ZESPÓŁ NAUCZYCIELI DO PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W STALOWEJ WOLI.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Uroczystość wręczenia certyfikatów dla nauczycieli
„Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I – III szkół podstawowych” Projekt realizowany w ramach projektów systemowych MEN i beneficjentów.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Lekcje w naszej szkole Krzysiek Koradecki Maks Paszkiewicz
Istnieje coś rzadszego od talentu - talent do tego, by dostrzec talent. … Elbert Hubbart.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Zadania nauczyciela i jego rola w udzielaniu pomocy psychologiczno-
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Pomoc psychologiczno - pedagogiczna
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PRACY SZKOŁY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości, aby swe zdolności rozwijać John. F. Kennedy.
SPRAWOZDANIE ZESPOŁU WSPIERANIA UZDOLNIEŃ
 Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w oświacie w świetle nowego rozporządzenia materiał opracowany na podstawie rozporządzenia oraz spotkań szkoleniowych.
Miejski Zespół Poradni Psychologiczno – Pedagogicznych
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ z dnia 30 kwietnia 2013 r.
Barbara Łaska Wydział Wspierania Rozwoju Kuratorium Oświaty w Łodzi
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna wspomaga szkołę w realizacji zadań wychowawczych Opracował zespół w składzie: Joanna Brzoskowska PP-P Nr 2 Gdańsk,
WSPIERANIE UCZNIÓW W ROZWOJU ZDOLNOŚCI I TALENTÓW
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
Beneficjenci uczniów 75 szkół wiejskich zlokalizowanych w:
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
Izabela Kołodziejczyk
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chełmie
Publicznego Gimnazjum im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im
Organizacja pomocy psychologiczno - pedagogicznej
Formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Rok szkolny 2013/2014 Zespół w składzie:
PROGRAMY NAUCZANIA INNOWACJE PEDAGOGICZNE PROGRAMY AUTORSKIE
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej na terenie szkoły
Osiągnięcia uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Stalowej Woli  w roku szkolnym 2013/2014 Sukcesami budujemy tradycję naszej szkoły.
Efektywne wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka od przedszkola
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
REFORMA SYSTEMU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
DZIAŁANIA ZESPOŁU NAUCZYCIELI MATEMATYKI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.
Realizacja planu działań Zespołu Nauczycieli Przedmiotów Zawodowych.
Działania Zespołu Nauczycieli do Pracy z uczniem o specyficznych potrzebach edukacyjnych w roku szkolnym 2013/2014.
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA NOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELA
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Podsumowanie ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2014/2015, w Szkole Podstawowej nr 1 w Jaworzu Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z r. w.
Polskie Stronnictwo Ludowe Listy kandydatów na posłów i senatorów 29 sierpnia 2015 r.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Szkoła Podstawowa nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna udzielana uczniowi w przedszkolu, szkole i placówce polega na rozpoznawaniu i zaspokajaniu indywidualnych potrzeb rozwojowych.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Przewodnicząca: Iwona Marcińczak
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ ROK SZKOLNY 2016/17
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA – cz. 3 Elżbieta Doroszuk
Zapis prezentacji:

ZESPÓŁ NAUCZYCIELI DO PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W STALOWEJ WOLI

„Istnieje coś bardziej niespotykanego, coś o wiele lepszego niż zdolności. Jest to zdolność rozpoznawania zdolności.” Elbert Humbart - psycholog

ROZPOZNANIE UCZNIÓW SZCZEGÓLNIE UZDOLNONYCH Zidentyfikowano uczniów zdolnych i zdiagnozowano uzdolnienia, co pozwoliło rozeznać jego potrzeby i ustalić zgodny z nimi plan działania, dobrać treści, metody nauczania, formy organizacyjne dydaktyki oraz oddziaływania wychowawcze. Nominacja przez nauczycieli, grupę, rodziców. Wyniki sprawdzianów. Zwycięstwo w konkursach. Iloraz inteligencji.

ZAPEWNIENIE UCZNIOM ZDOLNYM OPTYMALNEJ DROGI KARIERY SZKOLNEJ Wskazanie uczniowi oferty szkolnych zajęć pozalekcyjnych rozwijających jego obszary uzdolnień.

Stworzenie uczniom uzdolnionym warunków do realizowania nauki w ramach indywidualizacji nauczania. Zapewnienie indywidualnej drogi rozwoju uczniom zdolnym.

MONITOROWANIE I EWALUACJA ZAPLANOWANYCH I REALIZOWANYCH ZADAŃ. Promowanie uczniów zdolnych.

Zdiagnozowano problemy, trudności z jakimi spotyka się nauczyciel pracujący z uczniem zdolnym. Poznane zostały metody i formy pracy z uczniem zdolnym. EWALUACJA SZKOLNEGO PROGRAMU PRACY Z UCZNIEM ZDOLNYM

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ! Dzikowska Barbara, Krzysztof Momot, Godawska Urszula, Grzywacz Agnieszka, Haliniak Anna, Jurkiewicz Anna, Kapuściński Marcin, Litwińska Aldona, Mróz Anna, Podgórska-Makieła Elżbieta, Socha Jadwiga, Sroczyńska Krystyna, Stadnik Tamara, Bis Renata, Magdalena Waśko, Wróblewski Artur, Wtorek Paweł, Czech Ewa, Fietko Alicja, Herok Marian, Jaklińska Małgorzata, Jakubik Magdalena, Kułakowski Andrzej, Łój Aneta, Nowak Anna, Pachacz Renata, Ryzak Anna, Terlecka Małgorzata, Tetla Tomasz, Tworek Barbara, Wasyl Mirosław, Wójcik Krzysztof, Bożek Mariusz, Świeca Justyna, Milaszkiewicz Edyta, Kowalczyk Stanisław