Jak wartościowe są działania? W szkole przeprowadzana jest analiza wyników egzaminów zew. Wnioski z analizy są wdrażane W szkole stosuje się jakościowe i ilościowe metody analizy Wdrażane wnioski przyczyniają się do wzrostu efektów kształcenia

Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu Jakie działania?

Jak wartościowe są działania? Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki sprawdzianu Jak wartościowe są działania?

Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki egzaminu gimnazjalnego Jakie działania?

Jak wartościowe są działania? Wymaganie 1.1. Analizuje się wyniki egzaminu gimnazjalnego Jak wartościowe są działania?

Jak wartościowe są działania? EFEKTY Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jakie działania? Nauczyciele dostrzegają możliwości uzyskania lepszych wyników przez uczniów Jak wartościowe są działania? W szkole analizuje się osiągnięcia uczniów W szkole formułuje się wnioski z analizy osiągnięć uczących się Analiza osiągnięć szkolnych uwzględnia możliwości rozwojowe uczniów Wdrażane wnioski przyczyniają się do wzrostu efektów kształcenia W szkole wdraża się wnioski z analizy osiągnięć uczących się Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności zgodne z podstawą program.

Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jakie działania?

Jak wartościowe są działania? Wymaganie 1.2. Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności Jak wartościowe są działania?

DZIĘKUJĘ