Projekt współnansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
4/29/ Czym jest Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy? Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy to projekt szkoleniowy skierowany do osób pracujących lub/i zamieszkałych na terenie województwa małopolskiego, które nie prowadzą własnej działalności gospodarczej.
Udział w programie obejmuje: 14-dniowe szkolenia stacjonarne fabularyzowany kurs na platformie e-learningowej analizę stylów zachowania DISC omówienie analizy DISC przez certyfikowanego trenera
Cele projektu zasad organizacji biura, przepływu dokumentów obsługą klienta zarządzaniem stresem asertywności podniesieniem umiejętności pracy w zespole zasadami efektywnej komunikacji w zarządzaniu biurem Podczas szkolenia kładziemy nacisk na praktyczne zastosowanie przekazywanej wiedzy. Uczestnicy szkoleń zapoznają się z praktyczną wiedzą na temat:
Do kogo jest skierowany projekt? niskich lub nierynkowych kwalifikacjach, zamierzający zmienić zawód i pokierować swoją przyszłością małym doświadczeniu zawodowym mający utrudniony dostęp do kształcenia Szkolenia są przeznaczone szczególnie dla osób, które są z własnej inicjatywy zainteresowane nabyciem nowych lub podniesieniem swoich kwalifikacji zawodowych w zakresie kompetencji pracownika administracyjno – biurowego. Szczególne korzyści z programu zajęć odniosą kursanci:
Jaki jest cel projektu? Projekt ma na celu podniesienie umiejętności w zakresie wykonywanej pracy na stanowiskach administracyjno - biurowych. Celem szkolenia jest także przedstawienie praw rządzących współczesnym rynkiem pracy. Zdiagnozowanie potrzeb i aspiracji zawodowych uczestników. Program szkoleń ma za zadanie wyrównanie szans awansu i rozwoju zawodowego między kobietami i mężczyznami dzięki wszechstronności i indywidualnemu dopasowaniu programu.
Jakie wymierne korzyści płyną z uczestnictwa w projekcie? wzrost efektywności pracy zwiększenie pewności siebie zmniejszenie poziomu wypalenia zawodowego zapobieganie i redukcja stresu usprawnienie przepływu informacji w biurze lepsze zarządzanie czasem pracy 4/29/2010 7
Czego dotyczą tematy zajęć podczas szkolenia? efektywne planowanie czasu i zmiana złych nawyków główne obowiązki pracowników administracyjno- biurowych tworzenie i zarządzanie dokumentami w firmie skutecznie sposoby współpracy z szefem metody organizacji spotkań zasady ergonomii w miejscu pracy techniki zarządzania i obniżania poziomu stresu asertywność jako styl komunikacji budowanie zespołu i osiąganie wspólnych celów Tematy zajęć to szerokie spektrum zagadnień przydatnych w pracy administracyjno - biurowej i tematach z nią związanych, jest to między innymi:
Najważniejsze zalety szkolenia Profesjonalny pracownik administracyjno - biurowy Elastyczność: szkolenia dostosowane czasem, zakresem i indywidualnymi zapotrzebowaniami uczestników. Profesjonalizm: trenerzy legitymujący się najwyższymi kwalifikacjami, zajęcia odbywające się w małych grupach o indywidualnym profilowaniu. Nowoczesność: materiały szkoleniowe dostępne na platformie e-learningowej umożliwiającej lepszy dostęp do wiedzy. Wszechstronność: Zakres szkoleń obejmujący bardzo dużo zagadnień związanych z pracą w biurze i sektorze administracyjnym. Zaawansowana diagnostyka DISC i Development Center: pozwalająca lepiej poznać potencjał rozwojowy uczestników szkolenia.
E-learning na wesoło 4/29/201010
E-learning na wesoło krótkie, dowcipne historie z wciągającą historią rysunkowa forma fabuła filmu komediowego wyraziste charaktery bohaterów przykłady bazujące na autentycznych doświadczeniach interakcja z odbiorcą multimedia i angażujące zadania 4/29/
Wygodna platforma e-learningowa Korzyści dla uczestnika wygoda, szybki dostęp do wiedzy, możliwość zatrzymania, ponownego odtworzenia urozmaicenie nauki dzięki wykorzystywaniu multimediów atrakcyjna wizualnie prezentacja materiału możliwość uczenia się według własnego tempa, brak stresu powtarzanie, utrwalanie wiedzy z warsztatów z trenerami
Platforma e-learningowa dostępna przez 24 godz. i 7 dni w tygodniu Korzyści dla firmy delegującej oszczędność czasu / krótsza nieobecność w firmie wzrost efektywności (dodatkowa kontrola przebiegu i postępów) zwiększenie skali dostępu do szkolenia budowanie kultury samokształcenia dodatkowa wiedza z dziedziny zarządzania w MŚP
Główne rezultaty szkolenia lepsze dostosowanie się do miejsca pracy zgodnie z predyspozycjami i oczekiwaniami. podniesienie zdolności adaptacji usprawnienie przepływu informacji umiejętność zarządzania czasem podniesienie praktycznych umiejętności w pracy na swoim stanowisku efektywniejsze zarządzanie swoim miejscem pracy zwiększenie atrakcyjności na rynku pracy 4/29/201014
Statystycznie rzecz ujmując 4/29/201015
Kilka słów na temat Domu Szkoleń i Doradztwa Dom Szkoleń i Doradztwa to firma szkoleniowa, której misją jest pomaganie w rozwoju ludzi i firm. Cel ten realizuje od 2002 roku. Klientami DSD są głównie firmy sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz instytucje. Posiadamy akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Rejestru Agencji Zatrudnienia. Jesteśmy członkiem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz Małopolskiego Zawiązku Pracodawców - Lewiatan. Prowadzimy szkolenia otwarte i zamknięte, doradztwo indywidualne oraz biznesowe, coaching i mentoring. Od początku z sukcesami współpracujemy z dysponentami środków unijnych. Po zakończeniu projektu oferujemy ocenę efektywności oraz możliwość konsultacji w zakresie objętym projektem
17 Zapraszamy do obejrzenia poniższego filmu i poznania uczestników naszych szkoleń. Pozostałe filmy dotyczące projektu zostały wgrane na drugą płytę DVD. Zachęcamy też do obejrzenia przykładowych lekcji e-learningowych dołączonych do prezentacji 4/29/2010
Aleksandra Mykowska ul. Tarnowskiego 6/ Kraków
Projekt współnansowany ze srodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4/29/201019