Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Cyfrowa szkoła przyszłości

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Cyfrowa szkoła przyszłości"— Zapis prezentacji:

1 Cyfrowa szkoła przyszłości
System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

2 W Polsce działa 30,5 tys. Szkół i placówek oświatowych
System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

3 Tylko 3 tysiące posiada dostęp do Internetu o przepustowości 100 mb/s
System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

4 68,6% nastolatków samodzielnie nauczyło się korzystać z Internetu
System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0 Badania NASK „Nastolatki3.0”

5 60,9 % 34,9 % 25 % uczniów deklaruje, iż na szkolnych lekcjach fizyki nie był wykorzystywany Internet uczniów deklaruje, iż na szkolnych lekcjach języka polskiego nie był wykorzystywany Internet uczniów deklaruje, iż na szkolnych lekcjach informatyki nie był wykorzystywany Internet System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0 Badania NASK „Nastolatki3.0”

6 Zdaniem nauczycieli dostęp do Internetu jest warunkiem nowoczesnej edukacji
System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0 Badania NASK prowadzone w trakcie pilotażu OSE

7 Potrzebujemy zmiany Brak równych szans Brak dostępu do wiedzy
System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

8 Ogólnopolska Sieć Edukacyjna – program podłączenia wszystkich polskich szkół do szybkiego Internetu zaprojektowany przez Ministerstwo Cyfryzacji we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. NASK od roku realizuje pilotaż OSE System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

9 OSE – symetryczny internet dostarczony do szkół 100/100 mb nowoczesna, bezpieczna sieć, oferująca zasoby edukacyjne System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

10 Pilotaż OSE – 36 szkół. Badanie aspektów technicznych funkcjonowania sieci, dostarczanie zasobów edukacyjnych , badanie potrzeb System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

11 OSE – przyłączenie wszystkich szkół
do 2020 roku System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0

12 Program OSE to zmiana cywilizacyjna
Program OSE to zmiana cywilizacyjna. Zmiana sposobu nauczania i uczenia się. To szansa na nowoczesną szkołę XXI wieku i na dobry start na rynku pracy System hybrydowy łączy w sobie ocenę pomiarową z interpretacją ekspercką poprzez odpowiednie mechnizmy zaszyte w oprogramowaniu. Pokazane kryteria oceny zostały dobrane (przy kosultacji z Promotorem) w sposób oparty na analizie literatury. Wagi dla kryteriów zosrtały określone przez każdego z ekspertów w spoób uwzględnijący jego osobiste preferencje. To co pokazano na slajdzie stanowi wypdkowe wagi (dla wszystkich ekspertów) poszczególnych kryteriów przetworzone przez system DSS 3.0


Pobierz ppt "Cyfrowa szkoła przyszłości"

Podobne prezentacje


Reklamy Google