ŻYCIE Z PASJĄ SMAKUJE LEPIEJ!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

„ZDOLNY UCZEŃ I JEGO SOJUSZNICY”
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Kim jest uczeń uzdolniony i jak wspierać jego rozwój?
X Liceum OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
Przykłady rozwiązań- opracowała mgr Anna Zubrycka-Pacholik
na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania
Praca domowa w procesie dydaktycznym
Gimnazjum Publiczne w Rudnikach
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Doradztwo edukacyjno-zawodowe
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
PRACA Z UCZNIEM ZDOLNYM
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Społeczne Językowe Liceum Ogólnokształcące im. Alberta Einsteina
Rozwijamy i odkrywamy talenty rok szkolny 2012/2013 Najmłodsi zdolni w szkole.
nacisk na indywidualny rozwój ucznia wspieranie uzdolnień współpraca międzynarodowa Szkoła wspierająca uzdolnienia, otwarta na Unię Europejską
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
Kolegium Zakonu Pijarów
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie
WSPIERANIE UCZNIÓW W ROZWOJU ZDOLNOŚCI I TALENTÓW
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Działać z pasją różnorodne formy oddziaływań edukacyjnych i wychowawczych sprzyjających rozwojowi ucznia. Grażyna Bednarska SP 23 Gdynia Nauczyciel Roku.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
KLUCZ DO SUKCESU W PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM
„Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości , aby swe zdolności rozwijać.” J.F Kennedy.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
Izabela Kołodziejczyk
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
z Oddziałami Integracyjnymi
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Gnieźnie
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Kandydat : Bartosz Pośpiech. Zamierzam : * Godnie reprezentować szkołę w różnych uroczystościach, które będą miały miejsce w tym roku, * Stawiać się na.
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Talent jest darem uniwersalnym, ale potrzeba wielkiej odwagi, żeby go wykorzystać. Nie bój się być najlepszy.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
KOORDYNATORZY ZESPOŁU : M.Orłowska-Gaweł , J. Kowalska,M. Rajterowska,
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 221 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. BARBARY BRONISŁAWY CZARNOWSKIEJ W WARSZAWIE.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
PROGRAM WYCHOWAWCZY KATOLICKIEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. STANISŁAWA KOSTKI W KIELCACH.
 Witamy w Szkole Podstawowej w Mszczonowie  Działamy, aby nasi uczniowie byli solidnie przygotowani do dalszej nauki i życia w dynamicznie zmieniającym.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika w Radomsku kontynuuje tradycje Szkoły Podstawowej w Bartodziejach. W szkolnym archiwum znajdują.
Dr Marek Kościelniak Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Jagiellońskiego.
PRAWA I OBOWIĄZKI UCZNIA
Współpraca Nadleśnictwa Lesko ze Szkołą Podstawową w Łukowem.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Szkolny Program Wspierania Zdolności i Talentów „Lubuscy poszukiwacze talentów” opracowali: Agnieszka Pisarczyk i Zdzisław Kapiński.
Bądź jak HIPOLIT POŻYTECZNY OTWARTY PRZEWIDUJĄCY PRZEDSIĘBIORCZY
to trudności w nauce czytania i pisania
WARSZTATY PROGRAMOWANIA dla DZIECI I MŁODZIEŻY
Niniejsza prezentacja została zredagowana przez zespół Instytut Tutoringu Szkolnego. Stanowi własność intelektualną Instytutu i jest adresowana wyłącznie.
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
XXII Regionalny Konkurs Recytatorski w Gliwicach
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Zapis prezentacji:

ŻYCIE Z PASJĄ SMAKUJE LEPIEJ!

21 marca Dniem Talentów w SP 314 Już od trzech lat 21 marca świętowany jest w polskich szkołach jako Dzień Talentów. Dzień Talentów ma uświadomić nam wszystkim, jak ważnym elementem ludzkiej osobowości są uzdolnienia. Przypomina też, że talenty trzeba w ludziach odkrywać, a te odkryte pieczołowicie pielęgnować.

Nawet najwybitniejsi nie mieli łatwo… Sylwetki wybitnych osób i ich szkolne problemy

Wybitny kompozytor miał w szkole ogromne trudności z matematyką. Ludwig van Beethoven Wybitny kompozytor miał w szkole ogromne trudności z matematyką.

Albert Einstein Jeden z najwybitniejszych fizyków XX wieku do trzeciego roku życia nie mówił, z trudem się uczył i miał słabe stopnie z matematyki.

Agatha Christie Najbardziej znana na świecie autorka kryminałów nie chciała uczyć się pisać.

Co zatem sprawiło, że rozwinęli swoje talenty? ODWAGA WYOBRAŹNIA ZAANGAŻOWANIE Co zatem sprawiło, że rozwinęli swoje talenty? WIEDZA UPÓR WIARA UCZCIWOŚĆ PASJA UCZENIE SIĘ NA BŁĘDACH NAUCZYCIELE PRAWDA

Jak w naszej szkole dbamy o talenty uczniów? bogata oferta kół zainteresowań konkursy szkolne i pozaszkolne o zróżnicowanym poziomie indywidualizacja pracy na lekcjach wycieczki i wyjścia prezentowanie talentów uczniów podczas szkolnych uroczystości

Program Wars i Sawa Jest to program obecny w naszej szkole od września 2011 roku, a jego celem jest systemowe wsparcie talentów uczniów.

Program Wars i Sawa Definicja ucznia zdolnego przyjęta w Szkolnym Programie Wspierania Uzdolnień: UCZEŃ UZDOLNIONY to taki, który w określonych dziedzinach działalności przejawia zdolności oraz chęci dokonań i rozwoju przewyższające poziomem te, które w podobnych warunkach reprezentują jego rówieśnicy.

KAŻDY Z NAS POSIADA TALENT! Powodzenia w odkrywaniu i pielęgnowaniu uzdolnień!