Promocja wizerunku szkoły poprzez Internet

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologia informacyjna według MENiS
Advertisements

Badanie psychologiczne jako narzędzie ewaluacji wewnetrznej
Projekt TESTNET – połączenie testu wyboru i zasobów dydaktycznych WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność
NOWY NADZÓR PEDAGOGICZNY
Sieci komputerowe.
Zespół Szkół w Polkowicach Włodzimierz Olszewski Zdzisław Pólkowski
Pracownie informatyczne
Prezentacja przygotowana przez zespół badawczy przy CKE pod kierunkiem dr R.Dolaty PRIORYTETY POMORSKIEGO KURATORA OŚWIATY w roku szkolnym 2008/
Ocena jakości pracy Doradcy zawodowego CEN w Białymstoku.
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Jakość systemów informacyjnych (aspekt eksploatacyjny)
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
WPROWADZENIE DO WINDOWS 95
Analiza i ocena procesów wdrożeniowych systemów klasy MRP/ERP w firmie
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Praca Dyplomowa Inżynierska
PZS 3 w Sobótce Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS) Sobótka 6 czerwca 2009.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU z dnia 23 kwietnia 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu.
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Co to jest TIK?.
POKL /12. GRUPA DOCELOWA Do udziału w projekcie zapraszamy nauczycieli kształcenia zawodowego zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
Evidence Based Policy Cel strategiczny Wzmacnianie średnio i długookresowej polityki edukacyjnej poprzez dostarczanie systematycznych danych i analiz generowanych.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Propozycja prac grup tematycznych Kujawsko-Pomorskiej Rady Innowacji KUJAWSKO-POMORSKA RADA INNOWACJI I ZESPÓŁ EKSPERTÓW DS. POLITYKI INNOWACYJNEJ WOJEWÓDZTWA.
Ucz z zapałem dzieci swoje,.... bo, Ja chętnie Cię wyręczę ;)
Problem wyboru komputera dostosowanego do potrzeb klienta. Aleksandra Reiman gr. I-52.
Kierunek: pedagogika Specjalności: pedagogika resocjalizacyjna edukacja elementarna ze specjalnością dodatkową j. obcy pedagogika socjalna terapia psychopedagogiczna.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
Minimalne wymagania systemowe dla Systemu Windows 8
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Nauczanie Wspomagane Komputerem
„ E-valesco znaczy wzmocnić ” Płock, wrzesień 2013 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Informatyki szkolnej dzieje w pięciu aktach według Grażyny Koby.
Technologia kształcenia zawodowego 3. Proces kształcenia
Rodzaje pamięci komputerowej
Ergonomia procesów informacyjnych
Efektywność systemu Jacek Węglarczyk
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA SZKOŁY PODSTAWOWE ( ) przeprowadzono 205 ewaluacji, w tym: 25 ewaluacji całościowych 180 ewaluacji problemowych Podsumowanie.
ZASADY PRZEPROWADZANIA DIAGNOZY Gdańsk, r. Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Debata z udziałem dyrektorów szkół i placówek oświatowych maj/czerwiec 2016 r.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Cyfrowa szkoła przyszłości
Technologia informacyjna
OBYWATELSKA POLITYKA EDUKACYJNA
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Obserwacja wybranych uczniów
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Projekt Dolnośląska e-Szkoła (DeS)
Zapis prezentacji:

Promocja wizerunku szkoły poprzez Internet Zespół Szkół ul. Skalników 6 59-100 POLKOWICE Temat wystąpienia: Promocja wizerunku szkoły poprzez Internet mgr Włodzimierz Olszewski mgr inż. Zdzisław Pólkowski zs@zssck.polkowice.pl

PLAN WYSTĄPIENIA Wprowadzenie Identyfikacja szkolnych serwisów WWW w regionie legnickim Czynniki, które należy uwzględnić podczas promocji szkoły w Internecie Cel promocji Czynniki wpływające na skuteczność odbioru informacji Statystyki w Internecie Zakończenie Wnioski i uwagi końcowe

WPROWADZENIE Współczesna szkoła Rywalizacja o klientów edukacyjnych Budowanie pozytywnego wizerunku szkoły: Wygląd szkoły Jakość wyposażenia Relacje interpersonalne Jakość procesu dydaktycznego

Identyfikacja szkolnych serwisów WWW w regionie legnickim

OBSZARY BADAWCZE OCENY Metody wielokryterialne KOMPUTEROWY SYSTEM OCENY KADR UCZNIA Systemy DSS Kryteria oceny ucznia Aspekty pedagogiczne

UCZESTNICY TWORZENIA INFORMATYCZNYCH SYSTEMÓW OCENY

MULTIPLE ATTRIBUTE DECISION MAKING NO INFORMATION INFORMATION ON ATTRIBUTE INFORMATION ON ALTERNATIVE STANDARD LEVEL ORDINAL CARDINAL MARGINAL RATE OF SUBSTITUTION PARWISE PREFERENCE ORDER OF PARWISE 1. Dominance 2. Maximin 3. Maximax 1. Conjunctive Method 2. Disjunctive 1. Lexicograohic Method 2. Elimination by Aspects 3. Permutation 1. Linear Assigment Method 2. Simple Additive Weighting Method (SAW) 3. Hierarchical Additive 4. ELECTRE 5. TOPSTS Hierarchical Tradeoffs 1. LINMAP 2. Interactive SAW Method MDS with Ideal Point Na podstawie: Ching-Lai Hwang, Kwangsun Yoon, Multiple Attribute Decision Making, New York, 1981r. Schemat nie uwzględnia wielu metod: taksonomii wrocławskiej, promete. Nie uwzględnia metod przy nieprecyzyjnie formułowanych ocenach.

METODA ADDYTYWNEJ UŻYTECZNOŚCI METODA BARDZO POPULARNA WYMAGA DANYCH LICZBOWYCH WYMAGA WYZNACZENIA WAG KONIECZNE SKALOWANIE

CHARAKTERYSTYKA SYSTEMU OCENY ZAPROGRAMOWANY PRZY WYKORZYSTANIU JĘZYKA PASCAL WYKORZYSTUJE WIELOKRYTERIALNĄ METODĘ ADDYTYWNEJ UŻYTECZNOŚCI MOŻLIWA IMPLEMENTACJA W ŚRODOWISKU WINDOWS PRZY WYKORZYSTANIU DELPHI DOCELOWO MOŻLIWE WYKORZYSTANIE INNYCH METOD WIELOKRYTERIALNYCH I METOD OKREŚLANIA WAG

SYSTEM DIAGNOZY OSIĄGNIĘĆ UCZNIA- DOCELOWO W WERSJI DLA WINDOWS WYMAGANIA SPRZĘTOWE procesor PENTIUM dysk twardy HDD 3,2GB pamięć RAM 32MB karta graficzna 4MB WYMAGANIA PROGRAMOWE system operacyjny Windows 95,98,00

SCHEMAT BLOKOWY KOMPUTEROWEGO SYSTEMU WSPOMAGANIA OCENY MODUŁ POZYSKIWANIA DANYCH METODY MCDM KRYTERIA OCENY WAGI KRYTERIÓW KOMPUTEROWY SYSTEM WSPOMAGANIA OCENY MODUŁ WIZUALIZACJI ZESTAWIENIA RANKINGI

WNIOSKI I UWAGI KOŃCOWE Zmiany zachodzące w polskim systemie oświaty wymagają nowego podejścia do roli oceny w aspekcie wychowawczym i dydaktycznym. Prawidłowo przeprowadzona diagnoza i ocena jest warunkiem sine qua non procesu zarządzania zmianami zasobów ludzkich. W procesie kształcenia nauczycieli konieczne jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi diagnozy i oceny osiągnięć oraz technologii informacyjnych. Komputerowy system wspomagania oceniania jest nowoczesnym narzędziem obiektywizującym osiągnięcia uczniów. Istnieje kilka ograniczeń dla stosowania środków informatyki do diagnozy : Według autorów w najbliższym czasie nastąpi rozwój oprogramowania wspomagania oceny osiągnięć ucznia, które będzie wyposażone w graficzny interfejs i zaawansowane mechanizmy wizualizacji danych.

LITERATURA 1. Ching-Lai Hwang, Kwagsun Yoon, “Multiple Attribute Decision Making, Methods and Aplplications, Lecture Notes in Economics and mathematical Systems, Springer-Verlag, 1981 r. 2. Stefan Chanas, Zenon Nowak, “ Metody wielokryterialnej analizy decyzji”, Politechnika Wrocławska, Instytut Organizacji i zarządzania, Wrocław 1998 r. 3. Jan J. Mulawka, “ Systemy ekspertowe”, WNT, Warszawa 1996 r. 4. Materiały konferencyjne pod redakcją B.Niemierki i B.Machowskiej „Diagnoza edukacyjna”, Legnica 1999r. 5. Praca zbiorowa pod redakcją T.Listwana „Zarządzanie kadrami” Wydawnictwo AE ,Wrocław 1999r.